search
menu

هتل The Hotel Beyaz Saray & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Hotel Beyaz Saray & Spa Istanbul
امکانات عمومی هتل بیاز سارای اند اسپا استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیاز سارای اند اسپا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Hotel Beyaz Saray & Spa Istanbul


هتل بیاز سارای اند اسپا یک هتل چهار ستاره است و در شهر گردشگری استانبول واقع شده‌است. هتل بزرگ و مدرن است و از اتاق‌هایی تشکیل شده‌است که بسیار بزرگ و جادار هستند. از نظر موقعیت مکانی هتل حدود ۲۰۰ متر با بازار بزرگ فاصله دارد. اگر گردشگران با سفر هوایی به استانبول سفر می‌کنند، بهتر است با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کنند و لازم به ذکر است که فاصله هتل با فرودگاههای آتاتورک و استانبول به ترتیب ۱۵ دقیقه و ۵۳ کیلومتر است. این هتل از هتل‌های بینظیری است که امکانات رفاهی نیز دارد. از جمله این امکانات می‌توان به وجود حمام ترکی و اسپا اشاره کرد که اقامت شما را آرامش بخش‌تر خواهند ساخت. هتل بالکن بزرگی دارد و در این بالکن بسیار جذاب می‌توانید با آسایش تمام در هوای آزاد آن استراحت کنید و از اقامتتان در هتل لذت ببرید. می توانید این هتل را برای اقامتتان انتخاب کنید و در کنار آن از طریق مترو یا سایر وسیله‌های نقلیه به جاهای دیدنی استانبول از جمله برج گالاتا، موزه معصومیت، موزه پرا و... بروند و از بازدید از این مکان‌های تاریخی و دیدنی استانبول لذت ببرند.

امکانات عمومی هتل بیاز سارای اند اسپا استانبول


هتل بیاز سارای اند اسپا همانطور که از آن مشخص است دارای ویژگی‌های تفریحی بسیاری است که می‌توانید با انتخاب آن از این امکانات در بهترین سطح بهداشت و کیفیت بهره ببرید. از جمله چشمگیرترین مواردی که در انتخاب این هتل خواهید دید امکاناتی همچون وجود حمام ترکی، اسپا و ماساژ هست. همه این موارد در محیط‌های کاملا بهداشتی و شیک انجام می‌شود و خیالتان از بابت موارد بهداشتی در این مکان‌ها راحت باشد. تمام خدماتی که برای مسافران عرضه می‌شود در سطح بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود. اینترنت در جای جای هتل قابل دسترسی برای همه اعضای هتل است و از این بابت می‌توانید خاطر جمع باشید. این هتل چند طبقه است و دارای آسانسور است و از طریق آن به راحتی می‌توانید بین پذیرش و اتاقتان رفت و آمد کنید. هوای هتل بسیار دلنشین و مطبوع است زیرا از تهویه مطبوع و وسایل سرمایشی و گرمایشی برخوردار است. اتاقی مخصوص جلسات کاری در بخشی از هتل تعبیه شده‌است و می‌تواند برای برگزاری جلسات کاری این سالن را رزرو کنید. پذیرش بصورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران است و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید با پذیرش هتل The Hotel Beyaz Saray & Spa Istanbul در ارتباط باشید. پارکینگ بسیار امنی با هزینه اضافی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید از بابت خودرو شخصی‌تان آسوده خاطر باشید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل The Hotel Beyaz Saray & Spa Istanbul از امکانات کافی برای راحتی و آسایش برخوردار هستند. در درجه اول مهمترین مورد در رابطه با اتاق‌ها بزرگی آن‌هاست و اقامت در این واحدهای بزرگ و کامل می‌تواند آرامش و آسایش را برای شما به همراه داشته‌باشد. در تمام اتاق‌ها حمام و سرویس بهداشتی تمیز و بزرگی وجود دارد که لوازم بهداشتی از جمله حوله نیز در آن‌ها وجود دارد. مینی بار نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی دارند که با پرده‌های بسیار مناسبی می‌توان میزان نور ورودی به اتاق‌ها را تنظیم کرد. تلویزیون در تمام اتاق‌ها قرار داده شده‌است تا در زمان‌هایی که در هتل اقامت دارید با تماشای آن سرگرم شوید. تهویه مطبوع و کولر از سایر مواردی است که در تمام اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق‌های دو نفره استاندارد با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق سه نفره بزرگ شامل یک تخت دو نفره بزرگ و یک تخت تک نفره
• اتاق ساده دو نفره
• اتاق اتاق سه نفره با سه تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• سوییت با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق دلوکس دو نفره با یک تخت دو نفره با چشم انداز دریا
• اتاق با بالکن با تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل The Hotel Beyaz Saray & Spa Istanbul دارای یک رستوران بسیار شیک است که تمام موارد بهداشتی در این سالن به طور کامل رعایت می‌شود. در منوی این هتل غذاهای بسیار خوشمزه‌ای با بهترین کیفیت را می‌توانید انتخاب کنید.

فاصله هتل بیاز سارای اند اسپا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است