search
menu

هتل Turvan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Turvan Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل توروان استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توروان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Turvan Hotel Istanbul


هتل توروان استانبول یک هتل ۳ ستاره شیک و مدرن با فضایی دوستانه است که در منطقه فاتح استانبول واقع شده است و پایگاه مناسبی برای کشف این شهر پر جنب و جوش است. این هتل در سال ۱۹۸۵ ساخته شده و بازسازی کامل آن در سال ۲۰۱۲ انجام گرفته است. هتل Turvan Hotel Istanbul در قلب استانبول و در فاصله کمی از جاذبه های معروف مانند برج گالاتا، موزه معصومیت، موزه پرا، کاخ توپکاپی، ایاصوفیه و مسجد آبی قرار دارد به همین دلیل هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. فاصله تا فرودگاه استانبول با ماشین ۴۳ دقیقه است و با ترانسفر فرودگاهی هتل به آسانی می توانید خود را به آن جا برسانید. نزدیک بودن هتل به وسیله های حمل و نقل عمومی از قبیل ایستگاه قطار سیرکجی، ایستگاه تراموای سلطان احمد و ایستگاه تراموای گلخانه موجب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، هتل توروان با داشتن امکانات رفاهی مناسب گزینه ایده آلی برای یک اقامت دلنشین به حساب می آید.

امکانات کلی هتل توروان استانبول


این هتل دارای ۶ طبقه، ۴۵ اتاق و یک میز پذیرش ۲۴ ساعته است که در صورت درخواست خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهد. همچنین هتل دارای بار، رستوران، میز تور و صندوق امانات است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اینترنت بی سیم رایگان در مکان های عمومی و اتاق ها در دسترس میهمانان قرار می گیرد. پارکینگ هتل با هزینه اضافی در اختیار میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، قرار می گیرد. فضاهای مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. هتل Turvan Hotel Istanbul مجهز به دتکتور دود، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق و دوربین مدار بسته است. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و نظافت روزانه در این هتل انجام می گیرند. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز هستند.

امکانات تفریحی هتل


میهمانان هتل توروان می توانند بعد از یک روز طولانی گشت و گذار در حمام آب گرم استراحت کنند یا به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهند. همچنین می توانند از خدمات ماساژ، سونا و اتاق بخار استفاده کنند. روش های سرگرمی زیادی از جمله تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، کتابخانه، کلاس هایی درباره فرهنگ محلی و اجرای زنده وجود دارد. همچنین می توانید دوچرخه کرایه کرده و در شهر گشت و گذار کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Turvan Hotel Istanbul عبارتند از: اتاق تک نفره، اتاق دبل یا توئین استاندارد، اتاق سه نفره و اتاق های خانوادگی. اتاق های توروان دارای کف پارکت و مبلمان ساده هستند. آنها شامل حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. همچنین اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره ای، Wi-Fi رایگان، تهویه مطبوع، کولر، تلفن، میز آرایش، آینه و مینی بار هستند.

رستوران هتل


هتل توروان دارای یک لابی بار است که کوکتل و نوشیدنی های خوش طعم ارائه می دهد و یک رستوران با منوی آلاکارت برای ناهار و شام در دسترس است. صبح ها، صبحانه به صورت بوفه ای سرو می شود. بوفه کودک نیز وجود دارد که به آسانی می توانید غذای کودک دلبندتان را از آن تهیه کنید.

فاصله هتل توروان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کانیون: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است