search
menu

هتل The Pera Hill Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Pera Hill Istanbul
امکانات کلی هتل د پرا هیل استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل د پرا هیل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Pera Hill Istanbul


هتل د پرا هیل استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و مجلل شهر استانبول است که در قلب منطقه تاریخی بیو اوغلو به نام پرا واقع شده است. پرا به معنی ساحل مقابل بندر شاخ طلایی یا گالاتا در دوره بیزانس است. این هتل در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. انواع مغازه ها، رستوران ها، کافه ها و کتابفروشی ها را می توانید در کنار سینما و مکان های شبانه در این منطقه پیدا کنید. دسترسی آسان هتل به تعداد بی شماری از جاذبه های دیدنی شهر، مانند خیابان استقلال، میدان تکسیم، برج گالاتا، کاخ دولما باغچه و مسجد سلیمانیه موجب جذب گردشگران بسیاری به این هتل شده است. این هتل تجاری تنها چند دقیقه پیاده تا ایستگاه تراموا Galatasaray فاصله دارد و مکانی مناسب برای هر مسافر به شمار می رود.
نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه آتاتورک است که در فاصله ۱۹ کیلومتری غرب هتل واقع شده است. در صورت خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر زیبا، Hotel The Pera Hill با امکانات رفاهی عالی خود پذیرای میهمانان عزیز بوده و گزینه مناسبی برای اقامت محسوب می شود.

امکانات کلی هتل د پرا هیل استانبول


از امکانات مشهور هتل د پرا هیل استانبول می توان به اینترنت بی سیم رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران و اتاق های خانوادگی اشاره کرد. از امکانات اضافی این هتل می توان به تهیه بلیط تور و سالن پذیرایی اشاره کرد. خدماتی مانند میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صندوق امانات و سرویس اتاق ۲۴ ساعته نیز در دسترس است. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل بروید و از خدمات آن استفاده کنید. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه در دسترس است. افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند، می توانند از امکانات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. با اقامت در این هتل دیگر نگران فرزندان خود نباشید زیرا خدمات نگهداری از اطفال نیز ارائه می شود. هتل از امکانات ویژه ای مانند اتاق جلسات و مرکز تجاری مدرن برخوردار است.
علاوه بر خدمات و امکانات ذکر شده خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، فکس و فتوکپی نیز در این هتل وجود دارد. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. بعد از گشت و گذار در شهر برای رفع خستگی می توانید به مرکز اسپای هتل رفته و استراحتی به بدن خود دهید. پرسنل با تجربه هتل به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی صحبت می کنند که مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب هتل به شمار می آید. برای کودکان بالای ۱۳ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل د پرا هیل دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق استاندارد دبل یا تویین، اتاق استاندارد سه تخته و اتاق چهار نفره دوبلکس است.
تمام ۳۵ اتاق موجود در هتل مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون های LCD هستند. اتاق ها دارای بالکن اختصاصی هستند که مکان مناسبی برای استراحت است. دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم و برنامه های دیجیتال برای سرگرمی شما در دسترس است. پنجره های دو جداره مانع ورود هر گونه سر و صدا به اتاق ها می شود. حمام خصوصی با وان یا دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

رستوران هتل


رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ بین المللی و محلی آماده پذیرایی از میهمانان است. صبحانه های بوفه در روزهای هفته از ۷:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح و آخر هفته ها از ۷:۳۰ صبح تا ۱۱ صبح با پرداخت هزینه ارائه می شوند.

فاصله هتل د پرا هیل استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است