search
menu

هتل Tuyap Palas Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tuyap Palas Istanbul
امکانات کلی هتل تویاپ پالاس استانبول
امکانات تفریحی هتل تویاپ پالاس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تویاپ پالاس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tuyap Palas Istanbul


هتل تویاپ پالاس استانبول یکی از هتل های ۵ ستاره مجلل و از بزرگترین و معتبرترین هتل های استانبول در منطقه Büyükçekmece است. هتل Tuyap Palas Istanbul یک مکان ایده آل برای کشف استانبول است که در فاصله ۳۹.۵ کیلومتری مرکز شهر واقع شده و میهمانان هتل در مکان خوبی برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری شهر از جمله مرکز خرید استانبول، مرکز خرید بیلیسیوم و گنبد سنان اردم واقع شده اند. فاصله هتل تا فرودگاه استانبول ۴۰ کیلومتر است و میهمانان می توانند از خدمات شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه استفاده کنند. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر توریستی زیبا و با شکوه، هتل تویاپ پالاس استانبول گزینه ایده آلی برای یک اقامت بی نظیر به شمار می آید.

امکانات کلی هتل تویاپ پالاس استانبول


هتل تویاپ پالاس خدمات بی عیب و نقص و کلیه امکانات ضروری را برای روحیه بخشیدن به مسافران ارائه می دهد. برای راحتی و آسایش میهمانان، هتل خدمات شبانه روزی ۲۴ساعته، سرویس مراقبت از کودک، اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان و مرکز تجاری را ارائه می دهد. رستوران ها، شیرینی فروشی ها و بارهای شیک مکان های مناسبی برای گردهمایی با همکاران یا خانواده است. استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است به همین منظور اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه کنید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. اگر بخواهید برای عزیزان خود سوغاتی تهیه کنید، می توانید از مغازه ای که در هتل وجود دارد دیدن کنید.
برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده تا اقامت راحتی را در هتل Tuyap Palas Istanbul تجربه کنند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با پرداخت هزینه در دسترس هستند. پارکینگ هتل آماده ارائه خدمات به میهمانانی است که با خودروی شخصی سفر کرده اند. کارکنان هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، کره ای، پرتغالی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. از دلایل انتخاب هتل می توان به تمیزی هتل، مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی، قیمت مناسب و موقعیت مکانی مناسب اشاره کرد. از کودکان در هر سنی استقبال می شود و برای کودکان بالای ۱۳ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می شود.

امکانات تفریحی هتل تویاپ پالاس استانبول


مرکز تناسب اندام هتل تویاپ پالاس استانبول، سونا، حمام بخار، استخر سرپوشیده و ماساژ مکان های ایده آل برای استراحت و آرامش بعد از یک روز شلوغ است. بعد از شنا می توانید در صندلی های کنار استخر استراحت کرده و از نوشیدنی های خوشمزه موجود در بار کنار استخر میل کنید. همچنین بعد از شنا و ورزش می توانید به سالن اسپای هتل رفته و استراحتی به بدن خود دهید. هتل Tuyap Palas Istanbul دارای سالن زیبایی نیز است. افراد علاقمند به مطالعه می توانند ار امکانات کتابخانه هتل استفاده کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل ۵ ستاره تویاپ پالاس استانبول دارای ۲۵۹ اتاق با دکوراسیون شیک و طراحی مدرن است. اتاق ها منظره زیبایی از دریاچه و دریا را ارائه می دهند. از انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق دبل یا تویین استاندارد، اتاق دبل یا تویین لوکس و سوئیت لوکس اشاره کرد. تلویزیون ال سی دی، آینه، دمپایی، ردیاب دود، وای فای رایگان، تلفن و تهویه مطبوع تنها برخی از امکاناتی است که در اتاق ها یافت می شود. هر اتاق مجهز به تجهیزات تهیه قهوه و چای نیز است. حمام ها مجهز به دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان هستند.

رستوران هتل


هتل Tuyap Palas Istanbul دارای یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ است که می توانید غذاهای مختلفی را به صورت آلاکارت سفارش دهید. همچنین میهمانان می توانند با صبحانه مفصل که به صورت سلف سرویس ارائه می شود از خود پذیرایی کنند.

فاصله هتل تویاپ پالاس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید بیلیسیوم: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول مال: ۲۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳۸.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۴۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است