search
menu

هتل Taksim Celebi Residence Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Taksim Celebi Residence
امکانات هتل تکسیم کلبی رزیدنس
خدمات هتل تکسیم کلبی رزیدنس
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تکسیم کلبی رزیدنس

درباره Taksim Celebi Residence


هتل تکسیم کلبی رزیدنس استانبول یک هتل ۳ ستاره در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول است که با موقعیت مکانی فوق العاده و امکانات رفاهی خوبی که دارد سفری آرامش بخش و زیبا را برای مسافران رقم خواهد زد. این هتل تنها ۳۰۰ متر با خیابان پر جنب و جوش استقلال فاصله دارد و مهمانان هتل می‌توانند با یک پیاده روی بسیار کوتاه به این خیابان دسترسی داشته باشند. کافه ها، مراکز تجاری و مراکز تفریحی بسیار متنوعی در این خیابان وجود دارند که بدون شک مهمانان از گشت و گذار و تفریح در آن‌ها پشیمان نخواهند شد. علاوه بر آن هتل به میدان تکسیم استانبول نیز نزدیک است و امکان دسترسی آسان به توریستی‌ترین منطقه استانبول را برای مسافران فراهم می‌کند. میدان تکسیم یکی از پر رفت و آمدترین و معروف‌ترین مناطق شهر استانبول است و هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. پل گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، مسجد آبی و… نیز از دیگر اماکن تاریخی و معروف نزدیک به هتل Taksim Celebi Residence هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در این هتل اقامت داشته باشید و خاطرات خوبی را در طول سفر برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل تکسیم کلبی رزیدنس


هتل تکسیم کلبی رزیدنس استانبول در سطح یک هتل میانرده اقتصادی امکانات خوب و قابل توجهی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تراس این هتل یکی از بهترین محل‌های استراحت برای مهمانان است و با منظره‌ی جذابی که از شهر استانبول دارد نظر مسافران را جلب خواهد کرد. ساختمان هتل و تمام واحدهای اقامتی آن شیک و زیبا هستند و احساس خوشی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کنند. هتل دارای امکانات ویژه معلولین است و مسافرانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. استفاده از وای فای برای تمام ساکنان هتل رایگان است و مهمانان می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند. هتل دارای نگهبانی ۲۴ساعته نیز است و خیال مسافران را از بابت امنیت محیط راحت می‌کند. از دیگر امکانات موجود در Taksim Celebi Residence می‌توان به پارکینگ رایگان، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های ضد حساسیت، اتاق‌های عایق صدا و… اشاره کرد.

خدمات هتل تکسیم کلبی رزیدنس


این هتل علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات متنوعی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل با سه زبان عربی، انگلیسی و ترکی با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند که این مسئله به راحتی بیشتر مهمانان در حین اقامت کمک می‌کند. خدمات تبدیل ارز هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. سرویس اتاق نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و این امکان را برای ساکنان هتل فراهم می‌کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. از دیگر خدمات موجود در Taksim Celebi Residence می‌توان به میز تور، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، خانه داری، سرویس اتو و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

واحدهای اقامتی


هتل تکسیم کلبی رزیدنس استانبول دارای واحدهای آپارتمانی خصوصی است که برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. این واحدها در ابعاد متفاوت و با امکانات رفاهی متنوعی طراحی شده‌اند که مسافران می‌توانند براساس سیلقه و نیاز خود یکی را به دلخواه برای اقامت انتخاب کنند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به استودیو دونفره لوکس، آپارتمان با بالکن، آپارتمان استودیو و آپارتمان استاندارد اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


تمام واحدهای اقامتی Taksim Celebi Residence دارای آشپزخانه مجهز به ماکروویو، کتری برقی، وسایل آشپزی، یخچال، اجاق گاز و میز ناهارخوری هستند و امکان پخت و پز را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از دیگر امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، امکانات اتوکشی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تکسیم کلبی رزیدنس


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول: ۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است