search
menu

هتل The Haze Karakoy Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Haze Karaköy Istanbul
امکانات کلی هتل هاز کاراکوی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هاز کاراکوی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Haze Karaköy Istanbul


هتل هاز کاراکوی استانبول یک هتل چهار ستاره مجلل و شیک است که در مرکز کاراکوی واقع شده است. The Haze Karaköy Istanbul دارای معماری منحصر به فرد و ترکیبی از یک ساختمان مدرن است که قبلاً به عنوان نانوایی مورد استفاده قرار می گرفت. قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه های گردشگری استانبول از جمله برج گالاتا، مسجد رستم پاشا، خیابان استقلال، میدان تکسیم، برج دختر و کاخ دولمه باغچه باعث محبوبیت هر چه بیشتر این هتل در بین گردشگران شده است. موقعیت مکانی ایده آل هتل امکان دسترسی آسان به حمل و نقل را فراهم می کند. هتل با مترو، تراموا، سیستم ریلی و اتوبوس ها چند قدم فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه استانبول ۴۲.۵ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل هاز کاراکوی استانبول با داشتن امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به حساب می آید.

امکانات کلی هتل هاز کاراکوی استانبول


هتل دارای یک مرکز تجاری است که می توانید از رایانه، فکس، دستگاه فتوکپی و اسکنر به صورت رایگان بهره مند شوید. خدمات شاتل فرودگاه در صورت درخواست با هزینه اضافی در اختیار شما قرار می گیرد. هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، وای فای رایگان، پارکینگ و رستوران است. خدمات خانه داری روزانه در این هتل انجام می گیرد به همین دلیل هتل هاز کاراکوی استانبول دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است. خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه در دسترس میهمانان قرار می گیرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و استعمال دخانیات در فضاهای عمومی ممنوع است. با کرایه خودرو به راحتی می توانید به گشت و گذار در شهر بپردازید و از جاهای دیدنی بازدید کنید.
برای خرید سوغاتی می توانید از مغازه ای که در هتل The Haze Karaköy Istanbul وجود دارد، دیدن کنید. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند از خدمات ویژه ای که برای آن ها در نظر گرفته شده استفاده می کنند. سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل وجود دارد و از بروز حوادث ناگهانی جلوگیری می شود. پرسنل کارآزموده هتل با تسلط به شش زبان زنده دنیا از جمله زبان های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل The Haze Karaköy Istanbul عبارتند از: اتاق دبل یا تویین استاندارد، اتاق خانوادگی، اتاق دبل یا تویین لوکس، اتاق دونفره سوپریور با مبل تختخواب شو، سوئیت پنت هاوس دارای تراس، اتاق پنت هاوس دارای تراس و اتاق دبل اقتصادی.
اتاق ها با امکانات اولیه و ضروری بسیار عالی مجهز شده اند که راحتی اقامت شما را به حداکثر می رسانند. اتاق های هتل با سبکی مدرن تزئین شده اند و طراحی جالب، فضای آرامش بخش و تهویه مطبوع اتاق ها مورد توجه میهمانان بسیاری قرار گرفته است. هر اتاق به صورت استاندارد مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی قابل تنظیم، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای محلی و خارجی است. بعضی از اتاق ها دارای نمای پانوراما از شاخ طلایی، بسفر یا برج گالاتا هستند. اتاق های هتل هاز کاراکوی استانبول دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سرویس بهداشتی فرنگی و سایر ملزومات بهداشتی رایگان هستند. تجهیزات تهیه قهوه و چای نیز در همه اتاق ها وجود دارد.

رستوران هتل


رستوران Mükellef Karakoy که در تراس پشت بام واقع شده است، یک صبحانه بوفه ای و یک منوی غنی از انواع سلیقه ها را ارائه می دهد. همچنین می توانید از میان وعده ها و کوکتل های بار هتل هاز کاراکوی استانبول لذت ببرید. غذاهای خوش طعم طبخ شده توسط آشپز برنده جایزه را می توانید در رستوران Forneria که در طبقه همکف واقع شده میل کنید. صبحانه روزانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ سرو می شود.

فاصله هتل هاز کاراکوی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا شاخ طلایی: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است