search
menu

هتل Turgut Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Turgut Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تورگوت استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تورگوت استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Turgut Hotel Istanbul


هتل تورگوت استانبول هتلی ۳ ستاره در جوار مسجد سلطان احمد است و رو به دریای بسفر واقع شده است. این هتل دارای مغازه ای است که می توان لامپ ها و شمع های خاصی را از آنجا خریداری کرد و به همین دلیل قبلا با نام هتل لامپ استانبول شناخته می شد. هتل Lamp Hotel سابقه زیادی در عرصه هتلداری دارد و از نظر زوج های جوان یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره منطقه سلطان احمد است چون حس بودن در خانه را برای مهمانان و خریداران بلیط هواپیما استانبول تداعی می کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل تورگوت استانبول


هتل تورگوت برخلاف ظاهر قدیمی اش دارای واحدهای مدرنی است و اتاق های آن با ذوق و سلیقه دکور شده اند. این هتل نقلی و کوچک به خاطر اینکه واحدهای کمی برای میزبانی گردشگران ارائه می دهد، تمام حواسش را معطوف به چند نفری که هتل را رزرو کرده اند، کرده تا اقامتی آسوده را در هتل تجربه کنند. هتل تورگوت فضایی را به پارکنیگ اختصاص داده و برای استفاده از آن باید هزینه ای پرداخت کرد. بهره مندی از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز مستلزم پرداخت هزینه هستند. این هتل در ازای ارائه اینترنت هیچ مبلغی دریافت نمی کند و ۲ عاملی که بیش تر از همه سبب محبوبیت آن شده اند موقعیت مکانی خوب و همچنین رفتار پرسنل مجربش است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


در دکوراسیون اتاق های هتل المان هایی برای زیباتر شدن اتاق ها اضافه شده؛ مثل تابلوهای مختلف، لوستر، آویز و گلدان. برای همین فضای دلنشینی در اختیارتان قرار می گیرد و خیلی زود با آن انس می گیرید. در این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، میز، تهویه مطبوع، مینی بار و کمد گنجانده شده و برخی از آن ها دارای بالکنِ مجهز به میز و صندلی هستند. بالکن های این اتاق ها برای صرف قهوه یا چای و یا خواندن روزنامه فضای دنجی دارند. گفتنی است که کف این اتاق ها پارکت است و اتاق ها از نورگیری خوبی برخوردارند. هتل تورگوت یا هتل لامپ در مجموع ۷ اتاق دارد که در ۳ طبقه آن پراکنده شده اند. هنگام رزرو هتل Turgut اتاق های دبل و اتاق های تریپل برایتان نمایش داده می شوند که برخی از اتاق های دبل آن دارای بالکن هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


با توجه به موقعیت مکانی هتل تورگوت از مراکز و جاهای تفریحی استانبول دور نخواهید بود ولی در این هتل برای سرگرمی بیش تر، هنگام عصر برنامه هایی اجرا می شود و شب ها نیز DJ لحظات مفرحی را برای مهمانان خلق می کند. جزئیات مربوط به چنین خدماتی را می توانید از پذیرش ۲۴ ساعته هتل تورگوت پیگیری کنید. این هتل برای بازدید راحت از جاذبه های دیدنی استانبول در امر تهیه بلیط کمکتان می کند و می توانید از خدمات تور، کرایه خودرو و سرویس شاتل این هتل هم بهره مند شوید.

رستوران هتل


رستوران هتل تورگوت در طبقه همکف آن واقع شده است و صبحانه های هتل همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ صبح به سبک بوفه سرو می شوند و هر مهمانان باید برای صبحانه هزینه ای جدا پرداخت کند. صبحانه های هتل متنوع هستند و از آنجایی که در چند قدمی هتل رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارند، مهمانان می توانند ماجراجویی کوچکی در شهر داشته باشند و طعم اکثر غذاهای ترکی را بچشند و یا مهمانان رستوران های خارجی شهر شوند. البته خدمات روم سرویس نیز در هتل تورگوت ارائه می شود و می توان غذای خود را در خلوت اتاق میل کرد.

فاصله هتل تورگوت استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا دریای مرمره: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است