search
menu

پارک آبی دیدیم

[ پنهان کردن ]
پارک آبی دیدیم
توضیحاتی درباره پارک آبی دیدیم
هتل های نزدیک به پارک آبی دیدیم
۷نکته که قبل از رفتن به پارک آبی دیدم باید به آن ها توجه کنید

پارک آبی دیدیم


شهر دیدیم یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است.این شهر در استان آیدین قرار دارد. شهر دیدیم طبیعت بکر و بسیار جذابی دارد و اگر به طبیعت علاقه دارید و می خواهید طبیعت زیبای ترکیه را ببینید حتما باید به این شهر سر بزنید. در کنار جاذبه های طبیعی و بکر، آثار تاریخی باشکوهی در این شهر وجود دارد تا علاقه مندان به تاریخ از سفر به این شهر با بلیط هواپیما لذت ببرند.
در این شهر امکانات تفریحی فوق العاده ای برای گردشگران ایجاد شده است. یکی از این امکانات، پارک آبی دیدیم است. اگر به آب تنی کردن علاقه دارید و دوست دارید در سفر خود لحظات پر از هیجان را تجربه کنید تا پایان مقاله همراه ما باشید تا این پارک آبی جذاب را معرفی کنیم.
در قسمت اول مقاله امکانات و مختصات پارک آبی «دیدیم» را توضیح می دهیم و در بخش بعدی، مراکز اقامتی نزدیک به این پارک را نام می بریم و هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم تا در صورتی که می خواهید به شهر دیدیم سفر کنید و از امکانات این پارک آبی استفاده کنید، در نزدیک ترین هتل به این پارک اتاق رزرو کنید و رفت و آمد شما آسان تر شود.

پارک آبی دیدیم

توضیحاتی درباره پارک آبی دیدیم


پارک آبی دیدیم (Didim Aqua park)یکی از بزرگ ترین و جذاب ترین پارک های آبی کشور ترکیه است. این پارک آبی در ساحل دریای اژه قرار گرفته است و از مرکز شهر «دیدیم» ۸ کیلومتر فاصله دارد. مساحت این مجموعه تفریحی حدود ۳۶۰۰۰ متر مربع است. در این پارک آبی چندین استخر شنا، سرسره های آبی و امکانات تفریحی دیگر وجود دارد.
اگر می خواهید از امکانات تفریحی این پارک استفاده کنید لازم است بدانید که اجازه بردن غذا و نوشیدنی را به داخل پارک ندارید. برای دسترسی به این پارک می توانید از سرویس هایی که در مرکز شهر دیدیم وجود دارد و مینی بوس ها استفاده کنید. در خط بعدی آدرس پارک دیدیم را مشاهده می کنید.
آدرس پارک آبی دیدیم: Mavişehir Yolu Üzeri, 09270 Didim/Aydın

قبل رفتن به این پارک حتما کرم ضد آفتاب خود را به همراه داشته باشید. بلیط پارک آبی دیدیم به تفکیک سن به شرح زیر است:
• کودکان ۱ تا ۳ سال: رایگان
• کودکان ۴ تا ۹ سال : ۴۰ لیر ترکیه
• افراد بالال ۹ سال: ۶۰ لیر ترکیه

در صورتی که می خواهید با این مجموعه تماس بگیرید می توانید از شماره تلفن ۵۳۵۵۹۹۶۹۰ استفاده کنید.
اگر قصد دارید از امکانات تفریحی این پارک جذاب استفاده کنید پیشنهاد می کنیم که حتما در هتل هایی که در ادامه معرفی می کنیم اتاق رزرو کنید.
پارک آبی دیدیم

هتل های نزدیک به پارک آبی دیدیم



• هتل بویوک آنادولو


یکی از هتل های ۵ ستاره نزدیک پارک آبی دیدیم،‌ هتل بویوک آنادولو(Buyuk Anadolu Didim Resort Hotel) است. این هتل یکی از مجهزترین هتل های شهر دیدیم است و در آن امکانات تفریحی بی نظیری مثل استخر روباز، باشگاه ورزشی، استخر مخصوص کودکان،‌ مرکز اسپا و محوطه تفریحی مخصوص کودکان وجود دارد. این هتل زیبا با پارک آبی دیدم ۴ کیلومتر فاصله دارد. در این هتل ۲۸۲ اتاق وجود دارد که همگی آن ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، فضای نشیمن، گاو صندوق و بالکن مبله شده هستند. در صورتی که می خواهید لذت اقامت در بهترین هتل شهر دیدیم را تجربه کنید حتما در هتل بویوک آنادولو اتاق رزرو کنید.

