search
menu

هتل The Loft Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Loft Istanbul
اتاق های هتل لافت استانبول
رستوران و غذاخوری های هتل لافت
سایر خدمات و امکانات هتل لافت استانبول
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل لافت استانبول

درباره هتل The Loft Istanbul


هتل لافت استانبول از هتل های میان رده استانبول با موقعیت مکانی فوق العاده است و برای افرادی پیشنهاد می شود که تمایل دارند پس از خرید بلیط هواپیما کمی در هزینه محل اقامت خود صرفه جویی کنند. این هتل تنها با کمی فاصله از مرکز شهر قرار گرفته و به بسیاری از جاذبه ها و مکان های دیدنی استانبول دسترسی آسان و راحتی دارد. اگر قصدتان از خرید بلیط هواپیما استانبول بازدید از جاذبه های این شهر است، هتل The Loft Istanbul بهترین هتلی است که می توانید برای اقامت چند روزه خود انتخاب کنید. اما اگر هنوز هم دو به شک هستید، ادامه این مطلب را همراه ما باشید تا نگاهی به امکانات و خدمات این هتل بیندازیم.

اتاق های هتل لافت استانبول


هتل لافت در کل هشت اتاق دارد و در تمامی اتاق ها امکانات مختلفی مانند مینی بار قرار گرفته است. اگر اشیا گران بها و یا مدارک با ارزشی مانند پاسپورت دارید و از ترس گم کردنشان نمی توانید با خیالی راحت در شهر قدم بزنید؛ باید بگویم که نگرانی به دل راه ندهید هتل لافت برای این مشکل چاره ای اندیشیده و در تمامی اتاق ها صندوق امانات تعبیه کرده. در نتیجه مهمانان می توانند با خیال راحت وسیله ها و اسناد مهم خود را در صندوق اتاق ها گذاشته و با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بروند و از انجام تفریحات لذت ببرند. همچنین تمامی اتاق های هتل لافت به تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای مجهز شده تا مهمانان اوقات فراغت خود در اتاق را به بی حوصلگی سر نبرده و با برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. حمام اتاق های هتل لافت دارای دوش با سردوش بارانی هستند و برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان، لوازمی مانند دمپایی و سشوار در حمام ها قرار داده شده است. همچنین لافت با همکاری برند لوکسیتان لوازم بهداشتی مورد نیاز مهمانان مانند شامپو، صابون، مسواک و غیره را به صورت رایگان در تمامی حمام های اتاق ها قرار داده است.

رستوران و غذاخوری های هتل لافت


صبحانه روزانه هتل لافت در دو نوع صبحانه ترکیه و کانتیننتال است که با توجه به انتخاب تان یکی از این دو نوع در اتاق شما سرو خواهد شد. از نکات جالب هتل لافت امکان در دسترس بودن غذا های خانگی است که در صورت تقاضای مهمانان برای شان غذاهای خانگی آماده خواهد شد. همچنین مهمانانی که در هتل لافت اقامت دارند، از تخفیف ۱۰ درصدی در ۴ رستوران خیابان فرانسوی(خیابان آلگریا که هتل در آن قرار دارد) استفاده کنند.

سایر خدمات و امکانات هتل لافت استانبول


آنچه که اول از همه The Loft Istanbul را به هتلی رویایی برای اقامت تبدیل می کند موقعیت مکانی آن است. خیابانی که هتل در آن قرار گرفته و علاوه بر این که به بسیاری از جاهای مهم شهر نزدیک است فضایی بسیار رویایی دارد که شما را یاد فیلم های فرانسوی می اندازد. بد نیست بدانید که آخر هفته ها یعنی در روزهای جمعه و شنبه موسیقی زنده در این خیابان اجرا می شود. در کنار این فضای زیبا و رویایی هتل لافت خدمات خوبی هم ارائه می دهد. مهمانان این هتل می توانند از خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات لباسشویی و اتو استفاده کنند. سایر خدمات و امکانات هتل لافت عبارتند از اتاق های بدون سیگار، اتاق خانواده، خدمات کرایه ماشین، خدمات کانسیرج، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل لافت استانبول


فاصله هتل لافت تا موزه معصومیت: ۰٫۱ کیلومتر
فاصله هتل لافت تا حمام ترکی گالاتا سرای: ۰٫۲ کیلومتر
فاصله هتل لافت تا کلیسای سنت آنتونی پادوآ: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله هتل لافت تا پاساژ چیچک: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله هتل لافت تا مرکز خرید دمیراورن: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله هتل لافت تا موزه پرا: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله هتل لافت تا خابان استقلال: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله هتل لافت تا میدان تقسیم: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله هتل لافت تا برج گالاتا: ۰٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است