search
menu

هتل Tom Square Boutique Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tom Square Boutique Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تام اسکور بوتیک استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تام اسکور بوتیک استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Tom Square Boutique Hotel Istanbul


در یکی از مناطق تاریخی استانبول و در فاصله ای ۱۵۰ متری از دریای مرمره هتلی به نام هتل تام اسکور بوتیک قرار دارد که با خدمات و امکانات خود تلاش کرده تا اقامت خاطره انگیزی را برای آن هایی رقم بزند که با خرید بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده اند. هتل تام اسکور بوتیک استانبول هتلی چندان لوکس نیست اما برای مهمانانی که بدشان نمی آید در هزینه های سفر و اقامت خود صرفه جویی کنند، هتلی مناسب به نظر می رسد که دسترسی آسانش به جاذبه های تاریخی استانبول، باعث صرفه جویی در هزینه های حمل و نقلتان هم خواهد شد چون بسیاری از جاهای دیدنی استانبول تنها با چند دقیقه پیاده روی قابل دسترس هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل تام اسکور بوتیک استانبول


امکانات و خدمات عمومی هتل تام اسکور شامل خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، فضای مخصوص سیگار، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان است. این هتل خدمات خشک شویی و لباسشویی را ارائه نمی دهد اما خدمات نظافت آن به صورت روزانه در بخش های مختلف هتل انجام می شود. از آنجا که بیشتر مهمانان هتل با خرید بلیط ارزان استانبول سفر کرده اند و فاقد خودروی شخصی در استانبول اند، هتل تام اسکور بوتیک استانبول خدمات کرایه خودرو را ایجاد کرده تا مهمانانش معطل وسیله های عمومی حمل و نقل در استانبول نبوده و به راحتی به هر جایی که می خواهند دسترسی داشته باشند.
مهمانانی که دارای وسیله هایی ارزشمند و گران بها هستند، برای محافظت از این اشیاء کافی است از صندوق امانات هتل استفاده کنند و دغدغه ای هم بابت امنیت آن نداشته باشند. هتل دارای دوربین مدار بسته و سیستم اعلام حریق است پس از نظر امنیتی نیز نگرانی ای نداشته باشید.
در بخش پذیرش هتل مهمانان می توانند علاوه بر خدمات چک این/ چک اوت خصوصی به اتاق چمدان نیز دسترسی داشته باشند و یا برای شرکت در تورهای شهری استانبول از خدمات تور آن استفاده کنند. کارکنان بخش پذیرش هتل علاوه بر اینکه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، خدمات تهیه بلیط، اکسپرس چک این/ چک اوت و خدمات تبدیل ارز را نیز ارائه می دهند.
هتل برای سرگرمی مهمانان کودک و نوجوان خود تلویزیون با شبکه های مختلف کارتونی را در نظر گرفته است.
هتل تام اسکور بوتیک استانبول پارکینگ نداشته و ورود حیوانات به آن نیز ممنوع است.

اتاق های هتل


هتل تام اسکور بوتیک استانبول دارای اتاق هایی بدون سیگار و اتاق های خانواده است و در صورت درخواست سوئیت عروس هم آماده خواهد بود. این هتل سوئیت ها و اتاق های مختلفی را مطابق با نیازهای مهمانانش ایجاد کرده و سوئیت های آن رو به دریا هستند.

امکانات اتاق های هتل


همه واحدهای اقامتی هتل دارای دکوراسیونی شیک و جذابند. برخی از اتاق های هتل مانند اتاق های خانواده دارای آشپرخانه ای کاملا مجهز اند که وسایل پخت و پز به همراه گاز و یخچال نیز در آن ها قرار داده شده است. ماشین لباسشویی نیز در برخی از اتاق ها موجود است. سیستم تهویه مطبوع، سشوار، لوازم بهداشتی، تلویزیون و میز تحریر از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل هستند.

رستوران هتل


صبحانه روزانه هتل تام اسکور بوتیک استانبول به سبک بوفه سرو می شود. اطراف هتل رستوران ها و غذاخوری هایی وجود دارند که انواع غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کنند و سر زدن و چشیدن طعم غذای آنان قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل تام اسکور بوتیک استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است