search
menu

هتل TEVETOGLU HOTEL ISTANBUL

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل TEVETOGLU HOTEL ISTANBUL
امکانات عمومی هتل توت اوغلو استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دعوت اوغلو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل TEVETOGLU HOTEL ISTANBUL


هتل توت اوغلو از هتل‌های پرطرفدار دو ستاره در منطقه پندیک استانبول است و به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول دور است اما با این حال یکی از مشهورترین و راحت‌ترین هتل‌های شهر به شمار می‌رود و سالانه از مسافران زیادی استقبال کرده و اقامتی بی‌نظیر برایشان خلق می‌کند. با توجه به اینکه حدوداً ۳۳ کیلومتر تا برج دختر و مرکز کنگره استانبول فاصله دارد، اما همواره موردتوجه مسافران و توریست‌های زیادی از سراسر دنیا قرار می‌گیرد. علاوه بر این جاذبه‌های اشاره‌شده برخی از جاذبه‌های دیگر مانند کاخ دلمه باغچه، آب‌انبار باسیلیکا و مسجد آبی اشاره کرد که حدود ۳۹ کیلومتر از این هتل فاصله دارند اما از طریق ترانسفر گردشگری قابل‌دسترس هستند.
از لحاظ مسافت نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل TEVETOGLU HOTEL ISTANBUL فرودگاه صبیحه گوکچن است که حدود یک کیلومتر فاصله دارد و به‌راحتی می‌توانید به این فرودگاه دسترسی داشته باشید. از امکانات ارائه‌شده مشهور در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل توت اوغلو استانبول


این هتل زیبا شامل اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط و پارکینگ اختصاصی برای مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در بخش پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از میهمانان یا توریست‌ها به‌طور شبانه‌روزی استقبال می‌کنند. برخی از خدمات ارائه‌شده دیگر در این هتل عبارت‌اند از روم و تبدیل ارز که با خیال راحت می‌توانید به صرافی موجود در لابی هتل رفته و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اگر قصد سفر به خاطر کار و تجارت به شهر استانبول را داشته باشید و با خرید بلیط هواپیما و انتخاب این هتل می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پرسنل هتل TEVETOGLU HOTEL ISTANBUL به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط داشته و به‌راحتی با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری برقی و حمام اختصاصی با دوش، حوله، سشوار، دمپایی، توالت فرنگی و لوازم بهداشتی هستند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل لاکچری، اتاق دلوکس و اتاق کینگ. در رابطه با امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو و فضای نشیمن اشاره کرد.
توجه داشته باشید که به دلیل وجود آسانسور در هتل TEVETOGLU HOTEL ISTANBUL و دسترسی به‌تمامی طبقات از طریق آن امکان‌پذیر است، همچنین مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، اقامتی بی‌نظیر را تجربه خواهند کرد و اینکه در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی امکانات رفاهی مناسبی برای افراد ویلچری تعبیه‌شده است. در رابطه با تمیزی و مرتب بودن اتاق‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد که همه اتاق‌ها همه‌روزه به‌طور رایگان نظافت می‌شود و همین امر سبب جلب رضایت مسافران شده و از اقامتشان احساس رضایت می‌کنند. لازم به ذکر است در داخل اتاق‌ها نیز گاوصندوق تعبیه‌شده است تا در هنگام رفتن به گشت‌وگذار وسایل ارزشمند و گرانبهای خود را داخل گاوصندوق گذاشته و با خیال راحت هتل را ترک کنید. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل افراد سیگاری باید به محوطه مشخص‌شده و به دور از اتاق‌ها بروند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید صبحانه سلف‌سرویس نوش جان کنید و روزی عالی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

فاصله هتل دعوت اوغلو استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بندرگاه توزلا: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک اینترسیتی: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مارینا ویاپورت: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک مال تپه: ۱۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است