search
menu

هتل The Marmara Pera Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Marmara Pera Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل مرمرا پرا استانبول

درباره هتل The Marmara Pera Istanbul


منطقه بی اغلو “Beyoglu” استانبول به جهت تلاقی بافت قدیمی و مدرنش در کل شهر شهرت زیادی دارد و هتل‌های فراوانش آن را به منقطه محبوبی برای اقامت گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت تبدیل کرده است.

امکانات رفاهی هتل


ساختمان شیک و امروزی هتل مرمرا پرا “The Marmara Pera Istanbul” نیز در قلب این منطقه جای گرفته و بالای سقفش تراسی مجهز به استخر روباز دارد که فرصت تماشای نمای دیدنی از خیابان‌های پرشور و سرزنده استانبول را برای مهمانان خود فراهم کرده است. خوشبختانه هتل مرمرا پرا حیوانات خانگی را مهمان خود می‌داند. از این گذشته تمام اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون‌های صفحه‌تخت ماهواره‌ای، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع و کتری برقی هستند. هتل مرمرا پرا مرمرا پرا استانبول با داشتن مرکز سلامت، اتاق‌های مخصوص بیماران مبتلا به آلرژی، اتاق‌های خانواده و سرویس ترانسفر فرودگاهی تمام امکانات مورد نیاز برای اقامتی آسوده را در اختیار مهمانان می‌گذارد.
مهمانان پس از دریافت روزنامه روزانه خود، صبحانه را مهمان هتل مرمرا پرا استانبول خواهند بود و برای وعده‌های دیگر یا نوشیدنی‌های تازه می‌توانند به رستوران یا کافه هتل The Marmara Pera سربزنند. رستوران میکلا “Mikla” فضایی رمانتیک با چشم‌انداز رو به بسفر دارد و البته با وجود رستوران‌های مجاورِ هتل، گزینه‌های انتخابی بیش‌تر خواهند بود. این هتل می‌تواند برای اقامت افراد ناتوان و حتی نابینایان هم مورد استفاده قرار گیرد.

موقعیت مکانی هتل


در کل منطقه، ریشه‌های فرهنگ محلی را در بوتیک‌ها و مغازه‌های متنوع، مراکز تفریحی و رستوران‌های خاصی با منوهای ترکی و بین‌المللی می‌توان دید. مهمانان وقتی چند قدم از هتل دور شوند خود را در مقابل خیابان استقلال و مرکز خرید دمیرورن پیدا می‌کنند و حتی دسترسی به سیستم حمل‌ونقل عمومی مثل تراموا، مترو و اتوبوس نیز به راحتی در دسترس است.
علاوه بر این مزایا هتل در نزدیکی جاذبه‌های شهر قرار گرفته و چنانچه مهمانان قصد پیاده‌روی داشته باشند می‌توانند در کمتر از ۱۰ دقیقه به میدان تقسیم یا برج معروف گالاتا برسند. مرکز خرید جواهر در ۴ کیلومتری هتل، فرودگاه بین‌المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری و فرودگاه استانبول در فاصله ۴۸.۵ متری هتل قرار دارند. ضمنا هتل در قبال دریافت هزینه‌ای روزانه، پارکینگی را در اختیار مهمانان می‌گذارد.

اماکن نزدیک به هتل مرمرا پرا استانبول


موزه پرا تا هتل مرمرا پرا استانبول: ۱۰۰ متر
ایستگاه مترو سیستانه تا هتل مرمرا پرا استانبول: ۳۰۰ متر
کلیسای سنت آنتونی پادوا تا هتل مرمرا پرا استانبول: ۲۰۰ متر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است