search
menu

هتل Triada Hotel Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Triada Hotel Taksim - Special Category
معرفی هتل تریادا
معرفی ‌اتاق‌های هتل تریادا تکسیم
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل تریادا تکسیم استانبول
سایر امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل تریدا تکسیم تا جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم شهر

درباره Triada Hotel Taksim - Special Category


انتخاب هتل مناسب برای اقامت بعد از خرید بلیط هواپیما یکی از مهمترین کارهایی است که همه افراد در برنامه‌ریزی سفر باید به آن توجه نمایند. بعد از گردش و تفریح روزانه و خستگی هتل و یا محل اقامتی که انتخاب می‌کنید برای استراحت و تجدید قوا نقش چمشگیری در سفر دارد. هتل‌ها با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید خدمات به شما ارائه می‌دهند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به استانبول را دارید؛ در این مطلب با ما همراه باشید تا هتل تریادا تکسیم را به شما معرفی نماییم.

معرفی هتل تریادا


هتل تریادا تکسیم از جمله محبوب‌ترین هتل‌ها در استانبول محسوب می‌شود. هتل تریادا یک هتل ۴ ستاره است که در نزدیکی محله کادسی و در فاصله بسیار کم از میدان تقسیم واقع شده است. هتل تریادا تکسیم با امکانات مطلوب خود ۶ ژانویه سال ۲۰۱۰ افتتاح گردیده است. در نظرسنجی که از مهمانان هتل شده است؛ بیشتر مسافران در سفر بعدی خود این هتل را برای اقامت انتخاب خواهند نمود.
همچنین هتل تریادا استانبول، با مرکز خرید دمیرورن ۳۵۰ متر و با مرکز خرید جواهیر ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه استانبول نیز در فاصله تقریبی ۲۸ کیلومتری هتل قرار گرفته است. دسترسی به خیابان استقلال بسیار راحت بوده و می‌توان از مغازه‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌های مختلف استانبول دیدن کرد.

معرفی ‌اتاق‌های هتل تریادا تکسیم


همانطور که اشاره کردیم هتل تریادا تکسیم یکی از بهترین هتل‌های شهر استانبول است به همین دلیل کلیه اتاق‌های خود را با مبلمان چوبی و دکوراسیون داخلی زیبایی برای رفاه بیشتر مهمانان خود طراحی کرده است.
اتاق‌ها از نظر تنوع در هتل تریادا استانبول به؛ اتاق دو نفره دارای یک تخت ملکه، اتاق پنت هاوس دارای یک تخت ملکه، اتاق دو نفره با حمام آبگرم دارای یک تخت ملکه با ظرفیت دو نفر، اتاق دو نفره لوکس با بالکن و تخت ملکه، اتاق خانواده با دو کاناپه تخت‌خواب‌شو و یک تخت کویین با ظرفیت شش نفر، اتاق دو نفره لوکس با حمام آبگرم و یک تخت ملکه، اتاق دو نفره لوکس، سوئیت کینگ با بالکن با ظرفیت ۳ نفر، اتاق دو تخته اقتصادی (بدون آسانسور) و اتاق سوپریور برتر با بالکن تقسیم‌بندی شده است.

امکانات اتاق‌های هتل


از امکانات رفاهی پیشرفته هتل تریادا استانبول می‌توان به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و ایستگاه اتصال iPod اشاره کرد. سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، پاور سوئیچ، یخچال، مینی بار، تخت های نرم، حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی، قهوه ساز و چای ساز و غیره از جمله امکانات موجود در داخل اتاق‌های هتل تریادا تکسیم استانبول هستند.

رستوران هتل تریادا تکسیم استانبول


میهمانان می‌توانند روز خود را با صبحانه بوفه و ارائه غذاهای سنتی ترکی آغاز کنند. سرو صبحانه‌های سرد و گرم به صورت بوفه باعث شده است که روز پرانرژی را برای میهمانان هتل تریادا رقم بخورد. در رستوران تریادا استانبول، هتل استانبول انواع غذاهای سنتی ترکی و بین‌المللی آماده و طبخ می‌شوند. فضای تمیز، پرسنل مجرب و مودب، پخش موسیقی از ویژگی‌های مهم رستوران هتل تریادا استانبول محسوب می‌شود.

سایر امکانات و خدمات هتل


خدمات رفت و برگشت فرودگاه با هزینه، خدمات خشک شویی، اینترنت رایگان، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز برخی از امکانات موجود در هتل تریادا استانبول است. همچنین مهمانان محترم هتل تریادا تکسیم استانبول می‌توانند در سونای داخلی هتل استراحت کنند. یکی از محبوب‌ترین امکانات؛ شاتل فرودگاه، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های غیرسیگاری‌ها را می‌توان نام برد.

فاصله هتل تریدا تکسیم تا جاذبه‌های گردشگری و مراکز مهم شهر


فاصله هتل تا برج ساعت دولما باغچه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دولمه باغچه استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۳٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است