search
menu

هتل The Time Hotel Old City Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Time Hotel Old City Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تایم اولد سیتی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تایم اولد سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Time Hotel Old City Istanbul


هتل چهار ستاره تایم اولد سیتی در شهر زیبای استانبول ترکیه واقع‌شده‌است. استانبول مشهورترین و بزرگترین شهر ترکیه است که گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند زیرا دارای جاذبه‌های متنوع، ساحل‌های دیدنی و مراکز خرید فراوان است. هتل مجلل تایم اولد سیتی موقعیت عالی در شهر دارد و به جاهای دیدنی شهر مانند جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید مشهور شهر استانبول نزدیک است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که مزیت هتل The Time Hotel Old City این است که تا فرودگاه آتاتورک تنها ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. همچنین اگر قصد دارید که از فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول به هتل تایم اولد سیتی بروید، باید مسافت ۵۵ کیلومتری را طی کنید. ایستگاه مترو در فاصله ۱۰۰ متری و ایستگاه قطار تراموا در فاصله ۱۵۰ متری هتل تایم اولد سیتی استانبول قرار دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل تایم اولد سیتی


امکانات و خدمات متنوع و با کیفیتی در هتل تایم اولد سیتی تعبیه شده‌است تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی راحت و آسوده را تجربه کنند. تجهیزات و امکانات هتل لوکس تایم اولد سیتی شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک با دکوراسیونی چشم‌نواز، رستوران، باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اسپا، ماساژ، حمام، سونا، تهویه مطبوع، اتاق کنفرانس و جلسات، فکس و فتوکپی. خدمات فوق‌العاده خوبی که هتل تایم اولد سیتی ارائه می‌کند، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، خدمات اتاق، اجاره اتومبیل، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خدمات مخصوص معلولین، میز تور جهت معرفی و فروش تور به علاقه‌مندان به بازدید از شهر با تور و برنامه مشخص، خدمات بلیط و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، اتو و خشکشویی است. در صورت رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری، از ترانسفر فرودگاهی هتل The Time Hotel Old City استفاده کنید تا بدون نگرانی تردد کنید.

اتاق های هتل


مجموعا تعداد ۶۵ اتاق در هتل تایم اولد سیتی استانبول قرار دارد که هر کدام چیدمان و طراحی حیرت‌انگیز، زیبا و دلنشین خود را دارند. انواع مختلف واحدهای اقامتی هتل باشکوه تایم اولد سیتی شامل این اتاق‌ها است: اتاق‌های اقتصادی با تخت دابل یا تخت تویین، اتاق‌های استاندارد دو نفره با تخت تویین یا تخت دابل، اتاق‌های استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل و پنجره سمت خیابان، اتاق‌های استاندارد سه نفره، اتاق‌های استاندارد یک نفره، اتاق‌های استاندارد یک نفره با پنجره سمت خیابان و چندین سوئیت‌. برخی از اتاق های هتل تایم اولد سیتی دارای چشم‌اندازی چشم‌نواز و تحسین‌برانگیز از شهر و دریا هستند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات اتاق‌های هتل The Time Hotel Old City که برای اقامتی شیرین و راحتی مسافران فراهم شده‌اند، شامل این موارد هستند: یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان و پرسرعت، مینی‌بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی مخصوص حمام، دمپایی، کمد لباس، مبلمان، میز، تلفن، چای و قهوه ساز، خدمات بیدارباش و اطفا حریق. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل تایم اولد سیتی امکان سیگار کشیدن را ندارید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از بخش‌های جذاب و تفریحات دلچسب هتل تایم اولد سیتی، شناکردن در استخر سرپوشیده هتل، رفتن به حمام بخار و حمام ترکی، اسپا، ماساژ و سونا است؛ اگر می‌خواهید شادابی، تندرستی و لطافت را حس کنید، خستگی‌های جسمی و روحی اخیر خود را فراموش کنید، احساس خوبی دریافت کنید و اقامت و سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنید، حتما به این بخش‌های جذاب هتل سری بزنید. یک باشگاه ورزشی هم در هتل تایم اولد سیتی استانبول برای علاقه‌مندان به ورزش قرار گرفته‌است.

رستوران هتل


در رستوران هتل The Time Hotel Old City در فضایی دنج، دلپذیر و شیک در کنار خانواده، دوستان و یا دیگر همراهان خود ساعاتی را به خوشی بگذرانید، خوراک‌های لذیذ ترکی و بین‌المللی را در تمام وعده‌های غذایی میل کنید و خاطراتی به یاد‌ماندنی را برای خود بسازید. همچنین در لابی هتل هم امکان گفتگو مهمانان و سفارش دادن خوراک‌های میان وعده‌ای و نوشیدنی‌های سرد و گرم امکان‌پذیر است.

فاصله هتل تایم اولد سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آکواریوم استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است