search
menu

هتل Venus Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Venus Hotel Taksim Istanbul
امکانات عمومی هتل ونوس تکسیم استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ونوس تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Venus Hotel Taksim Istanbul


هتل ونوس تکسیم استانبول هتل دیگری است که دارای امکانات و سطح خوبی از کیفیت است. از نظر موقعیت مکانی باید گفت که هتل در ۲۰ متری از خیابان استقلال قرار دارد و با نزدیک‌ترین ایستگاه مترو حدود ۵۰۰ متر فاصله دارد. دسترسی به منطقه سلطان احمد که از قدیمی‌ترین محله های استانبول به شمار می‌آید نیز از هتل Venus Hotel Taksim Istanbul بسیار آسان است. این هتل خوب و اقتصادی می‌تواند یک گزینه مناسب برای اقامت چند روزه شما در استانبول باشد و با اقامت راحت در آن میتوانید به جاهای دیدنی استانبول مانند: موزه پرا، موزه معصومیت، کاخ توپکاپی، برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه و ... بروید و از اقامت در این شهر توریستی بسیار جذاب نهایت لذت را ببرید. با رزرو آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید به راحتی با هواپیما به استانبول سفر کنید. در ادامه نکاتی در رابطه با امکانات هتل ونوس تکسیم استانبول ارائه خواهد‌شد.

امکانات عمومی هتل ونوس تکسیم استانبول


هتل سعی کرده‌است تا امکانات عمومی خود را در بهترین سطح از کیفیت به مهمانانش ارائه کند. از جمله این امکانات که یکی از مهم‌ترین آن‌ها است دسترسی به اینترنت رایگان وای فای در همه بخش‌های هتل است. وجود پارکینگ دیگر موردی است که هتل Venus Hotel Taksim Istanbul برای مسافرانش آماده کرده‌است، ولی این پارکینگ در خود هتل نیست بلکه در یک فاصله بسیار نزدیک قرار دارد و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه اضافی دارید. اگر پول رایج کشور ترکیه را با خود به همراه ندارید اصلا نگران نباشید زیرا هتل صرافی و تبدیل ارز دارد و به راحتی می‌توانید در هتل پول خود را تبدیل به پول رایج ترکیه کنید. پذیرش هتل بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما است و کارکنان آن به زبان ترکی و انگلیسی مسلط هستند.
این هتل چند طبقه برای سهولت در رفت و آمد مسافرانش آسانسور نیز دارد و می‌توانید برای رفتن به اتاق خود به راحتی از این آسانسور استفاده کنید. اتو، لاندری و خشکشویی از خدماتی هستند که ساکنان هتل با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. اگر سفارش یا خریدی از سوپر مارکت داشته‌باشید هتل این امکان را برای شما فراهم کرده‌است که خریدهایتان را به راحتی به شما برساند. این نکته را باید متذکر شد که حیوانات برای ورود به این هتل با ممنوعیت رو به رو هستند. بهتر است بدانید در بخش‌های عمومی هتل اجازه سیگار کشیدن به مسافران هتل نمی‌دهند. در ادامه به امکانات اتاق‌های هتل ونوس تکسیم استانبول خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Venus Hotel Taksim Istanbul دارای لوازم ضروری و مورد نیاز مسافران برای یک اقامت راحت هستند. تخت‌هایی راحت با رو تختی‌هایی سفید و تمیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد و چراغ خواب‌هایی که بالای همه تخت‌ها وجود دارد سبب شده‌است تا روشنایی اتاق‌ها به نحو بسیار خوبی تنظیم شود. تمام واحدها دارای پنجره هستند و پرده‌های سفید روی پنجره‌ها نصب شده‌است. اتاق‌ها نیز مانند سایر بخش‌های هتل به اینترنت رایگان پر سرعت دسترسی دارند و از این لحاظ جای هیچ نگرانی نیست. تلویزیون روی دیوار تمام اتاق‌ها نصب شده‌است. علاوه بر موارد گفته شده وجود سرویس بهداشتی و حمام را نیز باید به موارد گفته شده اضافه کرد و گفت که بهداشت در سطح بسیار خوبی در این مکان‌ها رعایت شده‌است. لوازمی همچون حوله نیز در حمام‌ها قرار داده شده‌است. تمیزی و نظافت اتاق‌ها نیز در حد خوبی رعایت شده‌است. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق یک نفره اقتصادی با یک تخت تک نفره
• اتاق سه نفره اقتصادی با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق اقتصادی با یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد با یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Venus Hotel Taksim Istanbul رستوران ندارد ولی می‌توانید از رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند نسبت به تهیه غذا اقدام کنید.

فاصله هتل ونوس تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است