search
menu

هتل Vali Konak Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vali Konak Hotel Istanbul
موقعیت مکانی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک به هتل والی کوناک استانبول

درباره هتل Vali Konak Hotel Istanbul


یکی از اهداف سفر به ترکیه برای برخی از افراد، کار لذت بخش و مفرح خرید کردن است. اما شاید یافتن هتلی مناسب که به مراکز خرید نیز نسبتا نزدیک باشد کار کمی دشواری به نظر بیاید. هتلی که علاوه بر موقعیت مناسب، امکانات و خدمات خوبی را نیز ارائه دهد. اما هتل والی کوناک استانبول از جمله هتل‌های ایده‌آل برای علاقه مندان به خرید کردن است.

موقعیت مکانی هتل


این هتل با قرارگیری در منطقه تفریح و خرید نیشان تاشی استانبول تنها کمی فاصله از مراکز خریدی مانند مرکز خرید جواهر و مرکز خرید نیشان تاشی دارد و به بهشت کوچکی برای دوستداران خرید و گردشگرانی تبدیل شده است که قصد دارند با خرید بلیط هواپیما ارزان به این منطقه دیدنی سفر کنند. می‌توانید در این خیابان قدم بزنید و در میان مراکز خرید و مغازه‌های رنگارنگ بهترین برندهای روز دنیا مانند پرادا،نایکی، گوچی، بربری و ... خریداری کنید. تنها در چند قدمی هتل ایستگاه مترو عثمان بی دسترسی راحت و سریع به تمامی مناطق شهر را برای مسافران امکان پذیر می‌کند. همچنین از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل Vali Konak Hotel مانند کاخ دلمه باغچه، برج مدین، پل بسفر و غیره غافل نشوید.

واحدهای اقامتی و امکانات رفاهی هتل


تمامی اتاق‌های هتل والی کوناک استانبول دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی هستند. برخی اتاق‌ها نیز دارای محیط نشیمن‌اند. وای فای رایگان نیز در تمام محوطه هتل در اختیار میهمانان قرار دارد. کارکنان هتل والی کوناک به زبان‌های مختلف از جمله زبان فارسی آشنا بوده و با خوش رویی تمام پذیرای میهمانان هستند. والی کوناک برای راحتی هرچه بیشتر میهمانان خود، امکان کرایه خودرو را نیز برای آن‌ها ایجاد کرده است. هتل والی کوناک دارای ۲ رستوران است که تنوعی از غذاهای لذیذ ترکی را ارائه می‌کند. از جمله مزیت‌های برتر هتل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.
بیمارستان آمریکایی استانبول، بیمارستان آجی بادم فولیا، مرکز همایش و نمایشگاه استانبول، و مرکز کنگره استانبول نزدیک‌ترین مکان‌های مهم به هتل والی کوناک هستند. فرودگاه آتاترک استانبول نیز با ۳۱ کیلومتر فاصله از هتل، نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل والی کوناک محسوب می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل والی کوناک استانبول


ساحل و دریای بسفر تا هتل والی کوناک استانبول: ۱.۵ کیلومتر
کاخ دلمه باغچه:‌۱.۹ کیلومتر
برج گالاتا: ۳.۴ کیلومتر
مسجد سلیمانیه: ۴.۷ کیلومتر
فرودگاه صابیحا گوگچن تا هتل والی کوناک استانبول: ۳۱.۶ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است