search
menu

هتل Wish More Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Wish More Istanbul
امکانات عمومی هتل ویش مور استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویش مور استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

هتل Wish More Istanbul


هتل ویش مور یکی از هتل های ۵ ستاره در شهر استانبول ترکیه است که با معماری مدرن و دکوراسیون بی نظیر خود در میان گردشگران از شهرت زیادی برخوردار است. موقعیت قرارگیری این هتل به نحوی است که تنها با چند دقیقه پیاده روی به مرکز خرید بزرگ استانبول دسترسی خواهید داشت و همین امر جزو یکی از مزیت های اصلی این هتل به شمار می رود.
به دلیل فاصله ۳۵۰ متری تا ایستگاه مترو دسترسی آسانی به جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر استانبول خواهید داشت و اینکه می توانید به آکواریوم و لگولند نیز بروید و لذت ببرید. همان طور که می دانید از جمله مناطق مشهور استانبول میدان تقسیم است و این میدان تنها ۱۰ کیلومتر تا هتل Wish More Istanbul فاصله دارد و به راحتی می توانید از فروشگاه ها و رستوران های این خیابان بهره مند شوید. فرودگاه استانبول نیز حدودا ۵۱ کیلومتر از این هتل فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرد.

امکانات عمومی هتل ویش مور استانبول


از جمله امکانات مشهور در این هتل می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس در تمامی نقاط هتل، شاتل فرودگاهی همراه با هزینه، اسپا و مرکز سلامت، پارکینگ رایگان و اتاق های خانواده اشاره کرد که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و در هنگام خرید بلیط هواپیما استانبول نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام می نمایند. طبق مقررات این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ رایگان برایشان فراهم گردیده شده است. خدماتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز، خدمات مربوط به تور و بلیط نیز در لابی هتل Wish More Istanbul انجام می گیرند.
برای انجام خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. اگر به قصد سفرکاری با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول شده اید، به راحتی می توانید با اقامت در این هتل از امکانات مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس ها بهره مند شوید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، در این هتل امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل ویش مور به زبان های انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


در سال های اخیر به این هتل مرکز اسپا همراه با استخر سرپوشیده، اتاق بخار، سونا و حمام ترکی افزوده شده است. انواع ماساژهای شرقی و غربی برای بهبود درد مفاصل و همچنین به آرامش رسیدن در هتل Wish More Istanbul انجام می گیرد. همچنین تورهای گردشگری در میان جاذبه های تاریخی و فرهنگی و سرگرمی بولینگ جزو امکانات تفریحی به شمار می روند. در باشگاه بدنسازی این هتل نیز می توانید همراه با مربی خصوصی با به روزترین دستگاه های دنیا تمرین کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل بسیار بزرگ و دلباز هستند و دارای پنجره هایی از کف تا سقف اتاق ها باعث روشنایی هرچه بیشتر آن ها شده اند. اتاق ها در این هتل همگی دارای دکوراسیونی مدرن بوده و چشم انداز زیبایی رو به شهر استانبول دارند. انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، سوئيت جونیور، سوئیت پریمییر، سوئيت کینگ، اتاق توئين استاندارد، اتاق توئين سوپرییر، سوئیت توئين اکسکیوتیو. همه اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت وای فای رایگان، یخچال، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، کمدلباس، میزکار، کتری برقی، کاناپه، امکانات اتو هستند. در داخل اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای ترکی، محلی و بین المللی را در هر سه وعده سرو می کنند. علاوه بر رستوران و بار در لابی این هتل محلی برای سرو نوشیدنی های مختلف دایر کرده اند که می توانید انواع نوشیدنی های خنک و خوشمزه را سفارش دهید.

فاصله هتل ویش مور استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی ترکی: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۱۶.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۷.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۱۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است