search
menu

هاستل Taxim Hostel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taxim Hostel Istanbul
امکانات هاستل تکسیم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هاستل تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taxim Hostel Istanbul


هاستل تکسیم در فاصله ۸۰۰ متری از میدان تکسیم واقع شده است. نزدیک بودن این هتل به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است، از ویژگی های مهم این هتل است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است. همچنین ایستگاه اتوبوس عمر هیام و ایستگاه متروی تکسیم در فاصله نزدیک از این هتل قرار داشته و امکان دسترسی آسان به اماکن و مراکز دیدنی را فراهم کرده است. هتل در فاصله ۴۹ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۷ کیلومتری از فرودگاه صبیحه گوکچن قرار دارد. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل تکسیم یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات هاستل تکسیم استانبول


از جمله امکاناتی که هتل تکسیم برای مسافران ارائه می‌دهد شامل WiFi رایگان، آشپزخانه مشترک، سالن استراحت و تلویزیون مشترک، انبار چمدان و اتاق های خانوادگی است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. از خدمات نظافتی که هتل ارائه می‌دهد می‌توان به خدمات لباسشویی اشاره کرد که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود. کپسول های اتش نشانی و دوربین های مدار بسته از جمله خدمات امنیتی موجود در هتل Taxim Hostel Istanbul است. مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند باید توجه داشته باشند که هاستل تکسیم فاقد پارکینگ است.
این هاستل فاقد رستوران است اما به دلیل نزدیک بودن هتل به مرکز شهر رستوران ها و کافه های زیادی همچون Midpoint Restaurant، Saray Muhallebicisi و Beat Club در اطراف آن وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و مختلف را ارائه می دهند و مسافران می‌توانند وعده های غذایی خود را در آنجا سرو کنند. علاوه بر آن امکاناتی برای تهیه غذا در آشپزخانه مشترک موجود در هتل برای مسافران فراهم شده است. در آشپزخانه مشترک هتل امکاناتی از قبیل اجاق گاز، لباسشویی، ماکروویو، کتری برقی، وسایل آشپزخانه و یخچال برای مسافران فراهم شده است. همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است اما مکان هایی اختصاصی برای افراد سیگاری وجود دارد. این هاستل فاقد آسانسور بوده و جابجایی در طبقات فقط از طریق پله انجام می‌شود. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و ترکی تسلط کامل دارند و آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل تکسیم دارای ۱۷ اتاق بوده که انواع اتاق های مختلف شامل اتاق تک نفره با حمام اختصاصی، اتاق دو نفره با حمام اختصاصی، اتاق تک نفره با حمام مشترک، اتاق تویین با حمام، اتاق سه تخته با حمام، تخت تک نفره در اتاق خوابگاهی زنانه و تخت تک نفره در اتاق خوابگاهی مختلط را ارائه می‌دهد و متناسب با نیاز مسافران در صورت سفر به تنهایی یا با گروه دوستان و خانواده امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد و اقامتی دنج را برای مهمانان تضمین می کند.
اتاق های هاستل تکسیم دارای کفپوش پارکت است و Wi-Fi رایگان در اتاق ها در دسترس است. اتاق های هتل Taxim Hostel Istanbul ضد سیگار بوده و همگی دارای سیستم گرمایشی هستند. هر اتاق یک میزکار داشته و اتاق ها دارای ملحفه و حوله هستند. همچنین برخی از اتاق ها دارای کمد نیز هستند. اتاق ها دارای حمام مجهز به دوش، سشوار، توالت فرنگی و دستمال توالت است.

فاصله هاستل تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است