search
menu

هتل Vois Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vois Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ویس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Vois Hotel Istanbul


در دل یکی از زیباترین مناطق استانبول، آتاشهیر، هتل رده بالای ویس قرار گرفته است. با اینکه هتل ویس موقعیت و امکانات خوبی دارد اما بزرگترین و برترین ویژگی که آن را از سایر هتل ها متمایز می کند نه موقعیت جغرافیایی و نه چشم انداز زیبا و امکانات خوبش است. اصلی ترین دلیلی که مهمانان Vois Hotel Istanbul را برای اقامت انتخاب می کنند این است که هتل کارکنانی آگاه و با تجربه در زمینه گردشگری دارد که این تجربه و دانش را در حرفه ی خود به کار می برند تا مهمانان اقامت خوشی را در قلب استانبول تجربه کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ویس استانبول


هر فردی که در هتل ویس مشغول به کار است به نوبه خود تمامی تلاش خود را به کار می ‌برد تا مهمانان ویس اقامت فراموش نشدنی را در این هتل تجربه کنند. ویس با آگاهی از اینکه زندگی امروزه بدون دسترسی به دنیای مجازی معنایی ندارد، امکان اتصال و دسترسی به اینترنت را نه تنها در اتاق ها بلکه در فضاهای عمومی هتل نیز ایجاد کرده است. مهمانانی که سفرشان با خودروی شخصی بوده، می تواند اتومبیل خود را در پارکینگ هتل پارک کنند اما مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر و هتل ویس را برای اقامت انتخاب کرده‌اند نگران رفت و آمد نباشند چون ویس خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را با دریافت کمی هزینه ارائه می دهد. برای مهمانان سالمند و توان یاب علاوه بر آسانسور و رمپ ورودی، داخل اتاق ها نیز امکاناتی قرار داده شده است و اگر نیاز به تجهیزات امکانات دیگری داشتید، می توانید هنگام رزرو اتاق امکانات مورد نیاز خود را به هتل اطلاع دهید تا اقامت آسوده تری داشته باشید. یکی دیگر از امکانات خوب هتل ویس فضاهای مخصوصی است که برای مهمانان سیگاری در نظر گرفته است. وجود چنین فضاهایی باعث می شود تا هر مهمانان غیرسیگاری اذیت نشوند و هم مهمانان سیگاری بتوانند به راحتی سیگار بکشند. بخش پذیرش هتل به صورت شبانه روزی فعال است و کارکنان به چندین زبان مختلف دنیا مانند به زبان های عربی، انگلیسی، ترکیه ای، سوئدی، آلمانی و نروژی آشنا هستند. خدمات نظافت به صورت روزانه در هتل انجام می شود و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات لباسشویی هتل نیز استفاده کنید. خدمات کانسیرج، خدمات خشکشویی، اتاق چمدان و خدمات تور، دیگر امکانات و خدمات هتل ویس استانبول هستند.

اتاق های هتل


مهمانان با توجه به نوع سفر و تعداد همراهان شان می توانند اتاق های مختلفی را در ویس رزرو کنند. چنانچه سفر انفرادی را آغاز کرده باشید، می توانید اتاق های سینگل روم را برای اقامت رزرو کنید و اگر به صورت خانوادگی سفر کرده اید، می توانید از اتاق های خانواده هتل استفاده کنید. اتاق دابل، اتاق تریپل و سوئیت دیگر انواع اتاق های هتل ویس هستند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی واحدهای اقامتی هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکاناتی مانند کتری، صندوق امانات، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن هستند و خدمات روم سرویس به تمامی اتاق ها ارائه می شود. اتو، رخت آویز و ست چای/ قهوه خوری در تمامی اتاق ها موجود است. سرویس های حمام و بهداشتی اتاق خواب علاوه بر دوش و سرویس بهداشتی دارای امکاناتی مانند سشوار، دمپایی، حوله تن پوش و لوازم بهداشتی هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


ویس برای مهمانان خود دستی پر از امکانات رفاه ایجاد کرده تا پس از گشت و گذار در جاهای دیدنی استانبول با استفاده از این امکانات خستگی را از تن شان دور و برای ادامه بازدید تجدید قوا کنند. این هتل خدمات اسپا و سونا را شامل خدمات مراقبتی و ماساژها ارائه می دهد. بخش باشگاه هتل نیز با ایجاد امکانات مختلف و باشگاه مجهز ورزش هایی مانند ایروبیک، پیلاتس، ژیمناستیک و فیتنس را ساپورت می کند.

رستوران هتل


ویس رستوران ۴۵۰ مترمربعی زیبا و شیکی دارد که در آن انواع غذاهای ترکیه ای مانند کباب های خوش طعم و مزه جنوب شرق آناتولی را سرو می کند. این رستوران تنوع حیرت انگیزی از سوپ ها نیز دارد که بی شک می تواند رضایت هر ذائقه ای را جلب کند. کافه هتل نیز با انواع اسنک ها، چای و قهوه ها آماده پذیرایی از مهمانان هتل است.

فاصله هتل ویس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است