search
menu

هتل Veyron Hotels and SPA Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Veyron Hotels & SPA Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ویرون اسپا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویرون اسپا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Veyron Hotels & SPA Istanbul


یکی از هتل های لوکس و رده بالای استانبول هتل ویرون اسپا است که در منطقه اسنتپه واقع شده و اطراف آن را مراکز خرید و تجاری فراوانی گرفته و همانند بهشت کوچکی برای افرادی است که با هدف خرید بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده اند. با کمی فاصله از هتل ایستگاه مترویی قرار گرفته که در عرض چند دقیقه شما را به میدان شناخته شده و مشهور استانبول خواهد رساند و این یعنی دسترسی دیگری به مراکز خرید استانبول؛ پس طبیعی است این هتل انتخاب برتر تجار و گردشگرانی باشد که با اهداف تجاری به استانبول سفر کرده اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ویرون اسپا استانبول


ویرون هتل اند اسپا استانبول مجموعه ای از خدمات و امکانات مختلفی را در اختیار مهمانانش قرار داده که همگی مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا و بر اساس اصول هتلداری ارائه می شوند. مهمانان این هتل علاوه بر دسترسی به خدمات رفت و برگشت فرودگاهی امکان استفاده از فضای مخصوص سیگار، روزنامه و خدمات تور را خواهند داشت. کارکنان هتل ویرون استانبول به ۳ زبان انگلیسی، عربی و ترکی آشنا هستند و به خوبی می توانند به سوالات مهمانان در مورد اقامتشان و جاهای دیدنی استانبول پاسخ دهند. شما می توانید با استفاده از بخش کانسیرج هتل به راحتی و بدون هیچ دردسری هماهنگی های مورد نیاز برای کرایه خودرو را انجام داده و یا بلیط جاذبه مورد نظر خود را تهیه کنید. مهمانان هتل برای تبدیل ارز حتی نیازی به صرافی نخواهند داشت چون ویرون خدمات تبدیل ارز را در اختیار مهمانانش قرار داده است. ویرون برای مهمانان سالمند و توان یاب خود نیز خدمات ویژه ای مانند رمپ ورودی، دستگیره در سرویس بهداشتی و زنگ هشدار در حمام ها در نظر گرفته است. پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، خدمات اتو، دستگاه فکس، فتوکپی و سالن جلسات دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در ویرون هتل اند اسپا استانبول به آن دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل


Veyron Hotels & SPA Istanbul دارای ۷۰ واحد اقامتی مختلفی است که شامل انواع اتاق های سینگل تا اتاق های کانکت و خانواده است. برای مهمانانی که در گروهی بیش از ۵ نفره سفر کرده اند هم اتاقی به نام دلوکس کوادروپل در نظر گرفته شده است. ویرون در صورت درخواست سوئیت عروس نیز برای مهمانان آماده خواهد کرد.

امکانات اتاق های هتل


هریک از اتاق های عایق صدای هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای مینی بار هستند و چشم انداز زیبایی از شهر را پیش روی شما قرار می دهند. کتری برقی و چای و قهوه نیز در اتاق ها قرار داده شده است. اتاق های ویرون همگی دارای حمام خصوصی اند که به دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان تجهیز شده اند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


ویرون برای مهمانان ورزشکار خود باشگاه ورزشی مجهزی در نظر گرفته است اما خیلی اهل فعالیت های فیزیکی نباشید می توانید از خدمات سونا و حمام هتل استفاده کنید و یا سری به بخش ماساژ زده و تجدید قوایی بکنید. همچنین ویرون بلیط جاذبه ها یا برنامه های سرگرمی را نیز در صورت درخواست برایتان تهیه خواهد کرد.

رستوران هتل


ویرون رستورانی دارد که مجموعه از انواع غذاهای ایتالیایی تا ژاپنی و چینی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. رستوران هتل در صورت درخواست غذای مخصوص کودک هم برای مهمانان فراهم خواهد کرد.

فاصله هتل ویرون اسپا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کانیون: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید زورلو: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۴.۱ کلیومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است