search
menu

هتل The Stay Bosphorus

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Stay Bosphorus
امکانات و خدمات عمومی هتل استی بسفروس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استی بسفروس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Stay Bosphorus


هتل استی بسفروس، یکی از منحصر به فردترین هتل های استانبول، در منطقه جذاب و خوش منظره اورتاکوی است که با معماری بی نظیرش همه توجه ها را به خود جلب می کند. معماری بنای هتل استی بسفروس ترکیبی از معماری قرن ۱۹ با معماری معاصر است و زیبایی اش در کنار جذابیت چشم اندازها تکمیل می شود. در فضای داخلی هتل نیز ویژگی های اصلی بنا همچون سقف های بلند و دیوارهای مزین حفظ شده اند. بنای زیبا و دل انگیز هتل، قرار گرفتن در یکی از بهترین نقاط استانبول، چشم اندازهای مقابلش و امکانات ایده آلی که در آن فراهم گشته اند، همه دلایل کافی برای رزرو هتل استی بسفروس در سفر به استانبول هستند. کارکنان هتل The Stay Bosphorus نیز بسیار مجرب، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان فراموش نشدنی ترین اقامت زندگی شان را در این هتل تجربه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل استی بسفروس


در هتل استی بسفروس امکانات متعدد و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل که احتمالا مشمول هزینه است، برای پارک ماشینشان استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی قرار داشته و به طور شبانه روزی در خدمت مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ ها، شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با حوصله و دقت به خواسته ها و نیازهای مهمانان رسیدگی و آن ها را به بهترین شکل راهنمایی می کنند.
ضمنا، کارکنان هتل استی بسفروس به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس و مبلمان فضای باز وجود دارند که برای استراحت و تنفس و البته دمی آرامش مناسب هستند. مهمانانی که قصد دارند در سفر به استانبول حیوان خانگی شان را همراهشان بیاورند، باید بگوییم که این هتل بهترین گزینه برای آن هاست؛ زیرا که در هتل استی بسفروس حیوانات خانگی مورد پذیرش قرار می گیرند و بابت پذیرش هزینه تعریف شده ای از مهمان دریافت می گردد.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، چشم اندازهای دل نواز و گیرا، مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل استی بسفروس وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل استی بسفروس شامل اتاق های خانواده، سوئیت عروس و داماد، وی آی پی (VIP)، سوپریور، دلوکس، اگزکتیو، پنت هاوس رمانتیک، پنت هاوس اوربان، دلوکس و .. هستند. چشم اندازی که از پنجره اتاق ها نمایان است، از منظره دریا و جاذبه های شهر تشکیل شده و تماشای آن واقعا بی نظیر و رویایی است. نظافت و تمیزی اتاق ها قابل تضمین و اطمینان بخش است، زیرا خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها مدرن، شیک و دلنشین است و ترکیب رنگی متناسب اسباب و دکورها حس آرامش بخشی به اتمسفر اتاق ها می بخشد. اتاق ها با اسباب و اثاثیه باکیفیت و درجه یک چیدمان یافته اند. اقامت در این هتل واقعا خاطره انگیز و شیرین است و حسی که در آن تجربه می کنید تا مدت های طولانی فراموشتان نمی شود. زمان تحویل اتاق ها در هتل استی بسفروس ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل استی بسفروس امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، آباژور، تلفن، میز تحریر، قهوه/ چای ساز، مینی بار، سرویس بهداشت خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... فراهم شده اند.

رستوران هتل


رستوران هتل استی بسفروس در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و رنگارنگ برای مهمانان تدارک می بیند. وعده های ناهار و شام به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می گیرند. اما وعده صبحانه به صورت بوفه ای سرو شده و شامل غذاهای حلال، وگان، فاقد گلوتن، ایتالیایی، قاره ای و آمریکایی است. بار نوشیدنی جات نیز در رستوران هتل قرار داشته و برای مهمانان نوشیدنی ها متنوع آماده و سرو می نماید.

فاصله هتل استی بسفروس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد اورتاکوی استانبول: ۶۵۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی استانبول: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۷٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است