search
menu

هتل Taksim Yazici Residence Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Yazıcı Residence Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Yazıcı Residence Istanbul


هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول، هتل ۵ ستاره قلب شهر استانبول، یعنی منطقه بی اوغلو است و با فراهم کردن امکانات متنوع سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و برای مهمانانی که دوست دارند به راحتی و با طی مسافت کم از اکثر جاذبه های استانبول بازدید کنند، بسیار مناسب است. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی شهر ازجمله میدان تکسیم، خیابان استقلال، موزه مادام توسو، موزه پرا و ... آسان است و مهمانان می‌توانند با پیاده روی کوتاه مدت و یا با استفاده از انواع وسیله های حمل و نقل عمومی و طی مسافت کوتاه از این مکان ها بازدید کنند. امکانات رفاهی هتل تمام انتظارات مهمانان از اقامت دلنشین را برآورده می‌کنند. کارکنان مجرب و محترم هتل Taksim Yazıcı Residence Istanbul نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا لبخند رضایت بر لب‌های مهمانان بنشانند.

امکانات و خدمات عمومی هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول


در هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی‌شان به استانبول سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز مبلغ ۸ یورو پرداخت نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، کرایه خودرو، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، شاتل فرودگاهی، فتوکپی، فکس، دریافت سفارشات مارکت، خدمات بیدارباش، غذاهای بسته بندی شده، خدمات برای معلولین، تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، صبحانه در اتاق، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را با صبوری و حوصله راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول وجود دارند. اتاق های هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول شامل اتاق های خانواده، وی آی پی (VIP)، کینگ دلوکس، سوئیت های تریپل سوپریور، و ... هستند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و در صورت درخواست مهمان قابل رزرواند. در بالکن ها میز و مبلمان مخصوص فضای باز تعبیه شده‌اند که برای استراحت و تماشای چشم انداز مقابل مناسب هستند. اتاق های هتل از دکوراسیون فوق العاده شیک، جذاب و مدرن برخوردارند و با اسباب و اثاثیه به روز و اکسسوری های زیبا چیدمان یافته‌اند. در طراحی و چیدمان اتاق ها از رنگ‌های هماهنگ و دلباز استفاده شده که زیبایی اتاق ها را دوچندان می‌کنند. کف اتاق ها با پارکت چوبی پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی اتاق ها در وضعیت مطلوب و اطمینان بخش قرار دارند. خدمات خانه داری در صورت تقاضا با پرداخت هزینه به اتاق ها ارائه می‌گردد. اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدایی از بیرون به داخل یا بالعکس به گوش مهمانان نرسیده و اذیتشان نمی‌کند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، لپ تاپ، اتو، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. آشپزخانه های کوچکی داخل اتاق ها طراحی شده‌اند که دارای امکاناتی چون اجاق گاز، سینک ظرفشویی، کابینت، میز ناهارخوری، ظروف پذیرایی و ... هستند.

رستوران هتل


مهمانان می توانند به طور روزانه از صبحانه بوفه ای و کانتیننتال هتل نوش جان کنند. صبحانه شامل انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه است و مهمانان را تا ساعت ها سیر نگه می دارد.

فاصله هتل تکسیم یازیسی رزیدنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود استانبول: ۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است