search
menu

هتل The Westist Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل The Westist & Spa Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل وستیست و اسپا استانبول
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وستیست و اسپا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

هتل The Westist & Spa Istanbul


یکی از هتل‌های بسیار مناسب و مجهز به امکاناتی عالی در شهر استانبول، هتل وستیست و اسپا است که تجربه‌ی اقامتی مملو از حس تاریخی و هنری را به شما می‌دهد. این هتل ۴ ستاره در موقعیتی عالی در شهر واقع شده است که با میدان معروف تکسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله‌ای نزدیک دارد. اگر بلیط هواپیما استانبول دارید و این هتل را رزرو کرده‌اید، نگران نباشید زیرا هتل تا فرودگاه استانبول تنها ۴۰ دقیقه فاصله دارد و همچنین فرودگاه بین‌المللی سابیها گوکچن استانبول ۵۰ دقیقه با ماشین با آن فاصله دارد. اگر علاقه‌مند به گشتن شهر و بودن در کنار زندگی روزمره مردم شهر استانبول هستید؛ یکی از بهترین راه‌ها استفاده از مترو شهری است که ایستگاه متروی شیشخانه (Sishane Metro Station) در فاصله‌ی ۳۰۰ متری هتل وستیست و اسپا (The Westist Hotel & Spa Istanbul) است.

امکانات و خدمات عمومی هتل وستیست و اسپا استانبول


این اقامتگاه شیک با طراحی و دکوراسیونی جذاب و گیرا دارای امکاناتی قابل قبول و درخور است و خدماتی را ارائه می‌دهد که باعث آسودگی هرچه بیشتر مسافران است. ازجمله‌ی این تجهیزات و خدمات این موارد هستند: اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان که در هر نقطه‌ای از هتل و اتاق‌ها امکان اتصال به آن وجود دارد، لابی دنج با چیدمانی خاص به همراه مبلمان، آسانسور، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، لاندری، اتوکشی، اتاق نگهداری از چمدان، نگهداری از کودک، سرویس اتاق، صبحانه در اتاق و سیستم اطفا حریق. یکی از علت‌های محبوبیت این اقامتگاه در بین مسافران، اسپا، سونا، ماساژ و خدمات متنوع آن است که آرامش و سلامتی را به ارمغان می‌آورند؛ همچنین یک حمام ترکی فوق‌العاده هم در هتل وجود دارد که یک حس نوستالژیک کم‌نظیر را در دنیای مدرنیته و زندگی پرفشار امروزی به شما هدیه می‌دهد و باعث زدودن خستگی‌های شما خواهد شد. در این هتل حیوانات اجازه ورود دارند و برای آن‌ها سبد و ظرف غذا هم فراهم شده است تا با سختی مواجه نشوند. می‌توانید از هتل تور بخرید تا از شهر زیبای استانبول بازدید کنید. خدمات فروش بلیط هم مهیا است. اگر بلیط هواپیما خارجی رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید تا سهولت بیشتری را در رفت و برگشت سفر خود داشته باشید. امکان تبدیل ارز و اجاره ماشین هم در این هتل وجود دارد. کارکنان هتل وستیست و اسپا استانبول بامهارت و تجربه بالا که اضافه بر زبان ترکی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی هم ‌صحبت می‌کنند؛ باافتخار پذیرای گردشگران هستند.

اتاق‌های هتل


این هتل بسیار عالی، اتاق‌های متنوعی با دکوراسیونی دل‌نشین دارد که برای اقامتی راحت ساخته شده‌اند. تعداد ۳۰ اتاق در هتل وستیست و اسپا استانبول وجود دارد که در انواع مختلف استاندارد، اقتصادی، سوپریور، متصل و خانوادگی هستند.

امکانات اتاق‌های هتل


تمامی اتاق‌های هتل وستیست و اسپا استانبول دارای بهترین امکانات هستند تا مسافران اقامتی به یادماندنی و عالی را داشته باشند. تجهیزاتی که در اتاق‌ها تعبیه شده‌اند شامل این موارد هستند: مبل، تلویزیون، حمام با دوش، حوله، آیینه، کتری، لیوان، کمد لباس. در اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در محوطه خاصی از هتل در فضای باز می‌توان سیگار کشید. اتاق‌ها عایق صدا دارند و به سیستم سرمایش و گرمایش مجهز هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل، خاطره‌انگیزترین و بهترین اوقات را در کنار همراهان خود در محوطه هتل که با گیاهان تزئین شده است و باغی کوچک است؛ خواهید داشت. علاوه بر آن می‌توانید با تور پیاده‌روی هتل همراه شوید و شهر را بگردید و یا از خدمات گسترده ماساژ و اسپا هتل استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران داخل هتل با نام پرا آنتایکا، انواع خوراک‌های ترکی و بومی را سرو می‌کند و با فضایی مطبوع و دکوراسیونی خوش رنگ و هنری از مسافران استقبال می‌کند تا در آرامش اوقات فوق‌العاده‌ای را داشته باشند. این هتل بوفه و خوراکی‌های دوستدار و متناسب کودکان دارد.

فاصله هتل وستیست و اسپا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت دولما باغچه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا سیسترن: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است