search
menu

هتل The Constantine Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Constantine Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کنستانتین
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کنستانتین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Constantine Hotel Istanbul


هتل کنستانتین، هتلی سه ستاره در شهر تاریخی و زیبای استانبول در کشور ترکیه است. شهر استانبول در میان دریای مرمره و رود بسفر قرار دارد و یکی از پربازدیدترین شهر‌های کشور ترکیه است که به‌خاطر جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، سواحل و مراکز خرید آن بسیار در بین گردشگران سراسر دنیا محبوبیت دارد و سالانه تعداد زیادی گردشگر از آن بازدید می‌کنند. هتل کنستانتین انتخابی مناسب برای اقامت است زیرا در منطقه تاریخی شهر استانبول واقع شده است و به جاهای دیدنی استانبول که اهمیت بالایی دارند نزدیک است. از مزیت‌های هتل کنستانتین استانبول این است که درست در روبرو آن ایستگاه قطار تراموا به نام (Gulhane Tram Station) قرار گرفته است و در کنار آن چندین فروشگاه لباس متنوع قرار دارد که می‌توانید برای تنوع در طول اقامت خود، به آنها سری بزنید. همچنین قابل ذکر است که فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل The Constantine Hotel حدود ۴۸ کیلومتر فاصله دارد. پس بلیط هواپیما استانبول را رزرو کنید و هتل اقتصادی و شیک کنستانتین را برای اقامت انتخاب کنید. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل کنستانتین حتما از ساحل کیلیوس استانبول بازدید کنید زیرا ساحل کیلیوس استانبول یکی از سواحل ترکیه و استانبول است که به خاطر مناظر چشم‌نواز، ساحل شنی و نزدیکی‌اش به شهر پرطرفدار استانبول، مورد استقبال زیاد گردشگران قرار می‌گیرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل کنستانتین


در هتل کنستانتین امکانات و خدماتی با کیفیت بالا و مناسب برای اقامتی خوش، آسوده و به‌یادماندنی وجود دارد که بدین شرح هستند: لابی شیک و دنج، پارکینگ هم در خیابان و هم در پارکینگ سرپوشیده، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، آسانسور، تهویه مطبوع، شاتل گشت شهری، پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، تبدیل ارز، خدمات بلیط، میز تور، نگهداری از چمدان، ارائه و فروش بلیط جاذبه‌ها و نمایش‌ها و کنسرت‌ها، خدمات نگهبانی، ارائه و فروش بلیط‌های وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، تجهیزات و اتاق جلسات و کنفرانس، فکس و فتوکپی. همچنین خدمات نظافتی در هتل کنستانتین شامل خشکشویی، اتو، واکس کفش، لباسشویی و اتوی شلوار است. در صورتی‌که بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل The Constantine Hotel استفاده کنید تا سرعت بیشتر، راحتی و آسایش بیشتری داشته ‌باشید. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل کنستانتین استانبول با استقبالی گرم پذیرای مسافران هستند و قادر هستند به زبان‌های متفاوتی مانند انگلیسی، آلمانی، روسی، فرانسوی و عربی صحبت کنند. اگر علاقه داشته باشید که در شهر خودتان رانندگی کنید، می‌توانید از هتل کنستانتین خودرو کرایه کنید.

اتاق های هتل


در هتل کنستانتین در مجموع ۲۸ اتاق متنوع با طراحی شیک و راحت وجود دارد که شامل این اتاق‌ها است: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های سه نفره، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های استاندارد خانوادگی، اتاق‌های لوکس، سوئیت‌های خانوادگی و سوئیت عروس و داماد.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل داخل اتاق‌های هتل کنستانتین که جهت اقامتی همراه با آسایش و بدون کمبود در نظر گرفته شده‌اند شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، اینترنت وای‌فای رایگان، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز تحریر، دمپایی، حمام با دوش و یا وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو، صابون و غیره، سشوار، سیستم هشدار و اطفا حریق، کمد لباس، کتری برقی، هشدار بیدار باش و تلفن. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل کنستانتین استانبول نمی‌توانید سیگار بکشید. اگر درخواست خدمات اتاق وی آی پی داشته باشید، این امکان مهیا است.

رستوران هتل


در رستوران هتل The Constantine Hotel می‌توانید در کنار خانواده، دوستان و همراهان خود خوراک‌های لذیذ و به سبک آشپزی ترکی را میل کنید و ساعاتی خوش را سپری کنید. همچنین در رستوران هتل کنستانتین، می‌توانید صبحی دل‌انگیز را با صبحانه‌ای مفصل و دلپذیر به صورت بوفه شروع کنید.

فاصله هتل کنستانتین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است