search
menu

هتل The Marist Hotel Kadikoy Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Marist Hotel Kadikoy Istanbul
امکانات هتل ماریست کادیکوی استانبول
خدمات هتل ماریست کادیکوی استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل ماریست کادیکوی استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل The Marist Hotel Kadikoy Istanbul


هتل ماریست کادیکوی استانبول یکی از هتل‌های نزدیک به ساحل در استانبول است که با امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی فوق العاده‌ای که دارد سفری دلپذیر و لذت بخش را برای مسافران رقم خواهد زد. هتل تا ساحل دریای مرمره تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند در سواحل زیبای استانبول قدم بزنند و از تفریحات موجود در آن لذت ببرند. شهر استانبول علاوه بر طبیعت بکر و بی‌نظیر و سواحل فوق العاده جذاب، اماکن تاریخی گوناگونی را نیز در خود جای داده است که برخی از آن‌ها به تنهایی دلیل سفر بسیاری از گردشگران به این شهر هستند. از جمله اماکن تاریخی و معروف نزدیک به هتل ماریست می‌توان به کاخ توپکاپی، برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در هتل The Marist Hotel Kadikoy اقامت داشته باشید و سفری زیبا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل ماریست کادیکوی استانبول


هتل ماریست کادیکوی استانبول امکانات گوناگونی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که به همراه موقعیت مکانی عالی این هتل، توانسته‌اند مسافران زیادی را به خود جذب کنند. صبحانه در این هتل به صورت سلف سرویس به مهمانان ارائه می‌شود و تنوع غذاهای موجود در وعده صبحانه بدون شک برای مهمانان دلپذیر خواهد بود. علاوه بر آن مسافران می‌توانند در صورت تمایل صبحانه خود را در تراس هتل میل نمایند و از تماشای منظره رو به دریا نیز لذت ببرند. هتل دارای منطق مخصوص سیگار کشیدن است که استعمال سیگار در مناطق عمومی و مشترک را ممنوع می‌کند و از همین جهت مهمانان می‌توانند اقامت دلپذیرتری را در این هتل تجربه کنند. یک باغ سرسبز و زیبا نیز در محوطه هتل قرار گرفته و فضایی آرامش بخش و دوست داشتنی را برای استراحت و قدم زدن مهمانان فراهم می‌کند. هتل ماریست دارای سالن برگزاری کنفرانس نیز است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند. سالن مشترک تماشای تلویزیون، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، سیستم تهویه مطبوع و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در هتل The Marist Hotel Kadikoy هستند.

خدمات هتل ماریست کادیکوی استانبول


علاوه بر امکانات خوبی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند هتل ماریست کادیکوی استانبول دارای خدمات متعددی نیز است که مهمانان را از اقامت در این هتل راضی نگه می‌دارد. پرسنل هتل بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و با رفتار گرم و دوستانه‌ای که دارند اقامت را برای مهمانان شیرین‌تر و دلپذیر‌تر می‌کنند. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. هتل مجهز به وای فای است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت پرسرعت رایگان استفاده کنند. خدمات خانه داری هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و تمام واحدهای اقامتی به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات تبدیل ارز نیز در این هتل وجود دارد و ارز مورد نیاز مسافران را برای آنان تامین می‌کنند. نگهبانی ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، صندوق امانات، فتوکوپی، فکس و… از دیگر خدمات موجود در The Marist Hotel Kadikoy هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


برخی از واحدهای اقامتی هتل ماریست کادیکوی استانبول دارای منظره رو به باغ هستند و همین مسئله لذت اقامت در آن‌ها را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. هتل دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دونفره لوکس، اتاق سه تخته لوکس، اتاق یک نفره لوکس و اتاق دونفره اشاره کرد. امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی هتل The Marist Hotel Kadikoy به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، یخچال و فریزر، مینی بار، امکانات اتو کشی و… اشاره کرد.

فاصله هتل ماریست کادیکوی استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل برج گالاتا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است