search
menu

هتل Teknosports Otel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Teknosports Otel
امکانات هتل تکنوسپورت اتل
خدمات هتل تکنوسپورت اتل
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تکنوسپورت اتل

درباره Teknosports Otel


هتل تکنوسپورت اتل استانبول بدون شک یکی از جذاب‌ترین و بهترین هتل‌های ۳ ستاره در شهر استانبول است. این هتل امکانات فراوانی دارد که می‌توانند در کیفیت اقامت مسافران بسیار تاثیر گذار باشند. علاوه بر محیط امن و راحتی که این مجموعه در اختیار شما قرار می‌دهد، مهمانان هتل می‌توانند از تفریحات متنوعی نیز بهره‌مند شوند که در کنار لذت بردن از زیبایی‌های شهر استانبول، سفر فوق العاده‌ای را برای آنان رقم خواهند زد. استانبول یکی از توریستی‌ترین شهر‌های کشور ترکیه است که در بین گردشگران و علی الخصوص مسافران ایرانی طرفداران فراوانی دارد. در این شهر مسافران می‌توانند از مناطق جذاب و شگفت‌انگیزی دیدن کنند که کاخ دلمه باغچه، مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول، مسجد آبی استانبول، آب انبار باسیلیکا استانبول و… تنها گوشه‌ای از آن‌ها به شمار می‌روند.
لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول با سفر به شهر زیبای استانبول در هتل Teknosports Otel اقامت داشته باشید و لحظات فوق العاده زیبایی را در این سفر برای خود خلق کنید.

امکانات هتل تکنوسپورت اتل


هتل تکنوسپورت اتل دارای امکانات متنوعی است که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. امکاناتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند بسیار بیشتر از یک هتل سه ستاره هستند و مهمانان از اقامت در آن راضی خواهند بود. تراس موجود در هتل منظره‌ای بسیار زیبا از شهر استانبول را به مهمانان ارائه می‌دهد که مسافران می‌توانند ساعات‌ها در آن بنشینند و از تماشای زیبایی‌های شهر استانبول لذت ببرند. هتل دارای فضای سبز و یک باغ زیبا است که محیطی آرامش بخش و جذاب را برای قدم زدن و گذراندن اوقات فراغت مهمانان فراهم می‌کند. در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای ترکی را امتحان کنید و از تجربه طعم دلچسب و لذت بخش آن‌ها لذت ببرید.
امکانات ورزشی متنوعی در این هتل وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز تناسب اندام و زمین تنیس اشاره کرد. استخر سرپوشیده موجود در هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و مهمانان می‌توانند در تمام فصول سال از امکانات آن بهره‌مند شوند. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز است و استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک ممنوع می‌کند. از دیگر امکانات موجود در هتل Teknosports Otel می‌توان به قهوه خانه، مینی مارکت، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و… اشاره کرد.

خدمات هتل تکنوسپورت اتل


خدماتی که در هتل تکنوسپورت اتل استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند به گونه‌ای هستند که نیاز‌های مختلف مسافران را در طول سفر برطرف می‌کنند و سبب می‌شوند که مهمانان راحتی و آرامش کامل را همزمان با هم در این هتل تجربه کنند. انوع خدمات خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، پرس شلوار و… در هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که خیال مسافران را از لحاظ نگهداری و شست و شوی لباس‌هایشان در طول مسافرت کاملا راحت می‌کنند. هتل دارای خدمات خانه داری است و هیچ مشکلی از لحاظ تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی وجود نخواهد داشت. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر استانبول وارد شدید، به خوبی از شما استقبال می‌کند. کلاس‌های یوگا و کلاس‌های تناسب اندام نیز از جمله خدمات ویژه هتل Teknosports Otel هستند که بسیار مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرند.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی که در هتل تکسونپورت اتل استانبول به مسافران ارائه می‌شوند تمیز، شیک و مجهز هستند و در مجموع فضایی زیبا و آرامش بخش را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. این هتل دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق لوکس و اتاق کینگ اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متنوعی در واحدهای اقامتی هتل Teknosports Otel به مهمانان ارائه می‌شوند که راحتی کامل را در زمان اقامت به مسافران هدیه می‌کنند و سبب می‌شوند که مسافران در زمان سکونت در هتل کمبودی را احساس نکنند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، صندوق امانات، حمام اختصاصی به همراه حوله، دمپائی و سشوار، منطقه نشیمن به همراه مبلمان و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تکنوسپورت اتل


فاصله هتل تا مرکز خرید ویاپورت استانبول: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کارخانه کشتی‌سازی توزلا: ۸.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک بین شهری استانبول: ۹.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا منطقه صنعتی سازمان یافته گبزه: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل تا ویاپورت ماریانا: ۱۱.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است