search
menu

هتل The Sisli Beijing Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره The Şişli Beijing Hotel
امکانات هتل سیسلی بیجینگ
خدمات هتل سیسلی بیجینگ
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سیسلی بیجینگ

درباره The Şişli Beijing Hotel


هتل سیسلی بیجینگ استانبول یکی از هتل‌های ۴ ستاره استانبول است. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته و از همین جهت دسترسی بسیار خوبی به نقاط دیدنی شهر استانبول دارد. استانبول به دلیل جذابیت‌های طبیعی و تاریخی که دارد همواره مورد توجه گردشگران بوده و هرساله مسافران زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جذب می‌کند. علاوه بر سواحل بکر و تفریحات جذاب ساحلی موجود در استانبول، این شهر دارای تعداد قابل توجهی بنای تاریخی نیز است که هرکدام از آن‌ها شکوه و عظمت دوران عثمانی را به خوبی به نمایش می‌کشند. کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و… تنها گوشه‌ای از این اماکن تاریخی هستند که در نزدیکی هتل سیسلی قرار گرفته اند. ایستگاه مترو نیز تا هتل فاصله چندانی ندارد و امکان گشت و گذار در تمام نقاط شهر استانبول را برای مهمانان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما اقامت در The Şişli Beijing Hotel را تجربه کنید و از سفر به شهر استانبول لذت ببرید.

امکانات هتل سیسلی بیجینگ


امکانات متنوعی در هتل سیسلی بیجینگ به مهمانان ارائه می‌شوند که در حد یک هتل ۴ ستاره قابل توجه هستند. هتل دارای یک رستوران است که علاوه بر سرو صبحانه لذیذ قاره ای، انواع غذاهای ترکی را می‌توانید در آن تجربه کنید. باغ موجود در این هتل فضایی زیبا، سرسبز و آرامش بخش را به مهمانان هدیه می‌دهد و مسافران می‌توانند هر روز خود را با قدم زدن و پیاده روی در این باغ آغاز کنند. تراس موجود در هتل نیز منظره‌ای زیبا از شهر استابول را به مهمانان ارائه می‌دهد. در این هتل انواع امکانات برای اقامت افرادی که دچار معلولیت هستند در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به وسایل کمک بینایی و خط بریل، سیم اضطراری در حمام، دسترسی به ویلچر و… اشاره کرد. هتل دارای سونا و امکانات آب گرم است که مسافران می‌توانند برای آرامش بیشتر در زمان اقامت از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوند. سالن کنفرانس نیز در The Şişli Beijing Hotel وجود دارد و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند.

خدمات هتل سیسلی بیجینگ


پرسنل هتل سیسلی بیجینگ علاوه بر زبان ترکی به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و روسی نیز با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند که همین مسئله کیفیت برقراری ارتباط بین مهمانان و پرسنل را به خوبی افزایش می‌دهد. هتل دارای بوفه کودک پسند و منوهای مخصوص رژیم غذایی است و از این جهت تمام افراد را در هر سن و سلیقه‌ای خشنود می‌کند. انوع خدمات ماساژ شامل ماساژ دست، پا، گردن، ماساژ کامل بدن و ماساژ زوجین در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و مسافران می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. استفاده از اینترنت نیز در سرتاسر ملک هتل برای مهمانان رایگان است. از خدمات ویژه هتل می‌توان به اجرای موسیقی زنده، برگزاری تورهای پیاده روی، گالری هنرهای موقت و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند در زمان اوقات فراغت از آن‌ها بهره‌مند شوند. خدمات دیگری نیز در The Şişli Beijing Hotel به مسافران ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، خانه داری، صندوق امانات و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


هتل سیسلی بیجینگ استانبول واحدهای اقامتی متنوعی را که دارای فضا و امکانات متفاوتی هستند در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و مسافران می‌توانند براساس سیلقه و نیاز خود یکی را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند. از واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق لوکس، سوئیت یک خوابه، سوئیت دوخوابه، سوئیت سه خوابه و سوئیت اجرایی اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


از جمله امکاناتی که در واحدهای اقامتی The Şişli Beijing Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کتری برقی، میز غذاخوری، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن، میز تحریر، امکانات اتوکشی و… اشاره کرد. برخی از واحدهای این مجموعه دارای آشپزخانه مجهز نیز هستند و امکان پخت و پز را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سیسلی بیجینگ


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی رایگان
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است