search
menu

هتل The Purl Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Purl Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل د پورل استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
فاصله هتل د پورل استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل The Purl Hotel Istanbul


هتل د پورل استانبول از هتل های رده بالای بی اوغلو استانبول است که با خدمات و امکانات خود، تلاش کرده تا آرامش و حس راحتی خانه را برای مهمانانش ایجاد کند. بی اوغلو یکی از مناطق مطرح و شناخته شده در بخش اروپایی استانبول است که جاذبه هایی مانند موزه پرا را در دل خود دارد. معمولا جاذبه های استانبول فرصتی برای صرف وقت در هتل نمی گذارند و به همین خاطر بیشتر افراد ترجیح می دهند برای کمی صرفه جویی در هزینه سفر، هتلی میان رده را برای اقامت انتخاب کنند اما مهمانانی که به دنبال هتلی لوکس برای اقامت هستند، بد نیست نگاهی به امکانات و خدمات هتل The Purl Hotel Istanbul داشته باشند و سپس برای خرید بلیط هواپیما استانبول اقدام کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل د پورل استانبول


مهمانانی که هتل د پورل استانبول را برای اقامت خود انتخاب کرده باشند به مجموعه ای از امکانات و خدمات هتل مانند خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق های بدون سیگار، خدمات خشک شویی و لباسشویی دسترسی خواهند داشت. برای آسایش و راحتی بیشتر مهمانانی که با خرید بلیط ارازان استانبول به این شهر سفر کرده اند، خدمات کرایه خودرو ارائه می شود تا بتوانند به جاذبه ها و جاهای دیدنی مورد نظرشان دسترسی راحت تری داشته باشند بدون این که وقت ارزشمند خود را برای پیدا کردن وسیله حمل و نقل عمومی در استانبول تلف کنند. البته اگر قصد استفاده از وسیله های حمل و نقل عمومی را داشته باشید می توانید با مراجعه به بخش پذیرش هتل و استفاده از خدمات کانسیرج آن، بلیط وسیله های عمومی را تهیه کنید.
د پورل استانبول دارای مرکز تجاری با سالن جلسات و تجهیزات مناسب برای برگزاری میتینگ هاست تا مهمانان شاغل هتل علاوه بر برگزاری جلسات خود، محیط آرام و مناسبی هم برای تمرکز بر امور کاری خود داشته باشند.
دیگر امکانات و خدماتی که توسط هتل د پورل استانبول ارائه می شوند عبارتند از صندوق امانات، نگهبانی و پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/ چک اوت اختصاصی، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات نظافت روزانه و اینترنت رایگان. توجه داشته باشید که هتل پارکینگ ندارد و ورود حیوانات به آن ممنوع است.

اتاق های هتل


د پورل در طبقات بالایی خود اتاق های دابل روم و تویین روم را دارد که این نوع از اتاق ها منظره زیبای دریا و دیگر اتاق های آن مانند اتاق استاندارد دابل که در طبقات پایینی هتلند، منظره ای از شهر را پیش روی خود دارند. اتاق های باجت دابل و اتاق های خانواده دیگر انواع اتاق های د پورل هستند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل دارای حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. تلفن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، مینی بار و کتری برقی نیز در اتاق های هتل قرار داده شده اند. خدمات بیدار باش نیز در صورت درخواست مهمانان ارائه می شود.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


د پورل امکانات سرگرمی زیادی ندارد ولی برای اهالی مطالعه کتابخانه ای با گلچینی از کتاب های خواندنی دارد و بعلاوه آن، مهمانان می توانند با پرداخت کمی هزینه از اجرای زنده موسیقی، تفریحات عصرگاهی، دی جی و کلوب شبانه هتل استفاده کنند.
رستوران هتل
صبحانه در هتل د پورل به سبک سنتی سرو می شود و مهمانان می توانند انواع غذاهای بین المللی را با تماشای منظره زیبای بسفر نوش جان کنند.

فاصله هتل د پورل استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا برج گالاتا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است