search
menu

هتل Tempo Hotel 4 Levent Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tempo Hotel 4 Levent Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تمپو ۴ لونت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تمپو ۴ لونت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tempo Hotel 4 Levent Istanbul


هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا از شهر تاریخی و زیبای استانبول و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و دیگر مکان‌های دیدنی آن دیدن می‌کنند. در این شهر هتل‌های بسیار خوب و با کیفیتی بالا قرار دارند که یکی از آنها هتل سه ستاره تمپو ۴ لونت است. این هتل از سال ۲۰۱۲ پذیرای مهمانان است و موقعیت قرارگیری خوبی در شهر استانبول دارد و به جاهای دیدنی استانبول مانند مراکز خرید، جاذبه‌های تاریخی، دریا و ایستگاه‌های اتوبوس نزدیک است. این هتل برای کسانی که به دنبال اقامتگاهی ارزان و راحت هستند و بیشتر تمایل دارند در شهر گشتی بزنند و تفریح کنند و یا کسانی که برای کار و تجارت به استانبول می‌آیند مناسب است. اگر بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده‌اید، به راحتی از فرودگاه استانبول تا هتل تمپو ۴ لونت استانبول را در حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه با ماشین طی کنید و یا می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی سابیجا گوکچن بروید که ۴۸ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در صورتی که تمایل دارید سوار قطار در مترو شوید، خوب است بدانید که این هتل در ۲ کیلومتری ایستگاه مترو (4. Levent Metro Station-Emniyet Evleri Exit) واقع‌شده‌است.

امکانات و خدمات عمومی هتل تمپو ۴ لونت استانبول


امکانات و خدماتی که در هتل اقتصادی تمپو ۴ لونت وجود دارد برای اقامتی راحت و خوش در نظر گرفته شده‌اند و نشان دهنده سنت مهمان نوازی ترکی به همراه مدرنیته است. این هتل دکوراسیونی چشم‌نواز، رنگارنگ، روحیه‌بخش و جذاب دارد که باعث شده‌است اقامت در این هتل به‌یادماندنی باشد. امکانات کلی این هتل شامل لابی با فضایی مشترک برای تماشای تلویزیون، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، بوفه در لابی، دستگاه واکس‌کفش، فکس، فتوکپی، سیستم تهویه مطبوع و صبحانه است. خدمات این هتل شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، نگهداری از چمدان، نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، اتو، خدمات اتاق، تحویل سفارشات خوراکی و موادغذایی از فروشگاه‌ها و خدمات مخصوص معلولین. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو دارید، از ترانسفر فرودگاهی و سرویس شاتل هتل استفاده کنید تا با سهولت بیشتری رفت‌و‌آمد کنید. باید گفت که در این هتل بیزینس سنتر همراه با کامپیوتر وجود دارد. کارکنان مجرب هتل تمپو ۴ لونت استانبول علاوه بر زبان ترکی به چندین زبان دیگر مانند انگلیسی، روسی، مقدونی و بلغاری مسلط هستند و با استقبالی گرم، پذیرای مهمانان گرامی هستند.

اتاق های هتل


در این هتل زیبا و سه ستاره، اتاق‌های متنوعی قرار دارند که برای اقامتی آسوده طراحی شده‌اند و تمام این ۳۵ اتاق آماده برای اقامت به صرفه مسافران هستند. اتاق‌های استاندارد هتل تمپو ۴ لونت دارای مساحتی بین ۲۰ تا ۲۳ متر مربع هستند و اتاق‌های اقتصادی هم ۲۱ متر مربع هستند که هرکدام یک تخت دابل یا دو تخت تویین دارند. در اتاق‌ها جلوه‌های مدرنی مانند نورهای نئون به کار رفته‌است که باعث زیبایی و منحصربه‌فرد شدن اتاق‌های این هتل شده‌است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل تمپو ۴ لونت استانبول می‌توانید بدون دغدغه اقامتی خاطره‌انگیز را داشته باشید. تجهیزات و وسایل بسیار مناسبی در اتاق‌ها برای اقامت وجود دارد از جمله: تلویزیون، یخچال، مبلمان، اینترنت رایگان با سرعت بالا، کمدلباس، میز، صندلی، مینی‌بار شامل نوشیدنی و اسنک، صندوق امانات دیجیتالی، سیستم اطفاحریق، حمام با دوش، وسایل بهداشتی سرویس بهداشتی و حمام مانند حوله، شامپو، مایع دست‌شویی و صابون، دمپایی، کف پارکت یا فرش، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تلفن. در اتاق‌ها امکان سیگارکشیدن وجود ندارد.

رستوران هتل


در هتل تمپو ۴ لونت در کنار خانواده، دوستان و خانواده خود در فضایی دلنشین در کافی‌شاپ در لابی بنشینید و لذت ببرید، خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای خود بسازید و اوقاتی خوش را سپری کنید. قابل ذکر است که مسافران در کافی‌شاپ یا همان بوفه لابی تنها می‌توانند صبحانه میل کنند؛ ساعت سرو آن هم در روزهای عادی از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ صبح و در روز‌های تعطیل از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱ صبح است. امکان درخواست میوه و صبحانه در اتاق هم وجود دارد.

فاصله هتل تمپو ۴ لونت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۳۴ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است