search
menu

هتل Vizyon City Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Vizyon City Hotel
امکانات هتل ویزیون سیتی
خدمات هتل ویزیون سیتی
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ویزیون سیتی استانبول

درباره Vizyon City Hotel


هتل ویزیون سیتی استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر استانبول است که به دلیل موقعیت مکانی و امکانات خوبی که دارد در بین مسافران شهر استانبول و علی الخصوص گردشگران ایرانی محبوبیت فراوانی دارد. این هتل در منطقه فاتح استانبول قرار گرفته که یکی از مشهورترین مناطق استانبول است و در بین مسافران این شهر طرفداران زیادی دارد. فاتح در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و بیشتر به خاطر طبیعت بکر و بی‌نظیر تنگه بسفر، پل معروف گلدن هورن و دیوار‌های قسطنطنیه شهرت پیدا کرده است. این منطقه پر از مغازه‌های متنوع، مراکز خرید و مراکز تفریحی متنوع است که مهمانان ساکن در هتل ویزیون می‌توانند در زمان اقامت، گشت و گذار و تفریح در آن‌ها را تجربه کنند. مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و… نیز از جمله اماکن تاریخی معروف اطراف هتل هستند که می‌توانید در هنگام سکونت در هتل از آن‌ها بازدید کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط ارزان استانبول به شهر زیبای استانبول سفر کنید و از خدمات و امکانات رفاهی Vizyon City Hotel بهره‌مند شوید.

امکانات هتل ویزیون سیتی


یکی از نقاط قوت این هتل امکانات و خدمات رفاهی مقرون به صرفه آن است که به همین جهت نیز مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. هتل تا ساحل دریای مرمره تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد و مهمانان می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند در سواحل زیبای استانبول قدم بزنند و از تفریحات آبی موجود در آن بهره‌مند شوند. صبحانه در تراس سرو می‌شود و مسافران می‌توانند علاوه بر صرف یک صبحانه دلچسب و متنوع از تماشای منظره زیبای تراس نیز لذت ببرند و روز خود را با شادی آغاز کنند. از آن جایی که هتل ویزیون سیتی در یک منطقه شلوغ و بسیار پر رفت و آمد بنا شده است در اطراف این هتل پر از رستوران‌ها و کافه‌های رنگارنگ است که مهمانان می‌توانند صرف غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های مختلف را در آن‌ها تجربه کنند. علاوه بر آن در این هتل امکانات متنوعی برای معلولین در نظر گزفته شده و مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. پارکینگ، اتاق‌های غیر سیگاری، اتاق‌های خانوادگی، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و… از دیگر امکانات موجود در Vizyon City Hotel هستند.

خدمات هتل ویزیون سیتی


نکته‌ای که اقامت در هتل ویزیون سیتی استانبول را برای مسافران ایرانی جذاب می‌کند تسلط پرسنل این هتل به زبان فارسی است که بدون شک در برقراری ارتباط و کیفیت اقامت مهمانان ایرانی در این هتل تاثیر بسیار فراوانی دارد. علاوه بر آن پرسنل این هتل با زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مسافران استقبال می‌کند. مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از هتل خودرو شخصی کرایه کنند و با گردش در سرتاسر شهر استانبول لحظات زیباتری را در سفر برای خود رغم بزنند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و نیاز مهمانان را برای رفت و آمد‌های طولانی و خسته کننده برطرف می‌کند. اجرای موسیقی زنده، برگزاری تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری، کلاس‌های آشنایی با فرهنگ‌های محلی و… نیز از جمله خدمات محبوب در این هتل هستند که اوقات فراغت خوشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. اینترنت رایگان، بوفه کودک پسند، محل نگهداری چمدان، میز تور، تهیه بلیط، شاتل و… از دیگر خدمات Vizyon City Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل ویزیون سیتی استانبول همگی دارای محیطی تمیز و زیبا هستند و به خاطر رنگ‌های روشنی که در دکوراسیون آن‌ها به کار برده شده، احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کنند. اتاق یک تخته لوکس، اتاق دونفره لوکس، اتاق سه نفره لوکس و اتاق خانوادگی لوکس از جمله واحد‌های اقامتی این مجموعه به شمار می‌روند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی Vizyon City Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع، کتری برقی، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ویزیون سیتی استانبول


فاصله تا مسجد آبی: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است