search
menu

هتل The Legend Platine Suite Taksim Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Legend Platine Suite Taksim Hotel Istanbul
امکانات هتل لجند پلاتین سوئیت تاکسیم استانبول
خدمات هتل لجند پلاتین سوئیت تاکسیم استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل لجند پلاتین سوئیت تاکسیم استانبول

درباره هتل The Legend Platine Suite Taksim Hotel Istanbul


هتل لجند پلاتین سوئیت تاکسیم استانبول یکی از هتل‌های میان رده شهر استانبول است که هم از لحاظ امکانات رفاهی و هم از لحاظ صرفه اقتصادی ارزش اقامت زیادی دارد. این هتل نزدیک به اصلی‌ترین میدان شهر استانبول بنا شده و نزدیکی به میدان تکسیم است. میدان تکسیم استانبول یکی از پربازدیدترین و توریستی‌ترین نقاط استانبول است که به معروف‌ترین خیابان شهر یعنی خیابان استقلال متصل شده است. اماکن تاریخی جذاب، مجسمه‌های زیبا، گاری‌های فروش تنقلات و… سبب شده‌اند که این میدان جذابیت بسیار خاصی داشته باشد.
نزدیکی The Legend Platine Suite Taksim Hotel به میدان تکسیم، این امکان را برای مهمانان هتل فراهم می‌کند تا به راحتی و در هر زمان که تمایل داشته باشند ازمیدان دیدن کنند و از قدم زدن در آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای تجربه یک سفر ایده آل، با خرید بلیط هواپیما به شهر استانبول سفر کنید و با اقامت در این هتل لحظات ناب و زیبایی را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل لجند پلاتین سوئیت تاکسیم استانبول


هتل لجند پلاتین سوئیت تاکسیم استانبول علاوه بر موقعیتی مکانی خوب، امکانات متنوعی را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد و از همین جهت توانسته نظر بسیاری از مسافران شهر استانبول را به خود جلب کند. اطراف این هتل پر از رستوران‌های متنوع و مغازه‌های رنگارنگ است که می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. صبحانه در این هتل در لابی سرو می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید آن را در اتاق خود میل نمایید. رستوران هتل انواع غذاهای فست فودی را به مهمانان ارائه می‌دهد و کیفیت بالای مواد اولیه و طعم دلچسب غذاها سبب می‌شوند که تجربه خوبی از صرف غذا در این رستوران داشته باشید.
در The Legend Platine Suite Taksim Hotel سیگار کشیدن ممنوع است و مسافران برای استفاده از سیگار باید حتما در منطقه مخصوص سیگار کشیدن قرار داشته باشند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاق‌های عایق صدا، ناهارهای بسته بندی، قهوه خانه و… اشاره کرد.

خدمات هتل لجند پلاتین سوئیت تاکسیم استانبول


پرسنل هتل لجند پلاتین سوئیت تاکسیم استانبول بسیار خوش برخورد و مهمانواز هستند و از هیچ تلاشی برای کمک به مسافران فروگذاری نمی‌کنند. کارکنان این هتل به چندین زبان زنده دنیا از جمله عربی، انگلیسی، آلمانی و روسی مسلط هستند و به صورت ۲۴ساعته از مهمانان استقبال می‌کنند. هتل دارای خدمات تور است که بسیار مورد توجه مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند به کمک این خدمات لحظات تفریح و گشت و گذار در شهر را بهتر و شیرین‌تر کنند. خدمات خانه داری هتل نیز فعال است و تمام واحدها به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. در این هتل خشکشویی نیز وجود دارد و مهمانان نگرانی از بابت شست و شوی لباس‌هایشان نخواهند داشت.
خدمات تهیه بلیط، سرویس اتو، محل نگهداری چمدان، صندوق امانات، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… از دیگر خدمات موجود در The Legend Platine Suite Taksim Hotel هستند که سبب می‌شوند مسافران اقامت راحتی را در هتل تجربه کنند و در زمان سکونت هیچ کمبودی نداشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول در این هتل اقامت داشته باشید و از خدمات و امکانات رفاهی موجود در آن بهره‌مند شوید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی The Legend Platine Suite Taksim Hotel دارای فضایی تمیز، راحت و زیبا هستند و مهمانان می‌توانند اقامت آرامش بخشی را در آن‌ها تجربه کنند. از انواع واحدهای اقامتی هتل لجند پلاتین سوئیت تاکسیم استانبول می‌توان به اتاق دونفره استاندارد، سوئیت استاندارد دونفره، اتاق سه تخته راحتی و اتاق چهارنفره اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی The Legend Platine Suite Taksim Hotel به گونه‌ای هستند که تمامی شرایط لازم برای یک سفر خوب و دوست داشتنی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، مینی بار، کانال‌های ماهواره ای، کمد لباس و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل لجند پلاتین سوئیت تاکسیم استانبول


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۶ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۶.۶ متر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است