search
menu

هتل Vernazza Suites Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vernazza Suites Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Vernazza Suites Hotel


هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول، یک هتل آپارتمان زیبا و مجهز در منطقه شیشلی استانبول است که با فراهم کردن امکانات متنوع، سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. شیشلی از مناطق معروف و پرجنب و جوش استانبول است و به بسیاری از جاهای دیدنی شهر دسترسی آسان دارد. مهمانانی که این هتل آپارتمان را رزرو می کنند، به راحتی می توانند از جاذبه های استانبول ازجمله میدان تکسیم، خیابان استقلال، موزه مادام توسو، موزه معصومیت و ... بازدید کنند. انواع وسیله های حمل و نقل عمومی در استانبول فعالیت می کنند و مهمانان را در سطح شهر جابه جا می کنند. در نزدیکی هتل آپارتمان نیز ایستگاه های اتوبوس، تاکسی و ... وجود دارند. امکانات رفاهی که در هتل در نظر گرفته شده اند، فوق العاده جذاب هستند و تمام انتظارات مهمانان را از یک اقامت دلنشین برآورده می‌کنند. کارکنان مجرب و خوش اخلاق هتل Vernazza Suites Hotel نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول


در هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول خریده و این هتل آپارتمان را رزرو می کنند، خود را همچون در خانه خودشان راحت و آرام احساس خواهند کرد. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی شیک و لوکس هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل کرایه خودرو، اتو، لباسشویی، خدمات بیدارباش، بلیط برای بازدید از جاذبه ها و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را با صبوری و حوصله راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع واحدها با امکانات گوناگون و مدرن در هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول طراحی شده اند. واحدهای های هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول شامل سوئیت های خانواده، سوپریور، سنیور، اگزکتیو، پنت هاوس، پرزیدنتال، جونیور، دبل دلوکس و ... هستند. واحدهای هتل از دکوراسیون فوق العاده شیک، جذاب و مدرن برخوردارند و با اسباب و اثاثیه به روز و اکسسوری های فوق العاده زیبا و لوکس چیدمان یافته‌اند. در طراحی و چیدمان واحدها از ترکیب رنگ‌های سرد و گرم استفاده شده که هماهنگی زیبا و مناسبی بای یکدیگر دارند و اتمسفر جذاب واحدها را تکمیل می‌کنند. کف اتاق ها با موکت های اعلا و باکیفیت پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی اتاق ها در وضعیت عالی و اطمینان بخش قرار دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. دیوار واحدها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدایی از بیرون به داخل یا بالعکس به گوش مهمانان نرسیده و اذیتشان نمی‌کند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل واحدها در هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در واحدهای هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، اتو، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. همچنین، آشپزخانه های کوچکی داخل واحدها طراحی شده‌اند که دارای امکاناتی چون اجاق گاز، سینک ظرفشویی، کابینت، میز ناهارخوری، ظروف پذیرایی و ... هستند.

رستوران هتل


در رستوران هتل ورنازا سوئیت استانبول انواع غذاهای بین المللی و باکیفیت در وعده های اصلی برای مهمانان تدارک دیده و سرو می شوند. همچنین انواع میان وعده ها و نوشیدنی ها در بار نوشیدنی جات برای مهمانان آماده می گردند.

فاصله هتل آپارتمان ورنازا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۶٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول: ۶٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است