search
menu

هتل Taksim Istiklal Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Istiklal Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل تکسیم استقلال سوئیت استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم استقلال سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Istiklal Suites Istanbul


هتل تکسیم استقلال سوئیت استانبول یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی برای کسانی است که به دنبال یک سوئیت مناسب و راحت برای اقامت هستند. این هتل از هتل‌های سه ستاره شهر استانبول است و با خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید به استانبول سفر کنید و در این هتل اقامت خوبی را تجربه کنید. این هتل در چند قدمی از خیابان استقلال قرار دارد. از نظر امکانات نیز باید گفت که هتل دارای امکانات مدرنی نیز هست. این هتل در یک منطقه پر جنب و جوش واقع شده‌است. اطراف هتل پر است از کافه‌ها و رستوران‌های مختلف و البته بهتر است بدانید که نزدیک‌ترین ایستگاه مترو با فاصله ۳ دقیقه‌ای از هتل قرار دارد و می‌تواند شما را به راحتی به جاهای مختلف شهر ببرد. در مورد فضای داخلی و مبلمان هتل نیز بهتر است بدانید فضای داخلی آن شیک و از رنگ‌های پرانرژی همچون قرمز برخوردار است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک حدود ۲۰ کیلومتر است. با اقامت در این هتل می‌توانید با خیال راحت به بازدید از جاهای دیدنی مختلف استانبول مانند: برج گالاتا، کاخ توپکاپی، خیابان استقلال، میدان تکسیم و.... بروید و سفری به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان بوجود آورید.

امکانات عمومی هتل تکسیم استقلال سوئیت استانبول


هتل تکسیم استقلال سوئیت استانبول امکانات مناسبی دارد و انواع مختلفی از لوازم و امکاناتی که در هتل به کار رفته‌اند، سعی شده‌است تا در بهترین درجه و کیفیت باشند. از جمله امکاناتی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد در درجه اول وجود اینترنت رایگان است که در کل فضای هتل به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته‌باشید. از سایر امکانات مهم هتل می‌توان به وجود پارکینگ اشاره کرد که برای مسافرانی که خودرو شخصی دارند بسیار مهم و ضروری است. از سایر امکانات مهم دیگر می‌توان به خشکشویی و لاندری اشاره کرد که برای بسیاری از مسافرانیکه برای قرار کاری یا حتی عکاسی نیاز دارند که لباس تمیز و اوتو کشیده داشته‌باشند، می‌تواند بسیار ضروری باشد. اگر با هواپیما به استانبول سفر کرده‌اید حتما نیاز دارید تا برای رفت و برگشت خود وسیله‌ای راحت در دسترس شما باشد و شاتل فرودگاهی هتل به راحتی این امکان را برای شما فراهم آورده‌است. علاوه بر این موارد خدماتی همچون ماساژ با هزینه اضافی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. فضای هتل تحت تاثیر تهویه مطبوعی که در هتل وجود دارد بسیار مطبوع است. صندوق امانات و تبدیل ارز از سایر امکانات هتل است. آسانسور نیز در ساختمان هتل تعبیه شده‌است. این را نیز باید به اطلاعات فوق اضافه کرد که کارکنان هتل بسیار خوش برخورد هستند و به چندین زبان مسلط هستند. در رابطه با امکانات اتاق‌های هتل نیز در ادامه مطالبی ارایه خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل Taksim Istiklal Suites Istanbul اتاق‌هایی دارد که این واحدهای اقامتی دارای امکانات بسیاری هستند که به همین دلیل به آن‌ها سوئیت می‌گویند. امکاناتی همچون وجود لوازم اولیه برای آشپزی از جمله گاز، یخچال، سینک ظرفشویی و ظرف در تمام واحد‌ها وجود دارد. تلویزیون نیز در تمام واحدها وجود دارد و کانال‌هایی برای کودکان وجود دارد که باعث سرگرمی هر چه بیشتر شما می‌شود. حمام و سرویس بهداشتی نیز در تمام واحدهای اقامتی به چشم می‌خورد. تلفن نیز از سایر لوازمی است که در تمام اتاق‌ها وجود دارد و به وسیله آن به راحتی می‌توانید با پذیرش در ارتباط باشید. از انواع واحدهای اقامتی هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• اتاق‌های اقتصادی با آشپزخانه و دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق دلوکس با آشپزخانه که یا یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو دارد و یا دو تخت تک نفره و یک مبل تخت شو دارد.
• اتاقی که دو اتاق خواب و یک آشپزخانه دارد و ظرفیت پنج نفر را دارد.
• اتاق سه نفره با یک آشپزخانه که دو تخت تک نفره با یک مبل تخت شو و یا یک تخت دو نفره با یک مبل تخت شو دارد.

رستوران هتل


این هتل رستوران ندارد ولی در نزدیکی هتل رستوارن‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید وعده‌های غذایی خود را به راحتی از طریق آن‌ها تهیه کنید. علاوه بر این لوازم موجود در هر سوئیت می‌تواند در تهیه وعده‌های غذایی به شما کمک کند.

فاصله هتل تکسیم استقلال سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۸۰۰ متر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه دلمه باغچه: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است