search
menu

هتل Windrose Hostel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Windrose Hostel Istanbul
امکانات کلی هتل ویندروز استانبول
اتاق‌ها و امکانات رفاهی اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویندروز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Windrose Hostel Istanbul


هتل ویندروز استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که در نزدیکی خیابان استقلال قرار دارد. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به برج گالاتا، برج دختر، کاخ دلمه باغچه، حمام ترکی گالاتاسرای، موزه ایاصوفیه و موزه معصومیت اشاره کرد که موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. هاستل ویندروز در فاصله کوتاهی از آب انبار باسیلیکا واقع شده است. حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مترو و کشتی فقط چند دقیقه با هتل فاصله دارد. گسترش جدید مترو دسترسی به شهر قدیمی سلطان احمد را بسیار آسان می‌کند.
این هتل در ۴۰۰ متری ایستگاه مترو تکسیم قرار دارد. ایستگاه اتوبوس کاباتاس ۱۰ دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که در ۳۲ کیلومتری هتل ویندروز استانبول قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفربه شهر توریستی استانبول را داشته باشید، هتل Windrose Hostel Istanbul با قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ویندروز استانبول


این هاستل فضای دوستانه‌ای را ارائه می‌دهد و پذیرای مسافران بسیاری از سراسر جهان است. هتل خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و باربیکیو را برای راحتی میهمانان فراهم می‌کند. یک صرافی در محل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. آشپزخانه مشترک در هتل وجود دارد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Windrose Hostel Istanbul ممنوع است. برای علاقه‌مندان به مطالعه، کتابخانه وجود دارد تا بتوانند ساعاتی را در آرامش حاصل از آن سپری کنند. افرادی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات پارکینگ استفاده کنند. ویندروز هاستل استانبول دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند.
برای دسترسی به وب می‌توانید از اینترنت رایگان موجود در اتاق‌ها و لابی استفاده کنید. این هتل دارای یک تراس آفتابگیر است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. ورود به هتل به صورت ۲۴ ساعته و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که اقامت کودکان زیر ۱۳ سال در این هتل رایگان است. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• قیمت مناسب
• پاکیزگی هتل
• رزرواسیون آنلاین
• تسلط پرسنل به زبان انگلیسی

اتاق‌ها و امکانات رفاهی اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Windrose Hostel Istanbul عبارتند از: اتاق دبل دارای بالکن، اتاق دبل، اتاق توئین، اتاق یک تخته دارای بالکن و خوابگاه ۴ تخته زنانه. برای راحتی و آسایش میهمانان امکاناتی از قبیل تلویزیون، تخت خواب، تجهیزات تهیه چای و قهوه، میز غذاخوری، آینه، وای فای رایگان و رخت آویز در اتاق‌ها وجود دارد. اتاق‌ها دارای بالکن بوده و منظره‌ای از شهر را ارائه می‌دهند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


هتل ویندروز استانبول فاقد رستوران است اما صبحانه حلال هر روز صبح در هاستل موجود است و به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. میوه، شیرینی و تنقلات نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل ویندروز استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه جات: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است