search
menu

هتل The City Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The City Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل د سیتی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The City Hotel Istanbul


هتل ۴ ستاره سیتی استانبول در منطقه ینی کاپی و آکسارای استانبول قرار دارد و این هتل زیبا در فاصله ۲ کیلومتری از منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است. این هتل ۸ طبقه در سال ۲۰۰۹ افتتاح گردیده و تاکنون پذیرای مهمانان زیادی از جای جای دنیا شده است. هتل د سیتی تا میدان تقسیم و مراکز خرید لوکس نزدیک است و دسترسی آسانی دارد. این هتل به عنوان محل اقامتی بی نظیر برای مسافرانی است که به قصد تفریح شهر استانبول را انتخاب می کنند، در مقابل می توان گفت محل مناسبی برای اقامت مسافرانی است که به قصد تجارت به استانبول بلیط هواپیما تهیه می کنند، زیرا سالن اجتماعات و مرکز جلسات و کنفرانس در این هتل به گونه ای طراحی شده است که به راحتی امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها فراهم می شود.
همچنین این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری، مراکز خرید، خیابان های استقلال، نشان تاشی و عثمان بی، مراکز تاریخی و مراکز تفریحی در میان گردشگران جذابیت دارد، گردشگران در هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی به رزرو این هتل نیز اقدام می کنند. در صورت اقامت در The City Hotel Istanbul با چندین دقیقه پیاده روی می توانید به بازار بزرگ استانبول دسترسی داشته باشید و خرید کنید. همچنین با ۱۰ دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو خواهید رسید که از طریق آن به تمام نقاط شهر امکان رفت و آمد دایر است. از جمله جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل می توان به کاخ توپکاپی، موزه ایاصوفیه، مسجد آبی اشاره کرد یا اینکه نزدیک ترین ایستگاه های قطار ینی کاپی و ایستگاه کشتی نیز ینی کاپی نام دارند.
در صورت رزرو بلیط هواپیما از فرودگاه صبیحا گوکچن توجه داشته باشید که فاصله هتل تا این فرودگاه ۳۲ کیلومتر است.

امکانات عمومی هتل د سیتی استانبول


از امکانات اصلی هتل د سیتی استانبول می توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، محلی برای نگهداری چمدان ها و تبدیل ارز اشاره کرد. برای مسافران ویلچری با مشکلات جسمانی امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه انجام می گیرند. در قسمت لابی هتل می توانید به سالن زیبایی و آرایشی بروید یا اینکه از مغازه های موجود به خرید سوغاتی بپردازید. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی و عربی صحبت می کنند. در هتل د سیتی استانبول امکاناتی نظیر کرایه خودرو و دوچرخه دایر است که می توانید به گشت و گذار در سطح شهر و اطراف هتل بپردازید.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی این هتل می توان به وجود جکوزی و مرکز بدنسازی، سونا و حمام ترکی همراه با اسپا، سولاریوم و اتاق بخار اشاره کرد که برای بهره مندی از هرکدام باید هزینه پرداخت نمایید. بعد از گشت و گذار روزانه می توانید در این قسمت ها خستگی در کرده و ریلکس کنید.

اتاق های هتل


هتل د سیتی استانبول دارای ۱۱۶ اتاق زیباست. انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از سوئیت، اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق اکونومی، سوئیت سوپرییر، سوئیت کوادروپل.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های این هتل عایق صوت بوده و دارای امکانات مدرنی هستند. چشم انداز اتاق ها رو به دریای مرمر است و فضای دلبازی دارند. برای رفتن به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور تعبیه شده استفاده کنید. اتاق ها دارای تهویه مطبوع هوا با نظافت رایگان و روزانه هستند و وسایل موجود در اتاق ها عبارتند از تلویزیون، اینترنت رایگان، میز کار، فن، مینی بار، یخچال و گاوصندوق. حمام های اختصاصی در اتاق ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار، توالت فرنگی هستند. توجه داشته باشید که اقامت برای کودکان تا ۶ سال در صورت استفاده نکردن از تختخواب جداگانه رایگان است و برای افراد بالای ۷ سال هزینه کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


در رستوران هتل غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی را به صورت منویی و سلف سرویس سرو می کنند. همه روزه در رستوران Marmara بوفه صبحانه رایگان به مهمانان ارائه می شود، به علاوه اینکه در هنگام ناهار و شام نیز می توانید غذاهای سنتی ترکی را در تراس این رستوران نوش جان کنید و چشم انداز بسیار خارق العاده از دریای مرمره را تماشا کرده و لذت ببرید.

فاصله هتل سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۴ کیلومتر
فاصله موزه پرا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله کاخ توپکاپی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله موزه معصومیت: ۵.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است