search
menu

هتل T-Loft Residence Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره T-Loft Residence
امکانات هتل تی لافت رزیدنس
خدمات هتل تی لافت رزیدنس
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تی لافت رزیدنس استانبول

درباره T-Loft Residence


هتل تی لافت رزیدنس استانبول یک هتل آپارتمان بسیار شیک ۳ ستاره در شهر استانبول است که علاوه بر موقعیت مکانی عالی، خدمات و امکانات رفاهی مقرون به صرفه‌ای را نیز به مسافران ارائه می‌دهد. هتل در فاصله ۳۰۰ متری از توریستی‌ترین میدان شهر استانبول، یعنی میدان تکسیم قرار گرفته و مهمانان این هتل می‌توانند در هر زمانی که تمایل داشته باشند از این میدان دیدن کنند و از تماشای جذابیت‌های فوق العاده موجود در آن لذت ببرند. علاوه بر این میدان، اماکن بسیار مهم دیگری نیز مانند کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، برج گالاتا، خیابان استقلال و… در نزدیکی این هتل قرار دارند و مسافران می‌توانند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. به غیر از اماکن تفریحی، مراکز تجاری فراوانی نیز در اطراف این هتل قرار دارند و موقعیت مکانی هتل، هم برای اهداف گردشگری و هم برای اهداف تجاری مناسب و قابل توجه است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول در هتل T-Loft Residence اقامت داشته باشید و سفری زیبا و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل تی لافت رزیدنس


هتل تی لافت رزیدنس استانبول امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و از همین جهت توانسته نظر بسیاری از گردشگران شهر استانبول را به خود جذب کند. هتل دارای محیطی امن، زیبا و تمیز است که اقامت در آن احساس خوبی را به مهمانان منتقل می‌کند. لابی هتل فضایی کوچک اما بسیار شیک و جذاب دارد که مسافران می‌توانند در زمان ورود به هتل در آن استراحت کنند. سالن مشترک تماشای تلویزیون در اختیار مسافران قرار دارد و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز است و از همین جهت دود سیگار در مناطق عمومی و مشترک هتل مهمانان را اذیت نخواهد کرد. در نزدیکی هتل چندین رستوران محلی، ترکی و بین المللی وجود دارند که مسافران می‌توانند صرف هر وعده غذایی را در یکی از این رستوران‌ها تجربه کنند. پارکینگ، سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های غیر سیگاری و… از دیگر امکانات هتل T-Loft Residence به شمار می‌روند.

خدمات هتل تی لافت رزیدنس


پرسنل هتل لی لافت رزیدنس استانبول بسیار صمیمی و مهمانواز هستند و علاوه بر خدماتی که به مهمانان ارائه می‌دهند مسافران می‌توانند از راهنمایی‌ها و کمک‌های آن‌ها نیز بهره‌مند شوند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، عربی و آلمانی نیز مسلط هستند و همین مسئله برقراری ارتباط را برای مسافران آسان‌تر می‌کند. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بدون رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. خدمات خانه داری هتل نیز به صورت روزانه فعال است و تمام واحدهای اقامتی هر روز سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو نیز در در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباسهایشان راحت می‌کنند. از دیگر خدمات موجود در هتل T-Loft Residence می‌توان به سرویس دربان، تهیه بلیط، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل تی لافت رزیدنس استانبول شامل آپارتمان‌هایی بزرگ و مجهز هستند که برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به اتاق خانواده برتر، اتاق دونفره با تراس و اتاق خانواده لوکس اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متنوعی در واحدهای اقامتی هتل T-Loft Residence به مهمانان ارائه می‌شوند که اقامت را برای مهمانان راحت‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌کنند. تمامی واحدها دارای آشپزخانه هستند و امکان پخت و پز را برای مسافران فراهم می‌کنند. از دیگر امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام اختصاصی، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، امکانات اتوکشی، کتری برقی، یخچال و فیریزر، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل تی لافت رزیدنس استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است