search
menu

هتل Vespia Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vespia Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل وسپیا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وسپیا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Vespia Hotel Istanbul


هتل وسپیا از هتل های چهارستاره در شهر استانبول است. این هتل زیبا در منطقه بیلیک دوزو واقع شده است و فاصله اندکی تا چندین جاذبه دیدنی و مراکز خرید دارد. نزدیک بودن مراکز خرید به هتل وسپیا برای دوستداران خرید خبر خوبی است که به راحتی و بدون اتلاف وقت می توانند به این مراکز بروند و خرید کنند. فاصله هتل Vespia Hotel Istanbul تا فرودگاه استانبول نیز حدودا ۵۲ کیلومتر است و برای دسترسی به این فرودگاه شاتل فرودگاهی دایر گردیده است که از استفاده از آن نیز دارای هزینه جداگانه است تا با خیال راحت به فرودگاه دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل وسپیا استانبول


در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از امکانات ارائه شده در لابی می توان به روم سرویس و تبدیل ارز اشاره کرد. پارکینگ اختصاصی این هتل به طور رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. اینترنت وای فای رایگان و مرکز بیزینس برای برگزاری جلسات و کنفرانس های کاری در این هتل ارائه می شوند. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، در هتل Vespia Hotel Istanbul امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. برای افراد سیگاری نیز محل مشخصی تعبیه گردیده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. اگر در طول اقامتتان به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید، با پرداخت هزینه مربوطه به بخش مورد نظر در لابی مراجعه کنید و از این خدمات در اسرع وقت بهره مند شوید. پرسنل این مجموعه با خوش رویی آماده استقبال از گردشگران هستند و همگی به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بنابراین همین حالا بلیط هواپیمای استانبول را تهیه کرده و با رزرو این هتل خودتان را برای سفری به یادماندنی آماده کنید.

امکانات تفریحی هتل


باشگاه بدنسازی با دستگاه های مجهز و روز دنیا در این هتل دایر گردیده است. برای استراحت و ریلکس کردن نیز میهمانان می توانند به مرکز سلامتی و اسپا سر بزنید، این مرکز شامل حمام ترکی، جکوزی داغ و سونا هستند. در این مرکز انواع ماساژ ارائه می شود که بعد از گشت و گذارهای روزانه می توانید در این بخش خستگی درکنید. همچنین باغ زیبایی در محوطه هتل Vespia Hotel Istanbul وجود دارد و لحظات بی نظیری در این باغ در انتظار شماست.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل وسپیا عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق دوبل یا توئین دولوکس و اتاق خانواده. لازم به ذکر است که اتاق های خانواده دارای بالکن بوده و چشم انداز بسیار زیبایی در هرساعت از شبانه روز مقابل چشمانتان خواهد بود. همه اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده، همچنین امکانات دیگری نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، میزکار، کمدلباس، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، مینی بار، اتو، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی و حمام اختصاصی با تجهیزات کامل در اتاق های این هتل وجود دارند. توجه داشته باشید که به دلیل عایق صدا بودن تمامی دیوارها در هتل Vespia Hotel Istanbul اقامتی سرشار از آرامش را در هنگام اقامتتان تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه از مواد غذایی تازه ارائه می کند. انواع غذاهای ترکی و بین المللی در همه وعده های غذایی به صورت سلف سرویس و منویی سرو می شود، همچنین صبحانه سلف سرویس همه روزه در این هتل دایر گردیده و روزی عالی را با این صبحانه مقوی شروع خواهید کرد.

فاصله هتل وسپیا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک بیلیک دوزو: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا آکوا پارک دلفین: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا باغچه شهر گولت: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا جنگل فلوریا آتاتورک: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول مال: ۲۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۲۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است