search
menu

هتل Taksim Mood Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Mood Istanbul
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان تکسیم موود استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان تکسیم موود تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Mood Istanbul


هتل‌آپارتمان تکسیم موود از هتل‌های سه ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل با فاصله ۳ کیلومتری از مرکز شهر دارای بهترین موقعیت در این شهر است، بدین‌جهت دسترسی آسانی به اکثر نقاط استانبول دارد. همچنین به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو به این هتل با خیال راحت می‌توانید از مناطق و جاذبه‌های دیدنی و تاریخی گوناگون در این شهر بازدید کنید. هتل تکسیم موود تنها ۵۰ متر تا خیابان استقلال فاصله دارد، درواقع می‌توان گفت در مرکز این خیابان واقع‌شده است و همین دلیل سبب می‌شود تا در طول سال مملو از مسافر شود و از گردشگران سراسر دنیا استقبال کند، گردشگرانی که عاشق خرید و بازدید از گالری‌های هنری هستند، با انتخاب هتل Taksim Mood Istanbul برای اقامتشان لحظات خوشی را تجربه می‌کنند. فرودگاه استانبول نیز با ۳۸ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، ایستگاه ‌مترو تا این هتل ۴۰۰ متر فاصله دارد و از طریق آن می‌توانید به منطقه تاریخی سلطان احمد دسترسی داشته باشید، این منطقه سرشار از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی است؛ مانند کاخ دلمه باغچه، کاخ و موزه توپکاپی، موزه پرا، موزه معصومیت، بازار بزرگ استانبول و غیره. برخی از امکانات ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و میز پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان تکسیم موود استانبول


در هتل‌آپارتمان تکسیم موود اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در اکثر نقاط آن قابل‌دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. همچنین به دلیل نبود پارکینگ در این مجموعه مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند باید ماشینشان را در محوطه و خیابان‌های اطراف پارک کنند. لازم به ذکر است که در ورودی این هتل با میز پذیرش روبرو خواهید شد که در این قسمت با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند، بنابراین در هر ساعتی از شبانه‌روز که بلیط هواپیمای استانبول رزرو کرده باشید، جای نگرانی نیست، زیرا ساعت رسیدن به این هتل مهم نیست و می‌توانید اتاقتان را تحویل بگیرید. علاوه بر این، در لابی هتل Taksim Mood Istanbul می‌توانید از اتاق چمدان برای سپردن وسایل و بارهایتان تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز و از صرافی برای تبدیل ارز استفاده کنید. همچنین میز تور بلیط و گردشگری نیز در لابی هتل دایر گردیده و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر آشنا می‌سازد و بلیط های ورودی برخی از جاذبه‌ها نیز در این بخش ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که در صورت اقامت در این هتل ممکن است به خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتو نیاز داشته باشید که با خیال راحت می‌توانید در لابی به بخش مربوطه مراجعه کرده و با پرداخت هزینه از این خدمات بهره‌مند شوید. پرسنل هتل‌آپارتمان تکسیم موود به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. علاوه بر موارد گفته‌شده برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، اقامتی خوش و به‌یادماندنی را در این هتل تجربه خواهند کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و واحدهای اقامتی موجود در این هتل‌آپارتمان همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. امکانات ارائه‌شده در داخل این واحدها نیز عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای نشیمن و تراس اختصاصی. انواع واحدهای اقامتی در این هتل‌آپارتمان نیز عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق دلوکس و اتاق تریپل دلوکس. در داخل همه واحدهای اقامتی هتل Taksim Mood Istanbul می‌توانید از حمام اختصاصی بهره‌مند شوید که این حمام‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. همچنین کف همه اتاق‌ها پارک شده و سیستم سرمایشی و گرمایشی همراه با امکانات اتوکشی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


توجه داشته باشید که این هتل‌آپارتمان رستوران ندارد و برای سرو غذا می‌توانید به رستوران‌های موجود در اطراف سر بزنید. خیابان استقلال یکی از خیابان‌هایی است که هرچند قدم یک‌بار دارای رستوران بوده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکیه ارائه می‌دهند.

فاصله هتل‌آپارتمان تکسیم موود تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است