search
menu

هتل The Trip Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Trip Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل تریپ استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تریپ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Trip Hotel Istanbul


هتل سه ستاره تریپ در مرکز شهر استانبول واقع شده و کمتر از یک کیلومتر با ستون کنستانتین فاصله دارد. استانبول در میان آسیا و اروپا در تنگه بسفر قرار گرفته و شهری بزرگ در ترکیه است که به دلیل تاریخ و فرهنگ غنی، مناظر خیره کننده، ساختارهای باشکوه و بسیاری از جنبه‌های آن شهرت جهانی دارد. این هتل مدرن و جذاب در سال ۲۰۱۶ بازسازی شده است. از نقاط محبوب در نزدیکی این هتل می‌توان به آب انبار باسیلیکا، کاخ دلمه باغچه، برج دختر، موزه باستان شناسی استانبول و بازار بزرگ اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن استانبول است که ۳۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل The Trip Hotel Istanbul با ارائه امکانات رفاهی عالی، موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل تریپ استانبول


از جمله امکانات مختلف این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربان، انبار چمدان، خدمات بلیط، یک باغ و یک سالن مشترک اشاره کرد. Wi-Fi رایگان در طول اقامت ارائه می‌شود. کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل تریپ استانبول بهره‌مند شوند. ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. کشیدن سیگار در هتل ممنوع است تا هوای تمیزتر برای همه میهمانان فراهم شود. برای سلامتی و رفاه همه میهمانان و کارکنان، سیگار فقط به مناطق تعیین شده توسط هتل محدود می‌شود. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌شود. برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. قبل از رزرو اتاق خود توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان چند زبانه و مجرب هتل The Trip Hotel Istanbul به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فارسی، ایتالیایی، روسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۵ و تخلیه اتاق‌ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. کودکان بالای ۱۳ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل The Trip Hotel Istanbul عبارتند از:
• اتاق یک تخته لوکس
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین لوکس
• اتاق سه تخته لوکس
• اتاق دبل یا توئین اقتصادی
با به حداکثر رساندن نور و فضا، هر اتاق به سبکی ظریف و بین المللی مبله شده است که کیفیت و راحتی را به نمایش می‌گذارد. هر اتاق دارای یک میز و کمد لباس است. اتاق‌های هتل تریپ استانبول حمام خصوصی و منظره باغ نیز دارند. با علم به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان دارد، هتل سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله را در اتاق‌ها ارائه می‌دهد. در اقامتگاه، هر اتاق دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای است. برای تهیه چای نیز می‌توانید از چای‌ساز موجود در اتاق خود استفاده کنید.

رستوران هتل


هتل تریپ استانبول فاقد رستوران است میهمانانی که ترجیح می‌دهند غذای خود را درست کنند، از آشپزخانه مشترک داخلی موجود در اینجا لذت خواهند برد. همچنین برای صرف غذا می‌توانید سری به رستوران‌های نزدیک هتل بزنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

فاصله هتل تریپ استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است