search
menu

هتل The House of Tulpan Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره The House of Tulpan Istanbul
امکانات هتل هاوس آف تولپان استانبول
خدمات هتل هاوس آف تولپان استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل هاوس آف تولپان استانبول

درباره The House of Tulpan Istanbul


هتل هاوس آف تولپان استانبول هتلی کوچک اما دنج و بسیار تمیز در شهر استانبول است که موقعیت مرکزی بسیار خوب آن در کنار امکانات و خدمات رفاهی که به مسافران ارائه می‌دهد این هتل را به انتخاب دائمی بسیاری از مسافران شهر استانبول تبدیل کرده است. مهم‌ترین ویژگی این هتل ارزان بودن اقامت در آن است و با اینکه The House of Tulpan موقعیت مکانی خوب و امکانات و خدمات رفاهی متوعی دارد با این حال سکونت در آن از بسیاری از هتل‌های استانبول ارزان است و اگر قصد دارید با بودجه‌ی محدود به استانبول سفر کنید و در عین حال اقامتی راحت و زیبا را تجربه کنید بدون شک این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.
ساختمان هتل درواقع یک خانه قدیمی یونانی است که به طرز زیبایی مورد بازسازی قرار گرفته و فضای داخلی هتل نیز با ترکیب رنگ‌های مختلف و گل‌های زیبا تزئین شده است که احساس آرامش فراوانی را در هنگام اقامت به مهمانان هدیه می‌کند. میدان تقسیم که یکی از معروف‌ترین و توریستی‌ترین مناطق استانبول است در فاصله نزدیکی از این هتل قرار گرفته و مسافران می‌توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند به این مکان دسترسی داشته باشند و از قدم زدن و گشت و گذار در آن لذت ببرند. از دیگر اماکن معروف نزدیک به هتل می‌توان به خیابان استقلال، محله تاریخی سلطان احمد، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل هاوس آف تولپان استانبول


امکاناتی که در هتل هاوس آف تولپان استانبول وجود دارند نسبت به قیمت کاملا مقرون به صرفه هستند و در عین حال رضایت کامل را نیز به مهمانان هدیه می‌دهند. صرف صبحانه در این هتل رایگان است و هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ انواع صبحانه‌های سنتی ترکی برای مهمانان سرو می‌شود. برای وعده ناهار و شام نیز در اطراف هتل پر از رستوران‌های رنگارنگ و متنوع است و غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی را می‌توانید در آن‌ها تجربه کنید. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است و مهمانان ملزم هستند که تنها در این منطقه از سیگار استفاده کنند که همین مسئله اقامت در هتل را لذت بخش‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌کند. ورود حیوانات خانگی نیز به هتل مجاز است و مسافران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای حیوانات خود را نیز به همراه داشته باشند. پارکینگ، امنیت ۲۴ ساعته، فضای برای تماشای دسته جمعی تلویزیون، تهویه مطبوع و… از دیگر امکانات موجود در The House of Tulpan هستند.

خدمات هتل هاوس آف تولپان استانبول


خدمات رفاهی موجود در هتل هاوس آف تولپان استانبول همانند امکانات این هتل گسترده و مقرون به صرفه هستند. رفتار پرسنل هتل به قدری دوستانه و صمیمانه است که کارکنان، مهمانان ساکن در هتل را جزئی از خانواده بزرگ هتل می‌دانند و از هیچ تلاشی برای کمکی به آن‌ها فروگذاری نمی‌کنند. پرسنل هتل به چندین زبان از جمله یونانی، انگلیسی، روسی و صربی تسلط دارند و به صورت ۲۴ساعته آماده استقبال از مهمانان هستند. هتل دارای خدمات خانه داری است و هیچ مشکلی از لحاظ تمیزی و پاکیزگی واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. خدمات تور نیز در هتل فعال است و مهمانان می‌توانند برای استفاده حداکثری از لحظات سفر خود از این خدمات بهره‌مند شوند. برای سرگرمی کودکان در این هتل کتاب، دی وی دی و موسیقی مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است که مسافران می‌توانند با استفاده از آن‌ها اقامت را برای فرزندان خود نیز جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر کنند. خدمات خشکشویی، محل نگهداری چمدان، موسیقی زنده، برنامه‌های پیاده روی و… از دیگر خدمات موجود در The House of Tulpan هستند که با تهیه بلط هواپیما و سفر به شهر استانبول می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


از آن جایی که The House of Tulpan یک هتل میان رده است نباید توقع واحدهای اقامتی لوکس و مدرن را از آن داشته باشید اما با این حال واحدهای اقامتی این هتل بسیار تمیز و دنج هستند و از اقامت در آن‌ها احساس آرامش خواهید داشت. از انواع واحدهای اقامتی هتل هاوس آف تولپان استانبول می‌توان به اتاق دونفره استاندارد، اتاق دوقلو با مبل تختخواب شو و اتاق دوقلوی استاندارد اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی The House of Tulpan امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان، یخچال، تلفن، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز و… اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل هاوس آف تولپان استانبول



فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: ۲۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۶ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۷.۶ متر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است