search
menu

هتل Taxim Lounge Hotel Special Category Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taxim Lounge Hotel Special Category Istanbul
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل تکسیم لانژ استانبول

درباره هتل Taxim Lounge Hotel Special Category Istanbul


ساختمان ۲۰۰ ساله هتل تکسیم لانژ درست در قلب منطقه محبوب و پرطرفدار تقسیم استانبول واقع شده است و تنها ۸۰۰ متر با مرکز تاریخی و قدیمی شهر استانبول فاصل دارد. با اینکه میدان تقسیم با هتل‌های لوکس و خوش‌نمای زیادی احاطه شده ولی نمای جذاب هتل تکسیم لانژ و درها و پنجره‌های مشکی‌اش مهمانان زیادی را به راه‌پله‌های ساختمان می‌کشاند.

امکانات رفاهی هتل


هتل تکسیم لانژ با ارائه خدمات و امکانات رفاهی از قبیل اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، اتاق خانواده، اتو و سرویس ترانسفر فرودگاهی توانسته در طی سال‌های طولانی رضایت مهمانان خود را جلب کند. دیوارهای قدیمی ساختمان زیر سایه مبلمان و دکوراسیون مدرنِ اتاق‌هایش فضای دلنشینی را ساخته‌اند و در تمامی اتاق‌ها مهمانان می‌توانند از تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی‌بار و بخش نشیمن بهره‌مند باشند. ضمنا اتاق‌های هتل تکسیم لانژ استانبول حمام‌های اختصاصی مجهز به دوش، سشوار و حوله تن‌پوش دارند تا خستگی را از تن مهمانان بزدایند. در این هتل مهمانان هر روز به صورت رایگان چای و پودر قهوه‌شان را از کارکنان دریافت کرده و علاوه بر این صبحانه خود را در رستوران هتل میل می‌کنند. رستوران هتل تکسیم لانژ فضای دل‌انگیزی دارد و باغ زیبایی آن را احاطه کرده است و حتی به مهمانان این فرصت را می‌دهد که به جای اینکه جای دوری بروند، همان‌جا ناهار یا شامشان را میل کنند.

موقعیت مکانی هتل


در مجاورت ساختمان هتل تکسیم لانژ استانبول گالری‌های هنری، بوتیک‌های رنگارنگ، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارند که از سنگینی برنامه‌های سفر مهمانان می‌کاهند.
تنها در فاصله‌ی ۵۰۰ متری از هتل تکسیم لانژ می‌توان در خیابان رنگارنگ و شلوغ استانبول قدم زد و به‌روز ترین مارک‌های پوشاک (زارا، اچ‌اندام، نایکی) را در آن یافت. گفتنی است که مرکز همایش لطفی کردار به راحتی قابل دسترسی بوده و تنها ۳ کیلومتر با هتل Taxim Lounge Hotel Special Category Istanbul فاصله دارد، از طرفی فرودگاه‌ استانبول در فاصله ۳۹ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در فاصله ۴۱ کیلومتری تکسیم لانژ واقع شده‌اند و خریداران بلیط هواپیما استانبول می‌توانند با پرداخت هزینه از بلیط‌های حمل‌ونقل عمومی یا سرویس ترانسفر فرودگاهی هتل بهره‌مند شوند. این هتل پارکینگی برای پارک خودرو در نظر نگرفته است.

اماکن نزدیک به هتل تکسیم لانژ استانبول


مرکز خرید دمیرورن: ۱۰۰ متر
خیابان استقلال: ۲۰۰ متر
میدان تقسیم: ۴۰۰ متر
برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
کاخ دلمه باغچه: ۱.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است