search
menu

هتل Tempo Hotel Caglayan Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tempo Hotel Caglayan
امکانات کلی هتل تمپو کاگلایان استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
فاصله هتل تمپو کاگلایان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tempo Hotel Caglayan


هتل Tempo Hotel Caglayan یکی از هتل‌های ۳ ستاره استانبول است که در منطقه کایتحانه قرار دارد. کایتحانه از مناطق نوساز استانبول است که دسترسی خوبی به دیگر مناطق شهری دارد و با اقامت در این منطقه می‌توانید به راحتی از جاهای دیدنی استانبول بازدید نمایید. هتل تمپو کاگلایان ۶ طبقه است و ۴۹ اتاق مدرن دارد. ساختمان این هتل نمای بیرونی زیبا و منحصر به فردی دارد، البته کیفیت این هتل به نمای بیرونی محدود نمی‌شود و دارای امکانات و خدمات باکیفیتی هم است. هتل تمپو کاگلایان از هتل‌های میان رده استانبول و از گزینه‌های مقرون به صرفه برای اقامت محسوب می‌شود. اگر قصد سفر به استانبول و بازدید از جاهای دیدنی آن دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول، راحت‌ترین و سریع‌ترین روش سفر به این شهر جذاب است.

امکانات کلی هتل تمپو کاگلایان استانبول


برای رفاه مهمانان عزیز امکانات به‌روز و باکیفیتی برای آنان فراهم شده است. از خدمات اساسی هتل تمپو کاگلایان می‌توان به اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و ترانسفر رفت و برگشت باهزینه اشاره کرد. امکانات دیگری از جمله آسانسور، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، تحویل مواد غذایی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. خوشبختانه هتل تمپو کاگلایان دسترسی خوبی به سیستم حمل و نقل عمومی دارد و با بهره‌گیری از آن می‌توانید در شهر گردش کنید؛ البته این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل است که با استفاده از آن می‌توانید خیلی راحت از جاهای دیدنی استانبول بازدید نمایید. خدمات دیگری از جمله نظافت روزانه، اتو، لاندری، خشک‌شویی و تهیه بلیط در این هتل ارائه می‌‌شود. کارکنان هتل کاملا حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. به ۵ زبان عربی، انگلیسی، ترکی، آلمانی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. لازم به ذکر است هتل تمپو کاگلایان دارای پارکینگ نیست و ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل تمپو کاگلایان دارای چندین نوع اتاق است و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. از انواع اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق استاندارد تویین، استودیو، استاندارد دوبل و استاندارد دوبل با تخت اضافه اشاره کرد. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت نفر اضافه دارند و سرویس اضافی مشمول هزینه است. تخت خواب کودک در صورت درخواست به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. ناگفته نماند هزینه اقامت کودکان بالای ۱۲ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. طراحی داخلی اتاق‌ها مدرن و زیبا است و بسیاری از امکانات رفاهی مورد نیاز در آن‌ها قرار گرفته است. تمامی اتاق‌ها عایق صدا هستند و برخی از اتاق‌ها دارای وان آبگرم اختصاصی هستند. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به آشپزخانه، یخچال، مینی‌بار، تهویه مطبوع، مبلمان، کمد لباس، رخت‌آویز، میز، صندلی، آباژور، اتو، میز اتو، تلویزیون، اینترنت رایگان، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود و شامل خوراکی‌های متنوع و باکیفیتی است. تمامی غذاها با مواد اولیه تازه تهیه می‌شوند. در صورت تمایل می‌توانید از منوی غذاهای رژیمی غذای دلخواهتان را سفارش دهید. همچنین برای خوردن میان وعده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌توانید به سالن هتل تشریف ببرید. باوجود رستوران‌های درجه یک فراوانی که در نزدیکی هتل قرار دارند، گزینه‌های متنوعی برای ناهار و شام پیش رویتان خواهد بود. کافه رستوران بیاز در ۷۰۰ متری هتل قرار دارد و کافه رستوران‌های جواهیر اوغلو، سزر و چینار کمتر از ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارند و می‌‌توانید پیاده به آن‌ها سر بزنید.

فاصله هتل تمپو کاگلایان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تقسیم: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دلمه باغچه: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پل بسفر: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است