search
menu

هتل Utarit Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Utarit Taksim Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل اوتاریت تکسیم استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
فاصله هتل اوتاریت تقسیم استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Utarit Taksim Istanbul


اوتاریت تکسیم یکی از بهترین مراکز اقامتی استانبول و ایده آل ترین اقامتگاه برای آن هایی است که هدفشان از خرید بلیط هواپیما استانبول بازدید از جاذبه هایی مانند مراکز خرید استانبول بوده. تجربه سفر به استانبول داشته باشید یا نه فرقی ندارد چون قطعا نام میدان تقسیم و خیابان استقلال به گوشتان خورده است. جایی که مراکز خرید مختلف دنیایی رنگارنگ را به وجود آورده اند و زندگی شبانه اش شور و نشاط عجیبی دارد که هرکسی را وسوسه می کند تا برای یک بار هم که شده شبگردی و شب نشینی در استانبول را تجربه کند. اگر در اوتاریت اقامت داشته باشید تمامی این مراکز خرید و زندگی شبانه تنها در چند قدمی تان خواهد بود. از نظر موقعیت جغرافیایی، اوتاریت نمره ۲۰ را ازآن خود خواهد کرد اما بد نیست نگاهی به امکانات و خدمات این مهمانخانه میان رده نیز داشته باشید تا با اطمینان خاطر به خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل اقدام کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوتاریت تکسیم استانبول


با این که اوتاریت مهمانخانه ای میان رده است اما امکانات و خدمات قابل قبولی دارد که می تواند تا حدودی رضایت مهمانان را جلب کند. برای مهمانانی که به وسیله هواپیما سفر کرده اند علاوه بر خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل نیز ارائه می شود تا دیگر معطل تهیه بلیط وسیله های حمل و نقل عمومی استانبول نشده و به راحتی به جاذبه هایی که می خواهند، دسترسی داشته باشند. اما اگر با خودروی شخصی سفر کرده اید بد نیست بدانید که اوتاریت پارکینگ ندارد و شما مجبور خواهید بود اتومبیلتان را در پارکینگ های عمومی سطح شهر و یا خیابان های اطراف هتل پارک کنید.
اوتاریت دارای فروشگاه کادویی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، خدمات روم سرویس و سالن زیبایی است. بخش پذیرش آن خدماتی مانند کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و خدمات تبدیل ارز را ارائه می دهد و بخش نظافت آن علاوه بر نظافت روزانه هتل، خدماتی مانند لباسشویی، خشک شویی و خدمات اتو را نیز ارائه می دهد. دیگر خدمات و امکانات اوتاریت شامل دوربین مداربسته، نگهبانی ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، مینی بار، اینترنت رایگان و صندوق امانات است.
اوتاریت در کنار نقاط قوت خود، نقاط ضعفی هم دارد و آن نبود امکانات برای مهمانان سالمند و توان یاب هتل است. هتل نه تنها دارای رمپ ورودی نیست بلکه برای رفت و آمد بین طبقات نیز باید از پله ها استفاده شود.

اتاق های هتل


اوتارین تنها یک نوع اتاق دارد که با تخت خواب های مختلف در اختیار مهمانان است. نکته ای که باید در مورد اتاق های هتل در نظر داشته باشید این است که تمامی اتاق ها عایق صدا و بدون سیگار هستند و از آنجا که کل هتل محوطه ای بدون سیگار است، مهمانان سیگاری باید برای سیگار کشیدن به بیرون از هتل بروند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل Utarit Taksim Istanbul مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای قرار داده شده است. کتری، دوش، سشوار و حوله تن پوش دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل است. تمامی اتاق های هتل دارای حمام خصوصی و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


مهمانان هتل اوتاریت تقسیم با پرداخت کمی هزینه می توانند از خدمات و امکانات تفریحی مختلفی مانند اجرای زنده موسیقی، تورها و کلاس هایی در رابطه با فرهنگ محلی، شام های موضوعی، تورهای دوچرخه سواری و تورهای پیاده روی شرکت کنند.

فاصله هتل اوتاریت تقسیم استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا حمام ترکی گالاتاسرای: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه دلمه باغچه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است