search
menu

هتل The Bostanci Otel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Bostanci Otel Istanbul
امکانات کلی هتل بوستانچی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوستانچی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Bostanci Otel Istanbul


هتل بوستانچی استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و مجلل استانبول است که در ۱۲ کیلومتری برج دختر واقع شده است. این محل اقامت در منطقه کادیکوی، ۰.۹ کیلومتر از Kuloglu Cami فاصله دارد و در ۶۵۰ متری ایستگاه متروی بوستانچی واقع شده است. لونا پارک نیز در فاصله کمی از هتل قرار گرفته است که مکان بسیار مناسبی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت به شمار می آید. بازار بزرگ استانبول ۱۶ کیلومتر از محل اقامت و ستون کنستانتین ۱۷ کیلومتر از هتل فاصله دارد. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله برج دختر، ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، کاخ دلمه باغچه و مرکز خرید هیلتون موجب جذب گردشگران بسیاری به این هتل شده است. فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن استانبول نزدیک ترین فرودگاه به هتل است. هتل The Bostanci Otel Istanbul با داشتن خدمات شاتل فرودگاهی به میهمانان در داشتن پروازی به موقع کمک می کند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، این هتل با داشتن قیمت مناسب و موقعیت مکانی خوب گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل بوستانچی استانبول


این هتل دارای رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن مشترک است. هر اقامتگاه در هتل ۴ ستاره بوستانچی دارای چشم انداز شهر است و میهمانان می توانند از دسترسی به باغ، مرکز آبگرم و ماساژ لذت ببرند. این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات اتاق و تبادل ارز برای میهمانان است. جا به جایی بین طبقات مختلف از طریق آسانسور امکان پذیر است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین کشیدن سیگار در مکان های عمومی و اتاق ها نیز ممنوع است. دستگاه فروش نوشیدنی و عصرانه نیز در هتل موجود است.
برای بازدید از جاهای دیدنی و گشت و گذار در شهر می توانید اتومبیل کرایه کنید. با سپردن اشیای قیمتی خود به صندوق امانات می توانید با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد. کارکنان مجرب هتل The Bostanci Otel Istanbul به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با خوش اخلاقی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و خروج از هتل تا ساعت ۱۲ انجام می گیرد. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. تخت نوزاد نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. در صورت درخواست تخت اضافی هزینه به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل The Bostanci Otel Istanbul دارای اتاق های دبل استاندارد، اتاق دبل یا توئین لوکس و اتاق دبل سوپریور است. اتاق ها مشرف به شهر بوده و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان و تجهیزات تهیه چای و قهوه هستند. حمام خصوصی شامل دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. امکانات اضافی شامل حوله، سشوار و دمپایی است. میز و کمد لباس نیز در اتاق ها وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه هر روز به صورت بوفه ای در هتل بوستانچی استانبول سرو می شود. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز فراهم شده است. میهمانان می توانند از غذا در رستوران gastronomic لذت ببرند. همچنین در بار هتل می توانید با انواع نوشیدنی های سرد و گرم خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل بوستانچی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اسباب بازی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیلتون: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا بندر حیدر پاشا: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است