search
menu

هتل Turkuaz Boutique Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Turkuaz Boutique Hotel
امکانات هتل تورکواز بوتیک
خدمات هتل تورکواز بوتیک
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تورکواز بوتیک استانبول

درباره Turkuaz Boutique Hotel


هتل تورکواز بوتیک استانبول یکی از هتل‌های ساحلی بسیار زیبا در شهر استانبول است. طبیعت اطراف این هتل بسیار زیبا و چشم نواز است و همین مسئله این هتل را به یکی از هتل‌های متفاوت و معروف استانبول تبدیل می‌کند. شهر استانبول جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فوق العاده‌ای دارد که هرساله مسافران زیادی از سرتاسر دنیا از آن‌ها بازدید می‌کنند. این شهر علاوه بر طبیعت بکر و سواحل فوق العاده، آثار بی‌نظیری مانند مسجد آبی، مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ و موزه توپکاپی، برج دختر استانبول و… نیز دارد که در جذب گردشگران تاثیر فراوانی دارند. Turkuaz Boutique Hotel در نزدیکی ساحل شهر قرار گرفته و با امکانات رفاهی و خدمات متنوعی که دارد سفر را برای مهمانان جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری زیبا و متفاوت را تجربه کنید.

امکانات هتل تورکواز بوتیک


هتل تورکواز بوتیک استانبول امکانات گسترده و متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهد. هتل دارای یک رستوران شیک و زیبا است که می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ترکی را در آن‌ها تجربه کنید. مبلمان در فضای باز، ساحل و باغ سرسبز موجود در هتل محیطی جذاب و آرامش بخش را برای تفریح و استراحت مهمانان فراهم می‌کنند. هتل دارای پارک آبی و زمین بازی مخصوص کودکان است و پدر و مادرانی که با فرزندان خردسال خود سفر کرده‌اند می‌توانند از این امکانات برای سرگرم کردن کودکان خود در طول اقامت بهره‌مند شوند. منطقه مخصوص سیگار کشیدن، استعمال سیگار در مناطق عمومی و مشترک هتل را ممنوع می‌کند که همین مسئله در کیفیت اقامت مهمانان تاثیر فراوانی دارد. هتل دارای سالن مشترک تماشای تلویزیون نیز است و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون در سفر را نیز برای مهمانان فراهم فراهم کرده است. از دیگر امکانات رفاهی موجود در Turkuaz Boutique Hotel می‌توان به پارکینگ رایگان، ناهار‌های بسته‌بندی شده، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های ضد حساسیت، بازی‌های رومیزی، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان، آشپزخانه مشترک، اینترنت رایگان و… اشاره کرد.

خدمات هتل تورکواز بوتیک


خدمات هتل تورکواز بوتیک استانبول درست مانند امکانات رفاهی موجود در این هتل گسترده و متنوع هستند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و به چهار زبان انگلیسی، عربی، روسی و ترکی از مهمانان استقبال می‌کند. در این هتل وعده‌های غذایی مخصوص رژیم‌های غذایی به مهمانان ارائه می‌شوند و در منوی غذاهای ارائه شده غذای کودکان نیز ارائه شده است. اجرای موسیقی زنده، برگزاری کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی، برگزاری تورهای پیاده روی، گالری هنر‌های موقت و برگزاری تور‌های دوچرخه سواری از جمله خدمات بسیار محبوب هتل هستند که مسافران برای گذراندن اوقات فراغت از آن‌ها استقبال زیادی می‌کنند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و امکان تامین ارز در محل را برای مهمانان فراهم کرده است. خدمات تور هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و آن‌ها را برای تجربه سفری زیباتر راهنمایی می‌کند. از دیگر خدمات موجود در Turkuaz Boutique Hotel می‌توان به خدمات خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، خدمات دربان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، کرایه ماشین و… اشاره کرد. همچنین این هتل ورود حیوانات خانگی را نیز برای مسافران مجاز کرده است و در صورت تمایل می‌توانید حیوان خانگی خود را نیز در هنگام اقامت به همراه داشته باشیذ.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل تورکواز بوتیک استانبول فضایی کاملا شیک با دکوراسیون زیبا و مدرن دارند که بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. این مجموعه دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی از آن‌ها را برای اقامت کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متعددی در واحدهای اقامتی Turkuaz Boutique Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مبلمان، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تورکواز بوتیک استانبول


فاصله هتل تا ساحل بیوک چکمجه: ۱۵۰ متر
فاصله هتل تا ساحل عمومی گورپینار: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل مارینای غربی استانبول: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کمربورگاز: ۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک هادیم کوی: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است