search
menu

هتل The Green Park Hotel Merter Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Green Park Hotel Merter Istanbul
امکانات هتل
گزینه های غذاخوری هتل
واحدهای اقامتی هتل
خدمات هتل
امکانات بخش لابی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل گرین پارک مرتر

درباره هتل The Green Park Hotel Merter Istanbul


هتل گرین پارک مرتر (The Green Park Hotel Merter Istanbul)، یک هتل ۵ ستاره می باشد که در قلب صنعت مد و منسوجات شهر استانبول ترکیه واقع شده است و امکانات مطلوب و استاندارد برای مهمانان فراهم کرده است.

امکانات هتل


از امکانات گسترده و قابل توجه هتل گرین پارک مرتر که از طرف مهمانان بسیار مورد استقبال و مورد پسند قرار می گیرند، می توان به اسپا، باغ وسیع نشیمن، یک رستوران و کافه بار، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و البته موقعیت مکانی خوب هتل اشاره کرد. مهمانانی که در سفر به استانبول دنبال اقامتی راحت و دلنشین هستند، هتل گرین پارک مرتر استانبول گزینه مناسبی برای آن ها خواهد بود. مهمانانی که در سفر به استانبول به دنبال مدیتیشن و دوری از تمام افکار منفی و دنیای بیرون هستند، می توانند در هتل گرین پارک مرتر با استفاده از امکانات مرکز اسپا از جمله ماساژ تراپی، حمام ترک، استخر شنای سرپوشیده تمیز، سونا، جکوزی و باشگاه بدنسازی با دستگاه‌های کاردیو به آرامش فکری و جسمی دست یابند.

گزینه های غذاخوری هتل


در رستوران روملی (Rumeli) هتل گرین پارک مرتر انواع غذاهای ترک، حلال، قاره ای، وگان، وجترین (گیاه خواری) و بین المللی برای مهمانان تهیه و سرو می‌شوند. سرو تمامی غذاها در رستوران روملی به صورت بوفه ای (سلف سرویس) می باشد. همه روزه صبحانه نیز به صورت سلف سرویس برای مهمانان مهیا می‌گردد و شامل غذاها و خوراکی های غنی و متنوع می باشد. علاوه بر این مهمانان می توانند از ویتامین بار و کافه بارهای کنار استخر با نام های لوتوس بار (Lotus bar) و پول هاوایی بار (Pool Hawaii bar) انواع نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌های خوشمزه و متنوع دریافت کنند.

واحدهای اقامتی هتل


تمامی واحدهای اقامتی در هتل گرین پارک مرتر استانبول مجهز به امکانات رفاهی کامل و استاندارد هستند. در تمامی اتاق‌ها اسبابی چون مبل، تخت، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، کمد، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارند.

خدمات هتل


خدماتی از جمله خانه داری و روم سرویس به تمامی واحدهای اقامتی تعلق داشته و ارائه می گردد. مهمانان چنان چه به خدماتی از قبیل خشکشویی، لاندری و خدمات اتو نیاز داشته باشند، می توانند از پذیرش ۲۴ ساعته هتل تقاضا کنند و با پرداخت هزینه محاسبه شده از این خدمات بهره مند گردند. همچنین، لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌ها در هتل گرین پارک مرتر ساند پروف (ضد صدا) هستند. خدمات بلیط، کرایه اتومبیل، نگه داری چمدان، خدمات کانسرج (هماهنگی تور گشت و گذار)، تبدیل ارز، خدمات برای معلولین، سرویس شاتل، خدمات ترانسفر به فرودگاه، فکس، پرینت، فتوکپی، سوئیت عروس، خدمات VIP و ... از طریق پذیرش ۲۴ ساعته هتل گرین پارک مرتر فراهم می گردند.

امکانات بخش لابی هتل


در لابی هتل گرین پارک مرتر جهت رفاه مهمانان و رعایت حال آن ها امکاناتی نظیر مبل، تلویزیون، میز، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری، سالن آرایشی مردانه و بانوان و... در نظر گرفته شده اند. پرسنل هتل گرین پارک مرتر بسیار مجرب، خوش برخورد و با حوصله هستند و به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. مهمانان در صورت داشتن هرگونه نیاز، مشکل و یا سوال می توانند به پرسنل مربوطه هتل گرین پارک مرتر مراجعه کنند و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنند.

موقعیت مکانی هتل


موقعیت مکانی هتل گرین پارک مرتر در استانبول بسیار خوب است و به تعدادی از مراکز خرید، بیمارستان‌ها نزدیک است. دسترسی به اکثر جاذبه های استانبول از هتل گرین پارک مرتر از طریق مترو و تراموا آسان و سریع است. با اقامت در هتل گرین پارم مرتر فرصت اقامت در صنعت دنیای مد استانبول را خواهید داشت.

اماکن نزدیک به هتل گرین پارک مرتر


فاصله هتل گرین پارک مرتر از مارمارا فروم: ۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل گرین پارک مرتر از باکرکوی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل گرین پارک مرتر از برج گالاتا: ۸ کیلومتر
فاصله هتل گرین پارک مرتر از آب انبار باسیلیکا: ۸ کیلومتر
فاصله هتل گرین پارک مرتر از کلیسای ایاصوفیه: ۸ کیلومتر
فاصله هتل گرین پارک مرتر از خیابان استقلال: ۹ کیلومتر
فاصله هتل گرین پارک مرتر از فرودگاه استانبول: ۳۰ کیلومتر
فاصله هتل گرین پارک مرتر از فرودگاه چورلو: ۸۲ کیلومتر


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است