search
menu

هتل Tryp by Wyndham Istanbul Topkapi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tryp by Wyndham Istanbul Topkapi
امکانات کلی هتل تریپ بای ویندهام توپکاپی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تریپ بای ویندهام توپکاپی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tryp by Wyndham Istanbul Topkapi


هتل تریپ بای ویندهام توپکاپی استانبول یک هتل ۴ ستاره شیک و مجلل است که در مرکز شهر واقع شده است. این کلان شهر ترکیه، تنها شهری است که در دو قاره اروپا و آسیا قرار دارد، دارای یک فرهنگ فوق العاده غنی و گذشته ای داستانی است. می توانید از نقاط تاریخی نزدیک مانند کاخ توپکاپی و ایاصوفیه دیدن کنید، در بازار بزرگ و مشهور ادویه گشت بزنید. همچنین این هتل نزدیک به منطقه تاریخی سلطان احمد و مغازه ها و رستوران های میدان تکسیم قرار دارد. مسافران تجاری به نمایشگاه، مرکز کنگره TÜYAP و مرکز تجارت جهانی استانبول دسترسی آسان خواهند داشت. هر ساله گردشگران بسیاری به دلیل نزدیک بودن هتل Tryp by Wyndham Istanbul Topkapi به جاذبه های گردشگری استانبول از قبیل برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، موزه پرا، موزه معصومیت، کاخ دولمه باغچه و مسجد آبی آن را برای اقامت خود انتخاب می کنند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به کلان شهر استانبول را داشته باشید، هتل تریپ بای ویندهام با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل تریپ بای ویندهام توپکاپی استانبول


هتل تریپ بای ویندهام توپکاپی استانبول دارای WiFi رایگان، پارکینگ، رستوران و یک مرکز تجاری است. همچنین هتل فضای مناسبی را برای هر نوع اجتماع و اتاق بازی برای کودکان را فراهم می کند. شاتل فرودگاهی به فرودگاه استانبول با هزینه در دسترس است و باعث می شود که پرواز شما بدون استرس انجام گیرد. از دیگر امکانات این هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و محل نگهداری چمدان اشاره کرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت نیاز در دسترس میهمانان عزیز قرار می گیرد. هتل Tryp by Wyndham Istanbul Topkapi مجهز به سیستم اعلام حریق، سیستم اطفا حریق و کپسول آتش نشانی است که در صورت بروز حوادث ناگوار امنیت شما را تضمین می کند. در ضمن به هنگام تفریح و بازدید از جاهای دیدنی می توانید پول و اشیای با ارزش خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. میهمانانی که دارای ناتوانی یا کم توانی جسمانی هستند با خدمات ویژه ای که مدیریت هتل برای آن ها در نظر گرفته، می توانند اقامت راحتی را تجربه کنند. علاقمندان به بدنسازی می توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته و از امکانات آن بهره مند شوند. کارکنان هتل به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل تریپ بای ویندهام توپکاپی استانبول عبارتند از:
• اتاق های خانوادگی
• اتاق دبل لوکس با تراس
• اتاق دبل لوکس
• اتاق دبل لوکس مجهز به لوازم ورزشی
• اتاق دبل مدیا
• سوئیت چهار خوابه
هر اتاق و سوئیت میهمان هتل Tryp by Wyndham Istanbul Topkapi دارای اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه و چای، مینی بار، میز، صندوق امانات، تجهیزات اتو، حمام اختصاصی، حوله، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و سشوار است.

رستوران هتل


روز خود را می توانید با یک صبحانه بوفه ای خوشمزه شروع کنید. در رستوران هتل تریپ بای ویندهام توپکاپی استانبول انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی سرو می شود. در بار هتل می توانید با انواع نوشیدنی های خوشمزه از جمله قهوه، نوشابه و کوکتل از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل تریپ بای ویندهام توپکاپی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پانوراما: ۱.۶ کیلومتر۵.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی:
فاصله تا میدان تکسیم: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است