search
menu

هتل Taxim Elegance Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taxim Elegance Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تکسیم الگانس سوئیت
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم الگانس سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taxim Elegance Suites Istanbul


هتل تکسیم الگانس سوئیت در مرکز شهر استانبول واقع شده و از هتل‌های خوب این شهر تاریخی به شمار می‌رود. اقامت در هتل Taxim Elegance Suites Istanbul با مزایای متعددی همراه است. گردشگران استانبول با انتخاب هتل تکسیم الگانس سوئیت برای اقامت، دسترسی خوبی به جاهای دیدنی استانبول خواهند داشت. هتل تکسیم الگانس در منطقه ‌بی‌اوغلو قرار دارد و با میدان تکسیم ۳۰۰ متر فاصله دارد. جاذبه‌های مهم دیگری ازجمله کاخ دلمه باغچه و برج گالاتا نیز حدود ۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. چنانچه به بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی استانبول علاقه‌مندید، پیشنهاد ما خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول است. در این هتل اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل تکسیم الگانس سوئیت


در هتل تکسیم الگانس سوئیت طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل تکسیم الگانس سوئیت ۲۴ ساعته است. در این قسمت هتل، خدمات تور، چک‌این/اوت خصوصی، اتاق چمدان، صرافی و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل تکسیم الگانس چک‌این از ساعت ۱۳.۳۰ تا ۱۴ و چک‌اوت از ساعت ۱۱.۳۰ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی و عربی بوده و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند. امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی هتل Taxim Elegance Suites Istanbul را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته و دزدگیر را نام برد. لازم به ذکر است فرودگاه استانبول و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن ۳۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارند و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ناگفته نماند حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


Taxim Elegance Suites Istanbul دارای واحدهای اقامتی راحت و زیبایی است. اتاق‌های هتل تکسیم الگانس با رنگ‌های روشن تزئین شده‌اند و دارای فضای دلنشین و آرامی هستند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس دوبل، اتاق اکونومی چهارنفره، اتاق دوبل اقتصادی، اتاق دلوکس چهارنفره و اتاق کامفورت چهارنفره است. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم گرمایش، کمد لباس، رخت‌آویز و رادیو از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. واحدهای هتل الگانس دارای آشپزخانه مجزا با یخچال و لوازم پخت‌و‌پز هستند و مهمانان عزیز می‌توانند در هر زمان که تمایل داشتند، غذای موردنظرشان را تهیه کنند. ناگفته نماند هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز است. هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


همان‌طور که اشاره شد یکی از ویژگی‌های خوب هتل Taxim Elegance Suites Istanbul موقعیت مکانی آن است. با اقامت در هتل تکسیم الگانس سوئیت امکان گردش در شهر برایتان فراهم خواهد شد. با استفاده از خدمات تور می‌توانید از جاذبه‌های مهم استانبول بازدید کنید. از طرفی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس در همسایگی هتل قرار گرفته و بلیط وسایل نقلیه عمومی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد که موجب گردش راحت در شهر می‌شود.

رستوران هتل


هتل Taxim Elegance Suites دارای رستوران نیست و برای صرف غذا باید یکی از رستوران‌های خارج هتل را انتخاب کنید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های خوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل تکسیم الگانس سوئیت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۳.۲ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است