• هتل مدوسا هاوس


یکی از نزدیک ترین هتل های شهر به پارک آبی دیدیم،‌ هتل مدوسا هاوس (Medusa House Hotel) است. تعداد اتاق های موجود در این هتل ۱۰ عدد است. هرکدام از این اتاق ها مجهز به اینترنت وایرلس و سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. در هتل مدوسا هاوس یک باغ و یک فضای مخصوص باربیکیو وجود دارد. این هتل با پارک آبی دیدیم حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد. در صورتی که می خواهید در یک هتل ساده و دنج در نزدیکی پارک آبی دیدیم (Didim Aqua park) اقامت کنید، حتما در هتل مدوسا هاوس اتاق رزرو کنید.

• هتل تمپل کلاس


هتل تمپل کلاس (Temple Class Hotel)یکی از هتل های ۳ ستاره شهر دیدیم که در نزدیکی پارک آبی دیدیم واقع شده است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد و در آن امکانات تفریحی مختلفی مثل استخر روباز، باشگاه ورزشی و استخری مخصوص کودکان وجود دارد. فاصله هتل تمپل کلاس تا پارک آبی دیدیم حدود ۷ کیلومتر است. در این هتل ۷۹ اتاق برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. اگر می خواهید در یکی از هتل های ارزان قیمت شهر که در نزدیکی پارک آبی دیدیم قرار گرفته اقامت کنید،‌ هتل تمپل کلاس مناسب شما است. در نزدیکی هتل تمپل کلاس جاذبه های گردشگری دیگری مثل محوطه باستان شناسی معروف ترکیه به نام دیدیما(Dydima) و معبد آپولو قرار دارند.

• هتل آکوا ویستا هالیدی ویلیج


یکی از هتل های شهر دیدیم که در نزدیکی پارک آبی دیدیم قرار گفته است، ‌هتل آکوا ویستا هالیدی ویلج یا " Aqua Vista Holiday Village " است. این هتل زیبا تا پارک آبی دیدیم حدود ۶ کیلومتر فاصله دارد. در این هتل یک استخر روباز و یک استخر مخصوص کودکان وجود دارد. هتل آکوا ویستا هالیدی ویلیج یکی از هتل های ارزان قیمت شهر دیدیم به حساب می آید. در صورتی که با خانواده به شهر دیدیم سفر می کنید و دلتان می خواهد وعده های غذایی تان را خودتان درست کنید این هتل مناسب شما است. چرا که در هر اتاق این هتل آشپزخانه ای تعبیه شده است تا مسافرانی که به دنبال کاهش هزینه های سفر خود هستند، غذایشان را خودشان بپزند.
پارک آبی دیدیم

۷نکته که قبل از رفتن به پارک آبی دیدم باید به آن ها توجه کنید


• در صورتی که کودک خردسال به همراه دارید حتما طوری هماهنگ کنید که یک نفر مراقب او باشد و دیگران به تفریح کردن بپردازند.
• قبل از رفتن به پارک حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
• ترجیحا یک ساعت ضد آب به دست داشته باشید تا بتوانید زمان خود را مدیریت کنید.
• اگر گروهی یا خانوادگی به پارک می روید حتما زمان و محل مشخصی را برای قرار ملاقات و جمع شدن دوباره تعیین کنید.
• با خودتان حوله ببرید.
• دقت کنید که ناجیان غریق پارک حضور داشته باشند تا در صورت بروز حادثه ای ناخوشانید خیالتان راحت باشد که افراد آموزش دیده ای به شما و نزدیکانتان کمک خواهند کرد.
• از لباس شنای مناسب استفاده کنید.
برای آشنایی با جاهای دیدنی دیگر دیدیم بهتر است مقاله آن را در همین سایت مطالعه کنید.



فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است