search
menu

هتل Taksim Cetinkaya Suite Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Cetinkaya Suite Istanbul
امکانات کلی هتل تکسیم ستینکایا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تکسیم ستینکایا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Cetinkaya Suite Istanbul


هتل میان‌رده تکسیم ستینکایا با قرار گرفتن در منطقه خرید شهر استانبول، بهترین مکان را برای استراحت میهمانان فراهم می‌کند. این هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر و جاهای دیدنی را فراهم می‌کند. هتل در نزدیکی حمام تاریخی گالاتاسرای واقع شده است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، برج دختر، مسجد سلیمانیه، مرکز خرید دمیرون و آب انبار باسیلیکا اشاره کرد. معروف‌ترین خیابان استانبول، خیابان استقلال است که هتل در نزدیکی آن واقع شده و معماری باشکوه، مغازه‌ها و طراحی پر از زیبایی را ارائه می‌دهد. فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن استانبول ۳۱.۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.
این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، سوئیت Taksim Cetinkaya Suite Istanbul یک انتخاب هوشمندانه برای مسافران است که اقامتی آرام و بدون دردسر را ارائه می‌دهد.

امکانات کلی هتل تکسیم ستینکایا استانبول


میهمانان هتل می‌توانند از امکاناتی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه قسمت‌های هتل، نگهبانی ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاه، انبار چمدان و خانه داری روزانه لذت ببرند. مسافران تجاری از امکاناتی مانند Wi-Fi در سراسر هتل و دسترسی به خدمات پذیرایی و دستگاه فتوکپی قدردانی خواهند کرد. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کرده و زمان باارزش خود را برای خرید بلیط در صف‌های طولانی تلف نکنید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. یک صرافی در هتل وجود دارد. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ هتل تکسیم ستینکایا استانبول با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند.
توجه داشته باشید که هنگام ورود به هتل نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. برای افراد سیگاری اتاق‌های مخصوصی نیز تعبیه شده تا درمکان‌های عمومی از استعمال دخانیات خودداری کنند. برای رفع خستگی خود بعد از یک روز طولانی می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل با تجربه و با اخلاق هتل Taksim Cetinkaya Suite Istanbul به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. علاقمندان به مطالعه می‌توانند برای پر کردن اوقات فراغت خود به کتابخانه هتل رفته و ساعاتی را صرف مطالعه کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Taksim Cetinkaya Suite Istanbul دارای انواع اتاق‌های یک تخته، اتاق دبل استاندارد، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق‌های خانوادگی است که بسته به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل تجربه کنید. تهویه مطبوع، گاوصندوق خصوصی و میز کار در اتاق‌ها ارائه شده است. این هتل دارای ۱۲ اتاق خواب است. همه آن‌ها با سلیقه مبله شده‌اند و حتی بسیاری از آن‌ها امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان و تلفن دارند. آن‌ها همچنین دارای یخچال، ظروف، کتری برقی و بالش‌ها و ملحفه‌های ضد حساسیت هستند. توجه داشته باشید که تخت اضافی در هیچ یک از اتاق‌ها ارائه نمی‌شود. برای راحتی میهمانان در هر اتاق حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت آلاکارت در هتل Taksim Cetinkaya Suite Istanbul سرو می‌شود. هتل فاقد رستوران است اما برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های اطراف هتل بروید.

فاصله هتل تکسیم ستینکایا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه‌جات: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است