search
menu

هتل Tempo Suites Airport Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tempo Suites Airport Istanbul
امکانات هتل تمپو سوئیت ایرپورت استانبول
خدمات هتل تمپو سوئیت ایرپورت استانبول
واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله هتل تمپو سوئیت ایرپورت استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Tempo Suites Airport Istanbul


هتل تمپو سوئیت ایرپورت یکی از هتل‌های کوچک و دلچسب شهر استانبول است که فضای زیبا و طراحی داخلی اتاق‌های آن آرامشی فراموش نشدنی را برای مسافران به ارمغان خواهد آورد. این هتل سه ستاره تا فرودگاه آتاتورک تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد و مهمانانی که با تهیه بلیط هواپیما از طریق فرودگاه آتاتورک به ترکیه سفر کرده اند می‌توانند به راحتی به این هتل دسترسی داشته باشند و اقامت شیرینی را در آن تجربه کنند. استانبول شهری بسیار تماشایی در کشور ترکیه است که گوشه گوشه آن از نظر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. سفر به این شهر بدون شک خاطرات فراموش نشدنی را برای مسافران رغم خواهد زد که با اقامت در یک هتل زیبا و راحت، لذت این سفر برای مهمانان چندین برابر خواهد شد.
یکی از تجربه‌های نابی که با اقامت در هتل Tempo Suites Airport Istanbul می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، قدم زدن در میان بازار‌های محلی و چهارشنبه بازار‌یشیل کوی است که از هتل فاصله چندانی ندارد و مهمانان این هتل می‌توانند با طی مسافتی بسیار کوتاه به این بازار‌ها دسترسی داشته باشند و ضمن خرید و گشت‌گذار، با فرهنگ‌های گوناگون محله‌های مختلف شهر استانبول نیز بیشتر آشنا شوند.

امکانات هتل تمپو سوئیت ایرپورت استانبول


مهم‌ترین ویژگی هتل تمپو سوئیت ایرپورت استانبول فضای دلچسب و آرامش بخش آن است که محیطی دلپذیر را برای استراحت و اقامت مسافران فراهم می‌کند. در رستوران این هتل می‌توانید طعم دلچسب انواع غذا‌های لذیذ ترکی را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید. برای صرف میان وعده، کافی شاپ‌های متعددی در داخل هتل و در نزدیکی هتل قرار گرفته اند که بهترین محل‌ها را برای گذراندن اوقات فراغت مهمانان فراهم می‌کنند. صبحانه نیز در این هتل رایگان است و به صورت بوفه در فضای باز سرو می‌شود. دوربین‌های مدار بسته و خدمات دربان هتل نیز امنیت را به صورت شبانه روزی فراهم می‌کنند و مسافران می‌توانند بدون دغدغه و با آرامش، اقامت خوبی را در هتل Tempo Suites Airport Istanbul تجربه کنند. آسانسور، محل نگهداری چمدان، پارکینگ، اینترنت رایگان در سرتاسر هتل، کپسول‌های آتشنشانی، اتاق‌های عایق صدا و ... از دیگر امکانات این هتل به شمار ‌می‌روند.

خدمات هتل تمپو سوئیت ایرپورت استانبول


خدمات متنوع و متعددی در هتل تمپو سوئیت ایرپورت استانبول وجود دارند که آرامش و راحتی کامل را به مهمانان این هتل ارائه می‌دهند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کند. پرسنل هتل همگی مسلط به دو زبان انگلیسی و ترکی هستند و رفتار محترمانه و صمیمانه‌ای که با مسافران دارند سبب شده است که مهمانان این هتل همواره از سکونت در آن احساس رضایت داشته باشند.
سرویس خدمات نظافت در این هتل به صورت روزانه فعال است و هیچ نگرانی از بابت تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی وجود نخواهد داشت. علاوه بر وعده‌های اصلی غذایی که در رستوران سرو می‌شوند مهمانان می‌توانند غذای مخصوص کودکان را نیز از هتل سفارش دهند. ارائه بلیط جاذبه‌ها و نمایش‌ها، خدمات شاتل، خشکشویی، سرویس اتو، دستگاه واکس کفش، کانال‌های تلویزیونی مخصوص کودکان و نوجوانان، خدمات تهیه بلیط، محل نگهداری چمدان و. . . نیز از دیگر خدمات هتل Tempo Suites Airport Istanbul به شمار ‌می‌روند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه خرید بلیط هواپیمای استانبول ضمن سفر به این شهر زیبا در هتل Tempo Suites Airport اقامت داشته باشید و از خدمات و امکانات رفاهی آن بهره‌مند شوید.

واحد‌های اقامتی و امکانات واحد‌های اقامتی


واحد‌های اقامتی هتل تمپو سوئیت ایرپورت استانبول با طراحی داخلی خاص و فضای بزرگ و زیبایی که دارند بدون شک می‌توانند اقامت دلچسب و بی‌نقص را برای مهمانان این هتل فراهم کنند. هتل دارای ۴۵ واحد‌های اقامتی است و از انواع واحد‌های اقامتی آن می‌توان به سوئیت، اتاق‌های سه نفره، اتاق توئین استاندارد، اتاق دبل استاندارد و اتاق دبل استاندارد با تخت اضافه اشاره کرد. امکانات متعددی که در واحد‌های اقامتی هتل Tempo Suites Airport Istanbul وجود دارند تمامی شرایط لازم برای یک اقامت‌ایده آل را فراهم می‌کنند. سیستم تهویه مطبوع، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، تلفن، تلویزیون، حمام اختصاصی به همراه دوش و سشوار، صندوق‌امانات، مینی بار، یخچال و. . . از جمله امکانات رفاهی موجود در واحد‌های اقامتی این هتل هستند.

فاصله هتل تمپو سوئیت ایرپورت استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا آرامگاه سینان ادرم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل فلوریا: ۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۲۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مترو سیتی استانبول: ۱۹.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۹.۶ کیلومتر
فاصله تا جزیره بیوک آدا: ۴۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است